Spannendquote:
Zo vroeg weer opquote:Op maandag 18 maart 2019 04:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
waarom ben je ngo zo laat wakker maat
ohhhh lolquote:Op maandag 18 maart 2019 04:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zo vroeg weer opgister op de bank in slaap gevallen en daarna maar meteen naar bed gegaan. Was 9 uur ofzo.
Had zaterdagnacht amper geslapen dus vond het wel prima. En vandaag vrij.quote:Op maandag 18 maart 2019 04:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ohhhh lol
nja ok wel eens fijn om zo vroeg op te zijn.
ik kan dat echt niet zo vroeg slapen, dan word ik geheid weer om 0.00 wakker
nope klaar mee, morgen eignelijk college, maar ben nog in zeeland dus die van morgen skip ik evenquote:Op maandag 18 maart 2019 04:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had zaterdagnacht amper geslapen dus vond het wel prima. En vandaag vrij.
Jij stage?
quote:Op maandag 18 maart 2019 04:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
nope klaar mee, morgen eignelijk college, maar ben nog in zeeland dus die van morgen skip ik even
kan wel aantekeningen hosselen denk ik
Geen idee.quote:
Goedemorgenquote:
Lekker toch.quote:
Geen treinen voor 07.06 dus dat wordt hem niet.quote:Op maandag 18 maart 2019 05:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Lekker toch.
Nog last van die aangepaste dienstregeling bij de NS of geen trein vandaag?
Net even gelezen waarom ze eigenlijk staken.quote:Op maandag 18 maart 2019 05:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen treinen voor 07.06 dus dat wordt hem niet.
Ja joh stelletje debielenquote:Op maandag 18 maart 2019 05:07 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Net even gelezen waarom ze eigenlijk staken.
Gaan ze ook ergens met 66 over een snelweg rijden
Zijn ook echt irritante acties allemaalquote:Op maandag 18 maart 2019 05:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga eens gewoon werken ipv dat gezeik over pensioenen
Morguhquote:
Mooiquote:Op maandag 18 maart 2019 05:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn ook echt irritante acties allemaal
[..]
Morguh
Strijder! 👊 Je hebt plek drie weerquote:
Zwemmend geslapen?quote:
Goed zo.quote:Op maandag 18 maart 2019 07:05 schreef scrupuleus het volgende:
Ja wel ok, rust gehad
Jij?
Even douchen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |