Want de overheid kan per direct de gedachten van deze man uitlezen en weten wat hem dreef en of hij alleen is of meer handlangers heeft?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Maar daarnaast hebben ze laten zien dat ze het blijkbaar niet voor elkaar krijgen om binnen afzienbare tijd een terroristisch motief uit te sluiten.
Het zou wel een eerlijk antwoord zijn, eerlijker dan zeggen dat je zoiets niet in Nederland had verwacht (want dat getuigt wel van heel veel naïviteit).quote:Op maandag 18 maart 2019 16:37 schreef Max23 het volgende:
NOS aan elke politicus: "Ben je geschrokken"?
Alsof iemand zegt: "Nee ik zag het al aankomen dus ben niet geschrokken"
Komen ze op tijd mee ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
godsamme ik schrik me helemaal de tering van die NL alert
Een vermoeiende, autistische vrouw.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef gniffie het volgende:
Wat is er mis met sexy beatrice? Ik kijk nooit dwdd
Ik woon in Utrecht en heb niets gekregen :squote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef TARDIS. het volgende:
godsamme ik schrik me helemaal de tering van die NL alert
Niks, alleen dat ze nog geen eigen pagina op mokkels.nl heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef gniffie het volgende:
Wat is er mis met sexy beatrice? Ik kijk nooit dwdd
Windows Phone?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik woon in Utrecht en heb niets gekregen :s
Snel nog even langs de Jumbo dan, want dat mag weer van van Zanen.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
18.00 persconferentie van hulpdiensten
Bord op schoot!
Ja de eerste was vijf uur na de aanslag ofzo?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Die NL alerts komen me veel te laat trouwens. Als je net even een dagje het nieuws niet volgt ben je mooi de sjaak.
Als dit terrorisme was geweest zou het hele land nu juist in verhoogde staat van paraatheid zijn, nu schalen ze af terwijl de dader nog niet gevonden is. Lijkt me duidelijk dus.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef speknek het volgende:
Krijg weer een NL-Alert. Omdat er zich geen verdere dingen hebben voorgedaan is het binnenblijfadvies opgeheven, maar de dader is nog niet gevonden.
Wat logisch is. Een dodelijk schietincident op een druk plein, met 12 slachtoffers. En de dader(s) vermoedelijk nog voortvluchtig. Er is niemand die belang heeft bij een 'alles is in orde, gaat u maar rustig slapen' opmerking.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:39 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Politie denkt alsnog dat het te maken heeft met terrorisme. Maar ze kunnen er niets over zeggen en laten alsnog alles open.
Was je wel in Utrecht op dat moment?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:40 schreef TARDIS. het volgende:
Die NL alerts komen me veel te laat trouwens. Als je net even een dagje het nieuws niet volgt ben je mooi de sjaak.
Yes, ik werkte thuis.quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Was je wel in Utrecht op dat moment?
Denk aan je hart....quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik ben er kots misselijk van dat niet eens het leger wordt ingezet nu in de Nederlandse steden
In Frankrijk en België beschermen ze wel de bevolking maar Pinokkio Rutte laat de mensen in het gevaar stikken!alleen belasting verhogingen doorvoeren maar het volk beschermen kent hij niet!
ja waar blijven de tanks?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
Ik ben er kots misselijk van dat niet eens het leger wordt ingezet nu in de Nederlandse steden
In Frankrijk en België beschermen ze wel de bevolking maar Pinokkio Rutte laat de mensen in het gevaar stikken!alleen belasting verhogingen doorvoeren maar het volk beschermen kent hij niet!
Moet voor dit overal het leger voor worden ingezet?quote:Op maandag 18 maart 2019 16:41 schreef Guccipet1993 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |