Ik hoop het.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Bolasie het volgende:
Kan Suzanne of hoe mevrouw ook heet van de buis worden verbannen?
Duik maar vast onder de tafel johquote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
'Dit vind ik nu niet meer leuk!'
Dit kan toch niet?! Zou hij in de fietsenstalling zitten?? Hij gaat nu omhoog met zijn geweer!!!quote:
Ik moet nog naar de supermarktquote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timmmmmm wil gewoon rustig naar buiten in hartje Utrecht terwijl er een gewapende dader rondloopt
twitter:spectatorindex twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:55:14BREAKING: Germany has increased security measures at its border with the Netherlands reageer retweet
Idd het was lang leuk maar nu...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
'Dit vind ik nu niet meer leuk!'
8x per uur is inderdaad wat weinig, ik zal er eens achteraan bellen of dat wat vaker kan.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef ijs. het volgende:
Kunnen we dat nummer bellen om het filmpje van Rutte aan te vragen?
België ook snel.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:spectatorindex twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:55:14BREAKING: Germany has increased security measures at its border with the Netherlands reageer retweet
Ik wil nóóit naar buitenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timmmmmm wil gewoon rustig naar buiten in hartje Utrecht terwijl er een gewapende dader rondloopt
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef Feejx het volgende:
[..]
Dan ben je niet veilig. Woon je op de Trumanlaan?
Maar jij zei eerder dat Picnic nog langs moet komen bij jou. Graag geen desinformatie, bedankt.quote:
quote:
Terrasje pakken? Trek je kogelvrije vest alvast aan!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Picnic komt na het eten vanavond. Voor vanavond zelf heb ik nog nietsquote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar jij zei eerder dat Picnic nog langs moet komen bij jou. Graag geen desinformatie, bedankt.
Hoe meer doden er vallen, hoe legendarischer je mag doen?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Man man man, ze doen wel erg legendarisch. Staat niet in verhouding tot het aantal slachtoffers wat mij betreft.²
Dan zijn de knallen minder hard.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom hebben die lui op het binnenhof geluidsdempers op het geweer?
Ik heb een keer met een pistool met demper geschoten. Geloof me, dat maakt nog steeds een aardige teringherrie.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Volgens de reacties op Facebook (Hollanders) zijn de slachtoffers vrouwen met hoofddoeken en de dode is ook een vrouw met een hoofddoek.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Man man man, ze doen wel erg legendarisch. Staat niet in verhouding tot het aantal slachtoffers wat mij betreft.²
Idd gewoon even broodjes halen terwijl er een gewapende gek los loopt. Moet kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wel apart idd. De ene keer vegen ze (NOS) het onder het tapijt, nu rollen ze rode loper uit....quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat is er legendarisch aan?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Eén bonk echo.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:
en terecht..quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
kom bij mij etenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Picnic komt na het eten vanavond. Voor vanavond zelf heb ik nog niets
Ik voorspel meerdere aanslagenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef MC-Morgan het volgende:
waar denk je aan?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heb ik het idee dat er meer aan de hand is dan wat wij denken. Raar gevoel
quote:Verslaggever Maino Remmers sprak met een buurtbewoner die de mogelijke rode vluchtauto had opgemerkt, op de hoek van de Boomgaardlaan en de Tichelaarslaan. "De auto stond al een uurtje of drie met de motor aan, het raam een stukje open en er hing een briefje uit", zegt de vrouw.
Ze is naar de auto toegelopen, maar doet geheimzinnig over de inhoud van het briefje. "Ik heb de laatste regel gelezen, maar ik zeg liever niet wat erop stond."
quote:
Omdat ze niks zeggen?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heb ik het idee dat er meer aan de hand is dan wat wij denken. Raar gevoel
https://nos.nl/liveblog/2(...)t-crisisoverleg.htmlquote:Mogelijke vluchtauto
Verslaggever Maino Remmers sprak met een buurtbewoner die de mogelijke rode vluchtauto had opgemerkt, op de hoek van de Boomgaardlaan en de Tichelaarslaan. "De auto stond al een uurtje of drie met de motor aan, het raam een stukje open en er hing een briefje uit", zegt de vrouw.
Ze is naar de auto toegelopen, maar doet geheimzinnig over de inhoud van het briefje. "Ik heb de laatste regel gelezen, maar ik zeg liever niet wat erop stond." De forensische dienst is inmiddels ter plaatse en een bouwplaats in de omgeving is ontruimd.
Voor jou is werken ook een raar gevoelquote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Na-aper van Christchurch?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Volgens de reacties op Facebook (Hollanders) zijn de slachtoffers vrouwen met hoofddoeken en de dode is ook een vrouw met een hoofddoek.
WildersGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:51:05Verschrikkelijk nieuws uit Utrecht. Hulde voor alle hulpdiensten en mijn gedachten gaan naar slachtoffers en hun naasten. Terecht dat campagne onder deze omstandigheden is stilgelegd. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |