wat de reden ook is, die mensen hebben dit in zich.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef greatgonzo het volgende:
Al gepost?
https://www.ad.nl/binnenl(...)uw-hielpen~abd214eb/
Toch een gerichte actie.. En gewoon meer mensen mee willen nemen?
Leek me ook al zo iets. De oproerpolitie komt normaliter niet opdagen bij eventuele aanslagen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:03 schreef Graspool het volgende:
[..]
Gaat heel ergens anders over, demonstratie voor een betere CEO eerder vandaag.
zie https://twitter.com/mediatvnl/status/1107629123948740608
Die gast is iig gek.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Een vrouw die het uitmaakt met de man tast z'n eer aan. Zoiets?
Dat zijn toch totaal verschillende gezichten of ben ik nou gek? Neusgat is bv al een groot verschil.quote:
Als dit een boze verkrachter is, dan staan ze er gekleurd op met het afgelasten van het verkiezingsdebat. Ze buigen al als er geen jihadist te bekennen is.....quote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Xan21 het volgende:
Wij buigennnn niet voor terreurrrr....
Cut to:
Campagnes gecancelled.
Quellll bullshittt
Wat?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
wat de reden ook is, die mensen hebben dit in zich.
Nee dacht ik ook al.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zijn toch totaal verschillende gezichten of ben ik nou gek?
Dat is gewoon normaal. Gebeurde ook na de dood van Pim Fortuyn of de treinkapingquote:Op maandag 18 maart 2019 15:04 schreef Xan21 het volgende:
Wij buigennnn niet voor terreurrrr....
Cut to:
Campagnes gecancelled.
Quellll bullshittt
Zou ook mijn eerste gok zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 15:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit zou wel eens dicht bij de waarheid kunnen liggen idd
Wel zelfde kop maar geen inhammen. Haartransplantatie ondergaan in Turkije? Tis maar een gok man,quote:
Wenkbrauwen geverfd en neusvergroting ondergaanquote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:02 schreef ioko het volgende:
Dus drie doden, 9 gewonden, waarvan 3 in kritieke toestand.
10 jaar later he.. 't zou zomaar kunnenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit ziet er voor mij niet uit als dezelfde persoon, andere haargrens
Behalve Thierry, die laat zijn campagnebijeenkomst wel gewoon doorgaan. Daar werden veel gutmenschen natuurlijk woest om...quote:Op maandag 18 maart 2019 15:05 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als dit een boze verkrachter is, dan staan ze er gekleurd op met het afgelasten van het verkiezingsdebat. Ze buigen al als er geen jihadist te bekennen is.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |