ik ken lui die tijdens een klimtrip in de Andes leefden op suikerpinda'squote:Op maandag 18 maart 2019 10:30 schreef ElDinosaur het volgende: Pringles Snickers Twiggles Bifi M&M's Boterkoek Peanuts BBQ Clif Bar Cereal bar Pindakaasreep Tuna Proteinbar Borrelnootjes Hardkek De opties die ik tot nu toe heb.
![]()
Ik had het over dingen die tegen gaan staan, Tony's is daar een voorbeeld van.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:40 schreef Samzz het volgende:
Of een reep Tony's. 1000 calorieën in een hele reep.
Wat.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:40 schreef Samzz het volgende:
Of een reep Tony's. 1000 calorieën in een hele reep.
Op poolexpedities eten die gasten regelmatig een blok boter om kcal aan te vullen.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ken lui die tijdens een klimtrip in de Andes leefden op suikerpinda's
Bahquote:Op maandag 18 maart 2019 10:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op poolexpedities eten die gasten regelmatig een blok boter om kcal aan te vullen.
Hoe dan? Wel een beetje gemengd met suiker en bloem?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Op poolexpedities eten die gasten regelmatig een blok boter om kcal aan te vullen.
Ohquote:Op maandag 18 maart 2019 10:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik had het over dingen die tegen gaan staan, Tony's is daar een voorbeeld van.
Ligt eraan welke. Karamel zeezout is 900nogwat, framboosknettersuiker 1000nogwatquote:Op maandag 18 maart 2019 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat.
Het is nog een wonder dat ik niet nog dikker ben.
Nee, gewoon pure boter. Afsnijden en opeten. Of mengen met vriesdroogmaaltijden.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe dan? Wel een beetje gemengd met suiker en bloem?
Nou die 100 kcal, die hebben m'n leven gered.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh.
En andere chocoladesoorten? Die van Rittersport tikt ook aardig aan.
[..]
Ligt eraan welke. Karamel zeezout is 900nogwat, framboosknettersuiker 1000nogwat.
Tanquote:Op maandag 18 maart 2019 10:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vind hem ook wel het leukste. Samen met die Indier (?)
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ondertussen nog wafels en een sapje gemaakt
Dat is in de states ook gewoon normaalquote:Op maandag 18 maart 2019 10:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind ze oprecht allemaal heel lief en zo positiefquote:Op maandag 18 maart 2019 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tan
Voor mij is t Antoni en Karamo.
Tan vind ik wel schattig, maar voor mijn smaak te vrouwelijk.
Leuk voor een kiki, niet voor een relatieGeldt voor de andere 2 ook.
Antoni mag iets scruffier voor mij (net iets te all American pretty boy), maar voor de rest lijkt ie me super lief, toch een beetje stoer, knap, slim, kan koken, kleed zich mooi.... booooohEIERSTOKKEN RAMMELEN!
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is in de states ook gewoon normaal![]()
Hoef je niet voor op expeditie!
[ afbeelding ]
Deep-fried butter on a stick.
It's a thing
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, gewoon pure boter. Afsnijden en opeten. Of mengen met vriesdroogmaaltijden.
1. You're going to have to eat a lot of raw butter.
When you are skiing across Antarctica and putting in 12-14 hour days of pulling a sled in minus 40C, you have to keep your calorie count up. A normal man burns about 2,500 calories in a day. We burn between 7,000 to 9,000. That means supplementing your dehydrated food with slabs of butter. In the first few days of the expedition, it tastes revolting, but then your body just craves the fat content and you eat the butter like blocks of cheese.
Moet al kotsen bij de gedachtequote:Op maandag 18 maart 2019 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's a thing
Oeh, tubes zaanse mayo mee. Kan je zo leegknijpen.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:52 schreef Halimede het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Boter is zo goor. Mayo daarentegen
Waar is de stickquote:Op maandag 18 maart 2019 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's a thing
Ff op je lijst zettenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oeh, tubes zaanse mayo mee. Kan je zo leegknijpen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als je een tosti maakt, ook gewoon mayo op de buitenkant smeren ipv te bakken in boterquote:Op maandag 18 maart 2019 10:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oeh, tubes zaanse mayo mee. Kan je zo leegknijpen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It's a thing
Van die poeder kun je wel pannenkoeken en wafels en zo makenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..].
En van die eiwitshakes e.d. speciaal voor sporters? Of is dat te ranzig voor woorden.
Wel een beetje ranzig met water.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..].
En van die eiwitshakes e.d. speciaal voor sporters? Of is dat te ranzig voor woorden.
Ik snap wat je bedoeltquote:Op maandag 18 maart 2019 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tan
Voor mij is t Antoni en Karamo.
Tan vind ik wel schattig, maar voor mijn smaak te vrouwelijk.
Leuk voor een kiki, niet voor een relatieGeldt voor de andere 2 ook.
Antoni mag iets scruffier voor mij (net iets te all American pretty boy), maar voor de rest lijkt ie me super lief, toch een beetje stoer, knap, slim, kan koken, kleed zich mooi.... booooohEIERSTOKKEN RAMMELEN!
Lekker stinkenquote:Op maandag 18 maart 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel een beetje ranzig met water.En wil niet weten hoe zo'n shakebeker eruit ziet na een week niet afwassen.
Hoe ga ik een tosti maken in een tent.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
Als je een tosti maakt, ook gewoon mayo op de buitenkant smeren ipv te bakken in boter
Aansluiten op een dynamo en veel bewegen.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoe ga ik een tosti maken in een tent.
quote:Op maandag 18 maart 2019 10:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel een beetje ranzig met water.En wil niet weten hoe zo'n shakebeker eruit ziet na een week niet afwassen.
En op die manier? Kun je t makkelijk meenemen ook. Want vooraf maken?quote:Op maandag 18 maart 2019 10:55 schreef Allures het volgende:
[..]
Van die poeder kun je wel pannenkoeken en wafels en zo maken
Keihard bevroren en samengeperst tot een klont.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
En op die manier? Kun je t makkelijk meenemen ook. Want vooraf maken?
Al gebakken en dan ingepakt bedoel ik. Maar he, succes met zoekenquote:Op maandag 18 maart 2019 11:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Keihard bevroren en samengeperst tot een klont.
Ik hou normaal niet zo van die reality shows.quote:Op maandag 18 maart 2019 10:51 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik vind ze oprecht allemaal heel lief en zo positief
Opgezogen!quote:
Vond Antoni niet perse heel vrouwelijk overkomen. Maar de rest wel jaquote:Op maandag 18 maart 2019 10:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt
Ze zijn allemaal vrij vrouwelijke toch? Behalve die Karamo mssn.
Uh. Nee.quote:Ik vind die Jonathan echt hilarischen in mijn hoofd gewoon een USA versie van jou
Nee.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Een vier op een rij bevestig je in een vijfde bericht, Hans W.
Gelukkig neemt Q huehue altijd de fiets.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:20 schreef El_Thijs het volgende:
Schietpartij in een tram in Utrecht
https://www.ad.nl/binnenl(...)op-de-been~aecd02d7/
Dat zei je eerder idd alquote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond Antoni niet perse heel vrouwelijk overkomen. Maar de rest wel ja
Niks mis mee. Maar qua type waar ik op val meestal geen match.
[..]
Uh. Nee.
Mijn online presence misschien
Vind hem echt iets te over the top.
Zou t 1 avond stappen uit kunnen houden en lachen, maar daarna moet ik afkicken.
Ligt aan m'n bui, maar normaal gesproken niet neequote:Op maandag 18 maart 2019 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat zei je eerder idd al![]()
![]()
Maar jij bent niet over de top?![]()
Jeetjequote:Op maandag 18 maart 2019 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Meerdere gewonden door schoten op plein Utrecht
https://nos.nl/artikel/22(...)p-plein-utrecht.html![]()
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:23 schreef O_o_ het volgende:
Ligt het 24 Oktoberplein niet in de buurt van Kanaleneiland?
Die man snapte niet dat een Tram niks met NS stakingen te maken heeftquote:
twitter:peter_schat twitterde op maandag 18-03-2019 om 10:57:39Aantal actievoerders politie breekt tocht naar Den Haag af en rijdt met loeiende sirenes terug naar Utrecht ivm schietpartij daar - wordt rekening gehouden met aanslag rond 24 Oktoberplein. reageer retweet
Gister nog. Ik win.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vorige week nog in Utrecht geweest, komt wel dichtbij dit.
Laten we die conclusie vooral al trekken jaquote:
Ik heb alleen wat carnavalfoto's van je gezien. Dus ik heb gewoon constant regenboog en glitters beeld van jequote:Op maandag 18 maart 2019 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt aan m'n bui, maar normaal gesproken niet nee
Beetje een kameleon. Als ik dat soort vrienden om me heen heb doe ik vrolijk mee, maar ben ik bv op stap in een grungy alto cafe dan pogo ik daar weer tussendoorEn ik vind t allemaal leuk, t is niet persee een rol die ik speel. Ben t allemaal. Maar ZO over the top als Jonathan? Nee
twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:14:31BREEK - Volgens getuigen heeft een man in een tram op weg naar Utrecht CS een wapen getrokken en meerdere personen neergeschoten. Hulpdiensten massaal aanwezig en bezig met eerste hulp in de tram. https://t.co/eQOWF2e5Ze reageer retweet
Natuurlijk ben je een beetje een ander persoon op je werk, dan terwijl je met 5 nichten naar de finale van Rupaul kijkt. Maar echt een continu toneelstukje opvoeren lijkt me idd vermoeiend.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat carnavalfoto's van je gezien. Dus ik heb gewoon constant regenboog en glitters beeld van je![]()
Maar oke, ik zal mn beeld aanpassen. Als je het moet spelen lijkt het me idd doodvermoeiend. Dat toch ook geen doen.
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:25 schreef CherryLips het volgende:
twitter:peter_schat twitterde op maandag 18-03-2019 om 10:57:39Aantal actievoerders politie breekt tocht naar Den Haag af en rijdt met loeiende sirenes terug naar Utrecht ivm schietpartij daar - wordt rekening gehouden met aanslag rond 24 Oktoberplein. reageer retweet
Heftig hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
twitter:YelleTieleman twitterde op maandag 18-03-2019 om 11:14:31BREEK - Volgens getuigen heeft een man in een tram op weg naar Utrecht CS een wapen getrokken en meerdere personen neergeschoten. Hulpdiensten massaal aanwezig en bezig met eerste hulp in de tram. https://t.co/eQOWF2e5Ze reageer retweet
Het lijkt me op dinsdag ook geen pretje.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Heftig hoor.
Je zal er zitten op je maandagochtend.
Die zijn natuurlijk ook fabuleus, laten we dat voorop stellen!quote:Op maandag 18 maart 2019 11:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat carnavalfoto's van je gezien. Dus ik heb gewoon constant regenboog en glitters beeld van je![]()
Nee, obviously. Maar het is nu maandagquote:Op maandag 18 maart 2019 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het lijkt me op dinsdag ook geen pretje.
Was je in ieder geval voor de eerst volgende ontvangenis helemaal leeg.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk ook fabuleus, laten we dat voorop stellen!
Dit jaar helaas geen nieuwe foto's.... ik had t NORO virus. Niet aan te raden.
Ow jakkes. Lijkt me idd geen pretje.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn natuurlijk ook fabuleus, laten we dat voorop stellen!
Dit jaar helaas geen nieuwe foto's.... ik had t NORO virus. Niet aan te raden.
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:25 schreef CherryLips het volgende:
De fuckquote:Op maandag 18 maart 2019 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Ja, toch een beetje een risico hequote:Op maandag 18 maart 2019 11:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Was je in ieder geval voor de eerst volgende ontvangenis helemaal leeg.
De tweets spreken overal al over. Van aanslag en dit dat alles.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Zal wel weer een eerwraak dingetje zijn. Aantal tweets spreken over een vrouw die het doelwit leek te zijn.
Of een ontsnapte TBS'er. Of een verward persoon. Of iemand die dacht in een game te zitten. Of. Of. Of.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De tweets spreken overal al over. Van aanslag en dit dat alles.
Voor hetzelfde geld is t gewoon een ordinaire uit de hand gelopen tokkie ruzie
Ik wacht nog ff met conclusies trekken
Als ze maar aangehouden worden, het zijn er blijkbaar meer.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of een ontsnapte TBS'er. Of een verward persoon. Of iemand die dacht in een game te zitten. Of. Of. Of.
Als ie maar aangehouden kan worden.
Precies. Kan vanalles zijn. Maar velen hebben hun conclusie nu al weer klaarquote:Op maandag 18 maart 2019 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of een ontsnapte TBS'er. Of een verward persoon. Of iemand die dacht in een game te zitten. Of. Of. Of.
Dat sowieso.quote:Als ie maar aangehouden kan worden.
Debs is op vakantie met koffiemeneer. Die zijn het bed nog niet uit hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:54 schreef Ang3l het volgende:
DEBS OPEN GVD JE KADO!
We zijn bijna ultra!
Stel je niet zo aan, man. Dit soort ongelukken triggert gewoon altijd heel even het oorlogsreflex.quote:Op maandag 18 maart 2019 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Kan vanalles zijn. Maar velen hebben hun conclusie nu al weer klaar
En dan straks als t zo is, natuurlijk een keiharde "Zie je nou wel!"
[..]
Dat sowieso.
quote:Op maandag 18 maart 2019 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
Zal wel weer een eerwraak dingetje zijn. Aantal tweets spreken over een vrouw die het doelwit leek te zijn.
Na deze tekst denk ik dat je weleens gelijk kan hebben.quote:Ik sta bij de stoplichten op het plein en ik zie een vrouw liggen, ik denk dat ze tussen de 20 en 35 jaar oud is. Op dat moment hoorde ik drie keer pang pang pang. Vier man liepen heel hard naar haar toe en ze probeerden haar weg te slepen en toen hoorde ik weer pang pang pang en die gasten laten die vrouw weer los. Hele chaos daar.
Erkenning!quote:Op maandag 18 maart 2019 11:53 schreef Ang3l het volgende:
En dan straks als t zo is, natuurlijk een keiharde "Zie je nou wel!"
Serieusquote:Op maandag 18 maart 2019 11:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze maar aangehouden worden, het zijn er blijkbaar meer.
Ik heb er echt zo'n hekel aan dat alles tegenwoordig een live blog isquote:Op maandag 18 maart 2019 11:55 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)stende-situatie.html
Live blog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |