Je zal daar maar aan het werk zijn nu, je schrikt je toch dood?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:50 schreef Nikonlover het volgende:
Dat commentaar van die lui in de rabobank![]()
![]()
Overigens weet ik niet waar jij die "minstens 200" vandaan haalt:quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, kan, toch bevroed ik een beetje dat ze wat al te grootschalig de boel aan het aanpakken zijn nu.
De arme burger de nek uitdraaien ja. Die verdienen hetquote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je zal daar maar aan het werk zijn nu, je schrikt je toch dood?
Negeren bevel dus arresteren die Brabo.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Postbus100 het volgende:
Ik erger me echt kapot aan die Theo. Hierom. Het zich heel belangrijk voelen.twitter:OscarKocken twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:36:07NOS doet live verslag van inval door antiterreureenheid. 'Kunt u weggaan?' vraagt een agent aan Theo Verbruggen.Theo: 'We zijn live op zender, meneer.' reageer retweet
Op dit moment valt dat nog niet uit te sluitenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
Ja maar als het geen moslim is zijn we zo klaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef EipNiC het volgende:
Net wakker: ik zie vijf delen die gaan over wat we niet weten?
we weten precies nietsquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef EipNiC het volgende:
Belangrijker: Net wakkerquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef EipNiC het volgende:
Ja... ik vind het ook lastig hoor; aan de ene kant willen we alles weten, aan de andere kant lijkt het me helemaal niet gewenst dat er zoveel live uitgezonden wordt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Postbus100 het volgende:
Ik erger me echt kapot aan die Theo. Hierom. Het zich heel belangrijk voelen.twitter:OscarKocken twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:36:07NOS doet live verslag van inval door antiterreureenheid. 'Kunt u weggaan?' vraagt een agent aan Theo Verbruggen.Theo: 'We zijn live op zender, meneer.' reageer retweet
Volgens mij loopt het N-Z topic nog steeds...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar als het geen moslim is zijn we zo klaar.
BN'ers hebben geschokt gereageerdquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef EipNiC het volgende:
Die was vast nog niet gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
Nee, hij gaat zo wel zeggen dat hij die terroristen zelf wel in elkaar zou willen slaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Rutte al gezegd dat we zo niet met elkaar omgaan in Nederland?
Dat zegt u maar dat zeg ik niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Er lijken toch echt nog twee slachtoffers onder witte lakens te liggen naast de tram
Niet iedereen werkt van 9 tot 5 hequote:
Ideale moment om een bank te overvallen nu ze allemaal elders bezig zijn?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef Nikonlover het volgende:
Ik lees iets van een gijzeling bij de rabobank? Wat is daar van waar?
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef Nikonlover het volgende:
Eensch.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Wordt het niet allemaal wat te groot gemaakt? Uren lang extra nieuws (zonder iets te melden te hebben) alles ligt stil, sluit ramen en deuren, in de hele politie het hoogste dreigingsniveau.
Zijn er niet eerder dodelijke schietpartijen geweest in Utrecht of wat mis ik waardoor dit zulks een grote paniek teweeg brengt
Als dit een voortvluchtige terrorist is snap ik wel dat ze geen risico nemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Wordt het niet allemaal wat te groot gemaakt? Uren lang extra nieuws (zonder iets te melden te hebben) alles ligt stil, sluit ramen en deuren, in de hele politie het hoogste dreigingsniveau.
Zijn er niet eerder dodelijke schietpartijen geweest in Utrecht of wat mis ik waardoor dit zulks een grote paniek teweeg brengt
Ze schijnen aanwijzingen te hebben dat het 'meer' is dan een gewone schietpartij.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Gastquote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Oude beelden.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef Nikonlover het volgende:
Precies dit. Grote paniek door de gebeurtenissen in N-Z denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Dit is niet de gemiddelde afrekening die eens in de zoveel tijd plaatsvindt in Utrecht. De dader is voortvluchtig, gewapend en heeft (zoals het er nu naar uitziet) ook op willekeurige mensen het vuur geopend: genoeg reden voor waakzaamheid en voorzichtigheid bij mensen in Utrecht.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Horeca idd.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Niet iedereen werkt van 9 tot 5 he
Is gewoon een rij bij de pinautomaatquote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef Nikonlover het volgende:
Of 'per ongeluk' in zijn knie schieten.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Negeren bevel dus arresteren die Brabo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |