Een stagiaire burgers laten bakken?quote:Op maandag 18 maart 2019 08:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is toch veel te vroeg om zelf hamburgers te gaan maken
Ik heb de bode even gebeldquote:Op maandag 18 maart 2019 08:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een stagiaire burgers laten bakken?
Lol.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het is toch veel te vroeg om zelf hamburgers te gaan maken
@dud0r doet dat gewoon hoorquote:Op maandag 18 maart 2019 08:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol.
Daar heb je wel een punt ja.
Ik zal eens speculaasjes tussen je billen verkruimelenquote:
Wat ? Hamburgers bakken in de ochtend?quote:Op maandag 18 maart 2019 08:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
@:dud0r doet dat gewoon hoor(ik heel soms ook
)
quote:Op maandag 18 maart 2019 08:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat ? Hamburgers bakken in de ochtend?
In mijn studententijd als katervoedsel wel, maar tegenwoordig niet meer eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2019 08:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat ? Hamburgers bakken in de ochtend?
Na een avond flink zuipen zou ik het ook doen. Maar moet er nu niet aan denken.quote:
Ja precies. Maar niet op een nuchtere maagquote:Op maandag 18 maart 2019 08:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
In mijn studententijd als katervoedsel wel, maar tegenwoordig niet meer eigenlijk
Ik ook niet nu hoor..quote:Op maandag 18 maart 2019 08:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Na een avond flink zuipen zou ik het ook doen. Maar moet er nu niet aan denken.
Wel Godenvoedsel trouwens. Hamburgersquote:Op maandag 18 maart 2019 08:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ook niet nu hoor..maar soms heb ik daar gewoon zin in..
Ja.. Quarter Pounder van de Mac is ook echt goddelijkquote:Op maandag 18 maart 2019 08:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wel Godenvoedsel trouwens. Hamburgers
Beetje kort, maar wel lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |