Hoiquote:
Lekker rustig. En daar?quote:
Nou die zie ik vandaag helaasch niet.quote:
Paar uurtjes geslapen?quote:
Oh ik dacht dat maandag jullie vaste dag een beetje wasquote:Op maandag 18 maart 2019 08:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou die zie ik vandaag helaasch niet.![]()
Wel lief dat je dat zegt.
Gister van 9 tot 3 en net nog een uurtjequote:
Toevallig afgelopen 2x wel ja.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat maandag jullie vaste dag een beetje was
Hmm dat is kut. Werden ze zomaar wakker?quote:Op maandag 18 maart 2019 08:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee echt dramatisch... Meiden werden om de beurt steeds wakker..jij?
1 nacht is dat wel te doen.quote:
Jouw ritme is ook helemaal naar de klote of niet?quote:Op maandag 18 maart 2019 08:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gister van 9 tot 3 en net nog een uurtje
Naomi had een nachtmerrie en Leila buikpijn..quote:Op maandag 18 maart 2019 08:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hmm dat is kut. Werden ze zomaar wakker?
Ik heb kort maar goed geslapen.
Dat is niet leuk. Ga je zo nog ff liggen?quote:Op maandag 18 maart 2019 08:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naomi had een nachtmerrie en Leila buikpijn..
Fijn
Dat zou ik maar doen jaquote:Op maandag 18 maart 2019 08:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
1 nacht is dat wel te doen.
Vanavond wat eerder naar bed toe... denk ik
quote:Op maandag 18 maart 2019 08:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jouw ritme is ook helemaal naar de klote of niet?
Ik ben zo opmerkelijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 08:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Toevallig afgelopen 2x wel ja.
Goed opgemerkt.
Je moet er wat voor over hebben om top 5 te staanquote:Op maandag 18 maart 2019 08:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hmm dat is kut. Werden ze zomaar wakker?
Ik heb kort maar goed geslapen.
Vooral in grote steden is het leuk om uren achtereen lekker allerlei winkels binnen te stappenquote:Op zondag 17 maart 2019 22:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, oh dat is best leuk (doe ik ook best vaak als ik toch door de stad loop, winkelen is best leuk niet verder vertellen
)
N00b
Klinkt leuk. Vooral in de maanden dat het wat warmer isquote:Op zondag 17 maart 2019 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is recreatief, maar ik doe dit jaar mee aan een paar wedstrijdjes en daar wil ik voor mezelf wel een beetje mee vooraan kunnen meedoen. Dus wellicht net iets te serieus mee bezig dan goed voor me is
Maybe.quote:Op maandag 18 maart 2019 07:04 schreef dud0r het volgende:
Gaat moemoe nu tot het eind van de maand met vakantie?
De eerste die maybe Zegt krijgt een ban
Mogguh AiU
Okay meneerquote:
Ah okay. Dan lijkt het alleen maar zoquote:Op maandag 18 maart 2019 08:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Alleen afgelopen weekend weinig geslapen.
Ik merk hetquote:Op maandag 18 maart 2019 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben zo opmerkelijk.
[..]
Je moet er wat voor over hebben om top 5 te staan
Ja hoor!!quote:Op maandag 18 maart 2019 08:35 schreef Already_in_use het volgende:
Goedemorgen @:moemoe
Goed weekend gehad ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |