Ohzo. Haha.quote:Op maandag 18 maart 2019 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze is 8,5 jaar en dit nummer staat tegenwoordig bijna altijd op. Net als dat friends nummer van marshmello
Ben dit maar gaan leren leuk te vinden door mn nieuwe vriendengroep.quote:Op maandag 18 maart 2019 03:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ohzo. Haha.![]()
Ja dat hoort er allemaal bij he
Dat is hier met deze muziek
Kinderenquote:Op maandag 18 maart 2019 03:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ohzo. Haha.![]()
Ja dat hoort er allemaal bij he
Dat is hier met deze muziek
Ik kan het inmiddels redelijk aanhoren. En meezingen ookquote:Op maandag 18 maart 2019 03:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben dit maar gaan leren leuk te vinden door mn nieuwe vriendengroep.
Die beschouw ik ook maar als mn kindjes, allemaal 5 of 4 jaar jonger.
Ja hele andere wereld hè.quote:Op maandag 18 maart 2019 03:21 schreef devzero het volgende:
[..]
KinderenIk begon pas op mijn 10de naar pop te luisteren (mijn ouders luisteren alleen naar jazz of klassiek) en alleen via de radio. Nu komen we thuis en is het "Hey Alexa, play friends by marshmellow"
Ik moet er nog aan wennenquote:Op maandag 18 maart 2019 03:25 schreef Already_in_use het volgende:
Maar vond het eerst helemaal niks.
Slaap ze meidquote:Op maandag 18 maart 2019 03:26 schreef Already_in_use het volgende:
Jongens ik ga plat. Slaap lekker dev en sky![]()
Arme jij lol, succes met opstaan.quote:Op maandag 18 maart 2019 03:26 schreef Already_in_use het volgende:
Trustenquote:Op maandag 18 maart 2019 03:26 schreef Already_in_use het volgende:
had er ook helemaal niet aan gedachtquote:Op maandag 18 maart 2019 03:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Meer geluk dan wijsheid. Waar is moemoe eigenlijk? Nachtje vroeg naar bed?
Is dat iedere nacht?quote:Op maandag 18 maart 2019 03:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
had er ook helemaal niet aan gedacht
En ook dezelde tijd dus?quote:Op maandag 18 maart 2019 04:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
jep alhoewl 1x meegemaakt van niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |