Misschien hebben zij meer informatie dan jij op je zolderkamertje?quote:Op maandag 18 maart 2019 14:07 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zijn wel behoorlijk aan het doorslaan nu in NL. Overal politiebewaking, alles gaat dicht of wordt afgelast.
De dader is dan ook spoorloos, mss slaat die nog wel ergens anders toequote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vraag me dus af of het doorslaan is, of dat er veel meer aan de hand is dan wij nu denken. Moet bijna wel, want vind dit wel opmerkelijk veel paniek.
Nadat ze de ouders via de propaganda op televisie hebben bevolen hun kinderen in de kou te laten staanquote:Op maandag 18 maart 2019 14:11 schreef Speekselklier het volgende:
Het arme kind staat te wachten op de stoep.
Sneu, hij hoopt hier natuurlijk goed mee te gaan scoren...quote:Op maandag 18 maart 2019 14:09 schreef Slobeend het volgende:
Aandachtsjunktwitter:thierrybaudet twitterde op maandag 18-03-2019 om 14:07:51Geschokt door de gebeurtenissen in Utrecht. Juist nu is het essentieel om samen te komen en met elkaar te spreken over de toekomst van ons land. Daarom hebben @:THiddema en ik besloten om onze bijeenkomst in het Kurhaus vanavond wél te laten doorgaan. https://t.co/r9flozOyG0 #FVD reageer retweet
Dat is gewoon die Rabobank. Kloten NOS.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef EipNiC het volgende:
NOS update;
Inval op Beneluxlaan
*Beeld*
''Super heftig''
Ik woon in de provincie Utrecht, komt nu echt dichtbij, alles.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
De dader is dan ook spoorloos, mss slaat die nog wel ergens anders toe
Oh dat had ik gemist. Lekker bij het raam blijven staanquote:Op maandag 18 maart 2019 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is gewoon die Rabobank. Kloten NOS.
quote:Op maandag 18 maart 2019 14:13 schreef NoXia het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga zeker voor deze man stemmen. Verdere politiek spul hoort hier niet thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |