Ik heb toch echt liever een klap voor mijn kanus dan smerige eierzooi op mijn hoofd en kleding en mensen die beweren dat ik er maar gewoon mee moet dealen want het is maar een puber.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ah ja, ik heb ook net zo graag een klap voor mn kanus als een ei op mn kop
Ik heb hier niets mee te maken!quote:Op maandag 18 maart 2019 12:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh. Omdat Fortuyn een taart in z'n smoel gedrukt kreeg en maanden later vermoord werd moeten we nu heel panisch reageren wanneer een puber een ei op een stompzinnige kop tikt?
Stel je niet zo aan.
Zodra het fysiek wordt ga je in mijn optiek wel een kritische grens over.quote:Op maandag 18 maart 2019 14:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uh, oké.
[..]
Het kan niet anders dan dat er een causaal verband bestaat tussen bekogeld worden met een ei en worden doodgeschoten inderdaad. Zeer scherpe observatie.
Keuzes en consequenties. Als je iemand van achteren aanvalt, dan kun je verwachten dat je een knal voor je harses krijgt. En door.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als volwassen man een kind slaan, mooi man. Dan ben je een echte vent!
quote:Op maandag 18 maart 2019 13:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
WAAROM? Werkelijk walgelijke dingen zeggen mag, iemand fysiek aanvallen niet. Wat jij doet is geweld goedpraten.
Mensen zoals jij begrijp ik echt niet. Jij vindt de vrijheid van meningsuiting dus van ondergeschikt belang, jij vindt dat de ''gemene'' dingen die deze senator mogelijk heeft gezegd zwaarder wegen, ethisch gezien slechter, dan een fysieke aanval op een persoon.![]()
Verhuis dan lekker naar de Fillipijnen ofzo, daar doet men ook niet zo moeilijk over een beetje geweld en mag je ook niet zomaar alles meer zeggen.
Jullie hebben problemen met jullie ogen? Of is het eerder een gevalletje 'Oostindisch blind'? Waar praat ik geweld goed? Waarom worden mij dingen verweten die ik niet doe? Kan je niet lezen dat ik schrijf dat beide vormen van geweld afkeur?quote:Op maandag 18 maart 2019 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]Vrijheid van meningsuiting mag alleen als het in zijn straatje past.
quote:Op maandag 18 maart 2019 12:57 schreef Isdatzo het volgende:
Ik begrijp het ei. Ik keur het af.
Ik begrijp de tikken. Ik keur het af.
Echter, ik neem een senator dergelijk gedrag meer kwalijk dan een puber. Dit past een senator niet.
Als iemand je aanvalt. Dat zijn gewoon reflexen. Net zoals dat je je handen voor je gezicht houdt wanneer er iets in de buurt komt.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we wel wezen: jij bent dan ook geen senator. Dan dien je je gewoon te beheersen.
Je voelt een klap op je hoofd en vocht lopen in je nek. Zomaar. Ineens.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Boh, wat een aanval.
Als de rechtsgekkies alhier dit al als een serieuze aanval zien snap ik wel waarom ze constant zo spastisch in paniek schieten.
De eerste tik wellicht. Daarna kwam een tweede en volgde er nog een (poging tot) trap.quote:Op maandag 18 maart 2019 15:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Als iemand je aanvalt. Dat zijn gewoon reflexen. Net zoals dat je je handen voor je gezicht houdt wanneer er iets in de buurt komt.
Nee. Maar wie het ei kaatst kan een klap terug verwachtenquote:Op maandag 18 maart 2019 17:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Al die kneuzen hier die janken om een ei op iemands hoofdsneeuwvlokjes
Ja lekker als of andere Neanderthaler die zijn emoties niet kan beheersen om je heen slaanquote:Op maandag 18 maart 2019 17:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Nee. Maar wie het ei kaatst kan een klap terug verwachtenDan moet hij niet huiliehuilie gaan doen. Risico van het vak.
Slappe hand? Ik zie gewoon voluit keiharde vuistslagen als zou je een inbreker of overvallen willen vloeren. Dat is geenszins gepast geweld. Je mag hoogstens geweld toepassen om een aanval af te weren. Als de aanval inmiddels is afgelopen en de aanvaller zich heeft teruggetrokken, mag je hem niet achternagaan. Want anders is dat revanche.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:46 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je ziet dat Egg-Boy er goed mee wegkomt, hij krijgt gewoon een bitchslap met de slappe hand. Niet meer dan terecht.
Nee, als je goed kijkt, ook op de andere beelden zie je dat de eerste klap geen vuist is.quote:Op maandag 18 maart 2019 19:48 schreef Brood-op-de-plank het volgende:
S
[..]
Slappe hand? Ik zie gewoon voluit keiharde vuistslagen als zou je een inbreker of overvallen willen vloeren. Dat is geenszins gepast geweld. Je mag hoogstens geweld toepassen om een aanval af te weren. Als de aanval inmiddels is afgelopen en de aanvaller zich heeft teruggetrokken, mag je hem niet achternagaan. Want anders is dat revanche.
Volgens de Nederlandse wet althans, maar het betreft hier weer zo'n ontwikkelingsland vrees ik.
Het is geen kind.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Die eerste mep ja. Van de tweede vind ik dat hij genoeg tijd heeft zich te bedenken, of iig te realiseren dat het maar een kind is.
Joch is 17 toch? Maar OK, tiener is nauwkeuriger.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het is geen kind.
Verder gaat dit natuurlijk nergens over. Het is alleen maar weer een stokpaardje van de bekende extremisten om 'links' of 'rechts' aan te kunnen vallen.
En nog valt dat niet in tiende van een seconde te zien, zeker niet als je midden in fight or flight situatie zit.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Joch is 17 toch? Maar OK, tiener is nauwkeuriger.
Daarin verschillen we dan van mening. Geen probleem verder.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En nog valt dat niet in tiende van een seconde te zien, zeker niet als je midden in fight or flight situatie zit.
Precies. Niet groter maken dan het is. Jammer dat het ei-slaan afleidt van die man's walgelijke uitspraken.quote:Ik vind het vooral gewoon heel grappig, even over grinniken en dan verder met de orde van de dag.
En maar blijven filmen met dat mobieltje. Reljoch komt er idd nog heel genadig vanaf.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is gewoon een ouderwetse bitchslap hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |