Weer zo'n kut die aandacht nodig heeft.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze is naar de auto toegelopen, maar doet geheimzinnig over de inhoud van het briefje. "Ik heb de laatste regel gelezen, maar ik zeg liever niet wat erop stond."
Is goed, DM je adres, dan pak ik de tram.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
kom bij mij etenik heb nog wat in de diepvries
Lekker toch. Beetje shock claimen en weekend gaan vieren.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je zal daar maar aan het werk zijn nu, je schrikt je toch dood?
Mss iemand die al lang op de terrorismelijst stond maar waar weinig tegen kon worden ondernomen. Zijn er paar honderd van in NL als ik me goed herinner.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Waarom heb ik het idee dat er meer aan de hand is dan wat wij denken. Raar gevoel
Of een verstandig iemand die dit met de autoriteiten heeft gedeeld en verder geen onvolledige verhalen de wereld in wil helpen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef EipNiC het volgende:
[..]
Weer zo'n kut die aandacht nodig heeft.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef Zipportal het volgende:
WildersGod.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 18-03-2019 om 12:51:05Verschrikkelijk nieuws uit Utrecht. Hulde voor alle hulpdiensten en mijn gedachten gaan naar slachtoffers en hun naasten. Terecht dat campagne onder deze omstandigheden is stilgelegd. reageer retweet
Nope.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus het staat vast dat de slachtoffers Moslims zijn?²
Dat is een mogelijkheid. Laten we het hopen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:02 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Of een verstandig iemand die dit met de autoriteiten heeft gedeeld en verder geen onvolledige verhalen de wereld in wil helpen.
Er staat nog helemaal niks vast.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Dus het staat vast dat de slachtoffers Moslims zijn?²
Ik zag toch echt een blonde vrouw op de grond liggen.quote:
Misschien vervelende toeschouwers?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:03 schreef Patoshik het volgende:
“Er worden verschillende meldingen gemaakt van arrestaties in Utrecht. Beelden bevestigen ook dat politie-eenheden mensen inderdaad tegen de grond werken in de wijk Kanaleneiland. Er is echter nog niet bevestigd door de politie dat er inderdaad aanhoudingen zijn verricht. “
Liveblog nu.nl
Dat van Theo is gewoon lachwekkend. Gaat nergens over. Zet daar lekker een verslaggever neer zodat die dat gewoon in de gaten kan houden, maar schakel niet steeds live over. Wat die Suzanne nogwattes doet in de studio is ook wel nuttig. Handig als je net inschakelt, dan weet je even wat er allemaal gaande is en dan doe je het goed als staatszender. Maar dat van Theo is gewoon hijgerigheid. Bahquote:Op maandag 18 maart 2019 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... ik vind het ook lastig hoor; aan de ene kant willen we alles weten, aan de andere kant lijkt het me helemaal niet gewenst dat er zoveel live uitgezonden wordt.
Maar goed, de NOS mag ook wel eens tijdstippen bij de beelden gaan zetten als ze blijven herhalen.
Ik zag haar gezicht niet. Alleen aan lichaam te zien dat het wrs een vrouw was.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:04 schreef La_Moustache het volgende:
[..]
Ik zag toch echt een blonde vrouw op de grond liggen.
Je wilt het niet denken, maar dit doet wel erg "vrijmetselaars"-achtig aan.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:05 schreef Zorro het volgende:
Toch wel knap, zo lang uitzenden zonder iets te zeggen.
Verbaasde me ook al.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Blik het volgende:
Wel tegenstrijdig, eerst bericht dat iedereen binnen moet blijven en nog geen 15 minuten later moet iedere ouder zijn kind op komen halen op school
Waarschijniljk omdat er kans is dat het weer zo'n moslim is die zoveel mogelijk willekeurige slachtoffers wil maken. Bij afrekeningen en ruzies heb je dat gevaar niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Wordt het niet allemaal wat te groot gemaakt? Uren lang extra nieuws (zonder iets te melden te hebben) alles ligt stil, sluit ramen en deuren, in de hele politie het hoogste dreigingsniveau.
Zijn er niet eerder dodelijke schietpartijen geweest in Utrecht of wat mis ik waardoor dit zulks een grote paniek teweeg brengt
Klein land, je bent zo in een andere stad...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zijn wel behoorlijk aan het doorslaan nu in NL. Overal politiebewaking, alles gaat dicht of wordt afgelast.
Better safe then sorry?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zijn wel behoorlijk aan het doorslaan nu in NL. Overal politiebewaking, alles gaat dicht of wordt afgelast.
Daar kun jij pas over oordelen als jij weet wat de veiligheidsdiensten weten.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ze behandelen het in ieder geval als een veel groter incident dan een 'gewone' schietpartij.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Je vindt dat we vrij baan moeten maken voor een mogelijke terrorist?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
ja ze zijn uiteraard bang dat ze nog ergens anders toeslaan..quote:Op maandag 18 maart 2019 14:06 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarschijniljk omdat er kans is dat het weer zo'n moslim is die zoveel mogelijk willekeurige slachtoffers wil maken. Bij afrekeningen en ruzies heb je dat gevaar niet.
Ja en verder doen we gewoon normaal.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Is ze met de fiets?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:05 schreef Maver24 het volgende:
Vriendin belt net die op haar werk is aangekomen in Rotterdam. Heeft onderweg wel 8 tot 10 politie auto's gezien in een straal van 2km zo ongeveer in Ijsselmonde richting de Slinge. Misschien zegt het niks maar viel op
Zometeen nog de noodtoestand en de verkiezingen gaan niet door.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Vraag me dus af of het doorslaan is, of dat er veel meer aan de hand is dan wij nu denken. Moet bijna wel, want vind dit wel opmerkelijk veel paniek.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Oei, wat verschrikkelijk voor je kind!!!quote:Op maandag 18 maart 2019 14:08 schreef capricia het volgende:
BSO haalt mijn kind niet op. Op last van de autoriteiten. Lekker dan.
Vooral NOS jaagt zichzelf op. Ik denk verder dat er wel iets serieus aan de hand is. Of in ieder geval dat het nu wel zaak is dat uitgezocht wordt wat er gebeurt en wat er eventueel nog staat te gebeuren. Want daar hebben de autoriteiten momenteel nog geen idee van.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:55 schreef timmmmm het volgende:
Wordt het niet allemaal wat te groot gemaakt? Uren lang extra nieuws (zonder iets te melden te hebben) alles ligt stil, sluit ramen en deuren, in de hele politie het hoogste dreigingsniveau.
Zijn er niet eerder dodelijke schietpartijen geweest in Utrecht of wat mis ik waardoor dit zulks een grote paniek teweeg brengt
Eerste wereld problemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:08 schreef capricia het volgende:
Het is vast heel erg voor jou dat er mensen in de tram afgeknald wordenquote:Op maandag 18 maart 2019 14:08 schreef capricia het volgende:
Ja, de hele wereld draait om jouw engeltje natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:08 schreef capricia het volgende:
20 jaar te laatquote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef MissButterflyy het volgende:
In de liveblog van nu.nl staat nu dat Kanaleneiland door politie wordt uitgekamd.
Dit ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb al wel veel politici gezien die campagne voeren met het feit dat ze geen campagne voeren
Joh, wat dacht jij dan.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Aandachtsjunktwitter:thierrybaudet twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:07:51Geschokt door de gebeurtenissen in Utrecht. Juist nu is het essentieel om samen te komen en met elkaar te spreken over de toekomst van ons land. Daarom hebben @THiddema en ik besloten om onze bijeenkomst in het Kurhaus vanavond wél te laten doorgaan. https://t.co/r9flozOyG0 #FVD reageer retweet
Ja natuurlijk, hoe eerder in het buitenland hoe eerder wij er vanaf zijn.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je vindt dat we vrij baan moeten maken voor een mogelijke terrorist?
Mogen ze wel flink wat ontsmettingsmiddel meenemen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef MissButterflyy het volgende:
In de liveblog van nu.nl staat nu dat Kanaleneiland door politie wordt uitgekamd.
Kunnen ze ‘m dan niet tegenhouden?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is al 5 keer langsgekomen inmiddels.
pff die denken ook niet aan de medemensquote:Op maandag 18 maart 2019 14:08 schreef capricia het volgende:
Eerder ook met luchtbeelden.... en dan net lekker die tram in beeld met iemand onder een laken.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:04 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat van Theo is gewoon lachwekkend. Gaat nergens over. Zet daar lekker een verslaggever neer zodat die dat gewoon in de gaten kan houden, maar schakel niet steeds live over. Wat die Suzanne nogwattes doet in de studio is ook wel nuttig. Handig als je net inschakelt, dan weet je even wat er allemaal gaande is en dan doe je het goed als staatszender. Maar dat van Theo is gewoon hijgerigheid. Bah
Ik hoop dat de politie geld voor overwerk krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij mocht vanavond niet komen bij dat debat he. Walgelijke NPO/NOSquote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Aandachtsjunktwitter:thierrybaudet twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:07:51Geschokt door de gebeurtenissen in Utrecht. Juist nu is het essentieel om samen te komen en met elkaar te spreken over de toekomst van ons land. Daarom hebben @:THiddema en ik besloten om onze bijeenkomst in het Kurhaus vanavond wél te laten doorgaan. https://t.co/r9flozOyG0 #FVD reageer retweet
Wat een held.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Aandachtsjunktwitter:thierrybaudet twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:07:51Geschokt door de gebeurtenissen in Utrecht. Juist nu is het essentieel om samen te komen en met elkaar te spreken over de toekomst van ons land. Daarom hebben @:THiddema en ik besloten om onze bijeenkomst in het Kurhaus vanavond wél te laten doorgaan. https://t.co/r9flozOyG0 #FVD reageer retweet
Joh.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:08 schreef capricia het volgende:
Jammer, had gehoopt dat ik zijn bakkes ook niet meer langs de snelweg hoef te zien danquote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Groot gelijk. Je moet je niet laten leiden door terroristen.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Misschien hebben zij meer informatie dan jij op je zolderkamertje?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
De dader is dan ook spoorloos, mss slaat die nog wel ergens anders toequote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vraag me dus af of het doorslaan is, of dat er veel meer aan de hand is dan wij nu denken. Moet bijna wel, want vind dit wel opmerkelijk veel paniek.
Nadat ze de ouders via de propaganda op televisie hebben bevolen hun kinderen in de kou te laten staanquote:Op maandag 18 maart 2019 14:11 schreef Speekselklier het volgende:
Het arme kind staat te wachten op de stoep.
Sneu, hij hoopt hier natuurlijk goed mee te gaan scoren...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Dat is gewoon die Rabobank. Kloten NOS.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef EipNiC het volgende:
NOS update;
Inval op Beneluxlaan
*Beeld*
''Super heftig''
Ik woon in de provincie Utrecht, komt nu echt dichtbij, alles.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
De dader is dan ook spoorloos, mss slaat die nog wel ergens anders toe
Oh dat had ik gemist. Lekker bij het raam blijven staanquote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is gewoon die Rabobank. Kloten NOS.
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:13 schreef NoXia het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga zeker voor deze man stemmen. Verdere politiek spul hoort hier niet thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |