Weer een andere spelling? Weet je zeker dat je niet een random gast uit het midden-oosten hebt gevonden?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
Is deze al voorbijgekomen ?
[ afbeelding ]
Dit gebeurt niet.quote:
Dat je 10 jaar later méér haar hebt? Dat is wel fijn, dan heb ik nog hoopquote:Op maandag 18 maart 2019 15:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
10 jaar later he.. 't zou zomaar kunnen
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat je 10 jaar later méér haar hebt? Dat is wel fijn, dan heb ik nog hoop
Of gewoon een comb-overquote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef Appelflaap het volgende:
[..]
Wel zelfde kop maar geen inhammen. Haartransplantatie ondergaan in Turkije? Tis maar een gok man,
Nee, zelfde persoon. Zijn naam, bekende adres en foto komen overeen. En mensen uit zijn omgeving geven aan dat het dezelfde persoon is als uit het 'Haatdemocraat' filmpje van Dumpert.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:05 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat zijn toch totaal verschillende gezichten of ben ik nou gek? Neusgat is bv al een groot verschil.
Gökhan is geen Gökmen hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:06 schreef Ali_boo het volgende:
Is deze al voorbijgekomen ?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 maart 2019 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat je 10 jaar later méér haar hebt? Dat is wel fijn, dan heb ik nog hoop
WAS U BANG? U WAS BANG HE?quote:Op maandag 18 maart 2019 15:09 schreef gniffie het volgende:
Deze vragen. BENT U ERVAN GESCHROKKEN:??
Alles komt goed schatjequote:
Ik ga het ff uitzoekenquote:Op maandag 18 maart 2019 15:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weer een andere spelling? Weet je zeker dat je niet een random gast uit het midden-oosten hebt gevonden?
Het blijft gökken manquote:
In een tram een aanslag plegen kan juist effectiever zijn. Als hij rijdt achter beginnen en dan snel naar voren lopen en zigzaggend schieten. Op Utrecht CS raak je snel gedesoriënteerd door de chaos, je bent kwetsbaarder en het is bijna onmogelijk om te ontsnappen.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:05 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Die gast is iig gek.
Maar goed, het is speculatie maar ik kan een aanslag niet echt geloven. Er lopen 100 mensen op centraal en je schiet op 20 mensen in een tram. Aan de andere kant is er op centraal altijd wel iets van ‘beveiliging’ of toezicht en bij de trams natuurlijk niet.
Mja er is misschien ook niet voor niets zoveel drama/poespas vanuit politie en politiek enzo.. wellicht is het daadwerkelijk zo. We zullen het uiteindelijk wel horeb.
Volgens mij zij hij ook nog eigenlijk erbij maar ik kon het niet heel goed verstaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:09 schreef timmmmm het volgende:
'Iek vind helemaal schlecht voor deze land'
Tot zover het nieuws
We schrikken niet van gunshots man! Niggas worden gepopt met AK's in de back, man! Hand wordt eraf geknald. We ain't scared of that shit man, fok dat man!"quote:Op maandag 18 maart 2019 15:09 schreef gniffie het volgende:
Deze vragen. BENT U ERVAN GESCHROKKEN:??
Mensen uit zijn omgeving geven aan dat hij altijd in Kanaleneiland gewoond heeft en hij in die 10 jaar verhuisd is naar het adres waar eerder vandaag een inval is geweest.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:09 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Er stond niemand voor de deur bij het 'bekende adres' (uit 2011)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |