quote:Op maandag 18 maart 2019 11:25 schreef butz0rs het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er informatie komt. In Turkije/Rusland is vaak na een uur al de dader bekent en familie opgepakt, hier duurt dat enkele dagen
Een of andere psychoot klinkt logischer ja.quote:
Die rijden maar 66, een brommer gaat nog harderquote:Op maandag 18 maart 2019 11:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het is ook niet zo handig een schietpartij te plannen als er een heuse politiemacht op de been is vlakbij.
In turkije en rusland is het dan ook veel vaker zo dat ze maar iemand aanwijzen als dader als ze dat goed uitkomt.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:25 schreef butz0rs het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat er informatie komt. In Turkije/Rusland is vaak na een uur al de dader bekent en familie opgepakt, hier duurt dat enkele dagen
Ik ben du moment in Nieuwegein, waar die tram vandaan kwam of naartoe gaat.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het komt nu wel dichtbij. Gr uit Amersfoort.
Wel handig zo'n dader die meedenkt en een schietpartij begint vlak voor het ziekenhuis.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:20 schreef Chia het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1895344/
[..]
twitter:GianlucaMezzo twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:20:03@YelleTieleman Hi Yelle, I'm with CNN. Did you take this photo? If so, may CNN/affiliates use the photo across platforms with credit to you? Thanks. reageer retweet
Ik zou geld vragen. M'n internetabonnement en mobiel is niet gratisquote:Op maandag 18 maart 2019 11:28 schreef heywoodu het volgende:
Nog niks op CNN, ondanks dit.twitter:GianlucaMezzo twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:20:03@:YelleTieleman Hi Yelle, I'm with CNN. Did you take this photo? If so, may CNN/affiliates use the photo across platforms with credit to you? Thanks. reageer retweet
Ja en dan embedden ze 'm, heb je niks.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou geld vragen. M'n internetabonnement en mobiel is niet gratis
Een paar jaar geleden ja, ouderijn is al tijden dicht (zie ook de nieuwbouw op de achtergrond).quote:Op maandag 18 maart 2019 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wel handig zo'n dader die meedenkt en een schietpartij begint vlak voor het ziekenhuis.
Drive-by shooting. Wel uitchecken als je klaar bent.quote:
Dader ontkomentwitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:23:13Politie is hard op zoek naar de dader. Woordvoerder bevestigt zojuist dat deze is ontkomen. reageer retweet
Het ziekenhuis wordt momenteel omgebouwd tot woningen. Dus het is een voormalig ziekenhuis.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wel handig zo'n dader die meedenkt en een schietpartij begint vlak voor het ziekenhuis.
Is helaas al jaren gesloten. Dader werkt met een gemeentegids uit 1995.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:27 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
hopelijk typefoutje, en bedoelen ze omgekomen.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:30 schreef vigen98 het volgende:
Dader ontkomentwitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:23:13Politie is hard op zoek naar de dader. Woordvoerder bevestigt zojuist dat deze is ontkomen. reageer retweet
He kak. Zit over een half uur op de fiets en ben dan hemelsbreed op 500 m afstand van dat plein.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:30 schreef vigen98 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |