Ik hoop het.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Bolasie het volgende:
Kan Suzanne of hoe mevrouw ook heet van de buis worden verbannen?
Duik maar vast onder de tafel johquote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
'Dit vind ik nu niet meer leuk!'
Dit kan toch niet?! Zou hij in de fietsenstalling zitten?? Hij gaat nu omhoog met zijn geweer!!!quote:
Ik moet nog naar de supermarktquote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timmmmmm wil gewoon rustig naar buiten in hartje Utrecht terwijl er een gewapende dader rondloopt
twitter:spectatorindex twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:55:14BREAKING: Germany has increased security measures at its border with the Netherlands reageer retweet
Idd het was lang leuk maar nu...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Aalscholver het volgende:
[..]
'Dit vind ik nu niet meer leuk!'
8x per uur is inderdaad wat weinig, ik zal er eens achteraan bellen of dat wat vaker kan.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef ijs. het volgende:
Kunnen we dat nummer bellen om het filmpje van Rutte aan te vragen?
België ook snel.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:spectatorindex twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:55:14BREAKING: Germany has increased security measures at its border with the Netherlands reageer retweet
Ik wil nóóit naar buitenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Timmmmmm wil gewoon rustig naar buiten in hartje Utrecht terwijl er een gewapende dader rondloopt
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef Feejx het volgende:
[..]
Dan ben je niet veilig. Woon je op de Trumanlaan?
Maar jij zei eerder dat Picnic nog langs moet komen bij jou. Graag geen desinformatie, bedankt.quote:
quote:
Terrasje pakken? Trek je kogelvrije vest alvast aan!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |