die suzuki swift was zwart toch?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:49 schreef raptorix het volgende:
Trouwens, iemand al nagedacht over het feit dat terroristen in Nederland altijd rode kleine lullige auto'tjes gebruiken!
11.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is inmiddels al 10x langsgekomen dat het al langsgekomen is.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:50 schreef Nikonlover het volgende:
Dat commentaar van die lui in de rabobank![]()
![]()
twitter:OscarKocken twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:36:07NOS doet live verslag van inval door antiterreureenheid. 'Kunt u weggaan?' vraagt een agent aan Theo Verbruggen.Theo: 'We zijn live op zender, meneer.' reageer retweet
Je zal daar maar aan het werk zijn nu, je schrikt je toch dood?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:50 schreef Nikonlover het volgende:
Dat commentaar van die lui in de rabobank![]()
![]()
Overigens weet ik niet waar jij die "minstens 200" vandaan haalt:quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, kan, toch bevroed ik een beetje dat ze wat al te grootschalig de boel aan het aanpakken zijn nu.
De arme burger de nek uitdraaien ja. Die verdienen hetquote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je zal daar maar aan het werk zijn nu, je schrikt je toch dood?
Negeren bevel dus arresteren die Brabo.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Postbus100 het volgende:
Ik erger me echt kapot aan die Theo. Hierom. Het zich heel belangrijk voelen.twitter:OscarKocken twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:36:07NOS doet live verslag van inval door antiterreureenheid. 'Kunt u weggaan?' vraagt een agent aan Theo Verbruggen.Theo: 'We zijn live op zender, meneer.' reageer retweet
Op dit moment valt dat nog niet uit te sluitenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
Ja maar als het geen moslim is zijn we zo klaar.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef EipNiC het volgende:
Net wakker: ik zie vijf delen die gaan over wat we niet weten?
we weten precies nietsquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef EipNiC het volgende:
Belangrijker: Net wakkerquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef EipNiC het volgende:
Ja... ik vind het ook lastig hoor; aan de ene kant willen we alles weten, aan de andere kant lijkt het me helemaal niet gewenst dat er zoveel live uitgezonden wordt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Postbus100 het volgende:
Ik erger me echt kapot aan die Theo. Hierom. Het zich heel belangrijk voelen.twitter:OscarKocken twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:36:07NOS doet live verslag van inval door antiterreureenheid. 'Kunt u weggaan?' vraagt een agent aan Theo Verbruggen.Theo: 'We zijn live op zender, meneer.' reageer retweet
Volgens mij loopt het N-Z topic nog steeds...quote:Op maandag 18 maart 2019 13:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja maar als het geen moslim is zijn we zo klaar.
BN'ers hebben geschokt gereageerdquote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef EipNiC het volgende:
Die was vast nog niet gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef -river- het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!
Nee, hij gaat zo wel zeggen dat hij die terroristen zelf wel in elkaar zou willen slaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Rutte al gezegd dat we zo niet met elkaar omgaan in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |