Eén bonk echo.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef Glazenmaker het volgende:
Waarom hebben die lui op het binnenhof geluidsdempers op het geweer?
en terecht..quote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Man man man, ze doen wel erg legendarisch. Staat niet in verhouding tot het aantal slachtoffers wat mij betreft.²
kom bij mij etenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Picnic komt na het eten vanavond. Voor vanavond zelf heb ik nog niets
Ik voorspel meerdere aanslagenquote:Op maandag 18 maart 2019 13:58 schreef MC-Morgan het volgende:
twitter:spectatorindex twitterde op maandag 18-03-2019 om 13:55:14BREAKING: Germany has increased security measures at its border with the Netherlands reageer retweet
waar denk je aan?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heb ik het idee dat er meer aan de hand is dan wat wij denken. Raar gevoel
quote:Verslaggever Maino Remmers sprak met een buurtbewoner die de mogelijke rode vluchtauto had opgemerkt, op de hoek van de Boomgaardlaan en de Tichelaarslaan. "De auto stond al een uurtje of drie met de motor aan, het raam een stukje open en er hing een briefje uit", zegt de vrouw.
Ze is naar de auto toegelopen, maar doet geheimzinnig over de inhoud van het briefje. "Ik heb de laatste regel gelezen, maar ik zeg liever niet wat erop stond."
quote:
Omdat ze niks zeggen?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heb ik het idee dat er meer aan de hand is dan wat wij denken. Raar gevoel
https://nos.nl/liveblog/2(...)t-crisisoverleg.htmlquote:Mogelijke vluchtauto
Verslaggever Maino Remmers sprak met een buurtbewoner die de mogelijke rode vluchtauto had opgemerkt, op de hoek van de Boomgaardlaan en de Tichelaarslaan. "De auto stond al een uurtje of drie met de motor aan, het raam een stukje open en er hing een briefje uit", zegt de vrouw.
Ze is naar de auto toegelopen, maar doet geheimzinnig over de inhoud van het briefje. "Ik heb de laatste regel gelezen, maar ik zeg liever niet wat erop stond." De forensische dienst is inmiddels ter plaatse en een bouwplaats in de omgeving is ontruimd.
Voor jou is werken ook een raar gevoelquote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Na-aper van Christchurch?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Deadre het volgende:
[..]
Volgens de reacties op Facebook (Hollanders) zijn de slachtoffers vrouwen met hoofddoeken en de dode is ook een vrouw met een hoofddoek.
WildersGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:51:05Verschrikkelijk nieuws uit Utrecht. Hulde voor alle hulpdiensten en mijn gedachten gaan naar slachtoffers en hun naasten. Terecht dat campagne onder deze omstandigheden is stilgelegd. reageer retweet
Weer zo'n kut die aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze is naar de auto toegelopen, maar doet geheimzinnig over de inhoud van het briefje. "Ik heb de laatste regel gelezen, maar ik zeg liever niet wat erop stond."
Is goed, DM je adres, dan pak ik de tram.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
kom bij mij etenik heb nog wat in de diepvries
Lekker toch. Beetje shock claimen en weekend gaan vieren.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je zal daar maar aan het werk zijn nu, je schrikt je toch dood?
Mss iemand die al lang op de terrorismelijst stond maar waar weinig tegen kon worden ondernomen. Zijn er paar honderd van in NL als ik me goed herinner.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Of een verstandig iemand die dit met de autoriteiten heeft gedeeld en verder geen onvolledige verhalen de wereld in wil helpen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Weer zo'n kut die aandacht nodig heeft.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef Zipportal het volgende:
WildersGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:51:05Verschrikkelijk nieuws uit Utrecht. Hulde voor alle hulpdiensten en mijn gedachten gaan naar slachtoffers en hun naasten. Terecht dat campagne onder deze omstandigheden is stilgelegd. reageer retweet
Nope.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus het staat vast dat de slachtoffers Moslims zijn?²
Dat is een mogelijkheid. Laten we het hopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Of een verstandig iemand die dit met de autoriteiten heeft gedeeld en verder geen onvolledige verhalen de wereld in wil helpen.
Er staat nog helemaal niks vast.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus het staat vast dat de slachtoffers Moslims zijn?²
Ik zag toch echt een blonde vrouw op de grond liggen.quote:
Misschien vervelende toeschouwers?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef Patoshik het volgende:
“Er worden verschillende meldingen gemaakt van arrestaties in Utrecht. Beelden bevestigen ook dat politie-eenheden mensen inderdaad tegen de grond werken in de wijk Kanaleneiland. Er is echter nog niet bevestigd door de politie dat er inderdaad aanhoudingen zijn verricht. “
Liveblog nu.nl
Dat van Theo is gewoon lachwekkend. Gaat nergens over. Zet daar lekker een verslaggever neer zodat die dat gewoon in de gaten kan houden, maar schakel niet steeds live over. Wat die Suzanne nogwattes doet in de studio is ook wel nuttig. Handig als je net inschakelt, dan weet je even wat er allemaal gaande is en dan doe je het goed als staatszender. Maar dat van Theo is gewoon hijgerigheid. Bahquote:Op maandag 18 maart 2019 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik vind het ook lastig hoor; aan de ene kant willen we alles weten, aan de andere kant lijkt het me helemaal niet gewenst dat er zoveel live uitgezonden wordt.
Maar goed, de NOS mag ook wel eens tijdstippen bij de beelden gaan zetten als ze blijven herhalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |