Dit is niet leuk.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rode clio is gevonden:
[ afbeelding ]
Dit moet je uploaden naar de politie gek. Niet posten op social media. Zo help je de daders in de hand!quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rode clio is gevonden:
[ afbeelding ]
Je kent mij. Altijd leuk om de draak te steken met het feit dat iedereen hetzelfde plaatje plaatst.quote:
Bij incidenten in Dui/Fra wisten we het binnen een uurtje.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef La_Moustache het volgende:
Ruim 3 uur geleden en nog steeds niks duidelijk. Het verschil tussen een aanslag of een afrekening lijkt me goed te zien.
10.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rode clio is gevonden:
[ afbeelding ]
Dat snap ik dus ook niet. Ze moeten toch nog binnenvallen? (volgens die beelden).quote:
20 mensen?????quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dus er loopt nu een "terrorist" rond in Nederland die zojuist 20 mensen heeft neergeschoten, maar we horen niets, we weten niets, geen beschrijving helemaal niets. Klopjacht zou gaande zijn, maar op wie, wat en waar? Of moeten we dadelijk allemaal maar binnenblijven.
Dit dus. Informeren van het volk zou toch ook hoge prioriteit moeten hebben lijkt mij.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Dus er loopt nu een "terrorist" rond in Nederland die zojuist 20 mensen heeft neergeschoten, maar we horen niets, we weten niets, geen beschrijving helemaal niets. Klopjacht zou gaande zijn, maar op wie, wat en waar? Of moeten we dadelijk allemaal maar binnenblijven.
Ze hebben geen sleutel, ze wachten op toestemming van de bewoners.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:44 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom gaan ze dat appartement niet in?
Bedank Noord Amerika hier maar voorquote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Twiitch het volgende:
Kap dat journaal gewoon af als er toch geen nieuws is.
Als een groep terroristen het goed doet dan kan de politie in Nederland niks doen. We hebben er immers veel en veel te weinig.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:47 schreef Puala het volgende:
Ik reed daarstraks vanaf A12 Bunnik naar A2 Zijderveld en kwam onderweg echt heel veel politie tegen. Wel super strak hoe snel ze overal mensen hebben staan. Ook de ambulances hadden zich onderweg verzameld bij een tankstation. Mocht het nodig zijn waren ze allemaal zo ter plaatse.
Ze waren aan het staken, dus was waarschijnlijk koffie en broodjes daar in de buurt.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:47 schreef Puala het volgende:
Ik reed daarstraks vanaf A12 Bunnik naar A2 Zijderveld en kwam onderweg echt heel veel politie tegen. Wel super strak hoe snel ze overal mensen hebben staan. Ook de ambulances hadden zich onderweg verzameld bij een tankstation. Mocht het nodig zijn waren ze allemaal zo ter plaatse.
Ja al ewn tijdje het niveau dat er geen nieuws isquote:Op maandag 18 maart 2019 13:47 schreef kree het volgende:
Nou heb het allemaal wel weer gezien zo op de NOS, kijk over een uurtje wel weer even
Nederland is dan ook niet zo groot hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:47 schreef Puala het volgende:
Nee natuurlijk niet idiootquote:Op maandag 18 maart 2019 13:46 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Dit dus. Informeren van het volk zou toch ook hoge prioriteit moeten hebben lijkt mij.
Ja, en dat is heel vervelend.... niet groot genoeg aanpakken terwijl dat wel nodig was is nog veel vervelender.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:45 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, kan, toch bevroed ik een beetje dat ze wat al te grootschalig de boel aan het aanpakken zijn nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |