Maar dan neemt Mario gewoon een nieuwe hoor.quote:Op maandag 18 maart 2019 01:45 schreef sig000 het volgende:
Uiteindelijk wint de zwaartekracht altijd.
Die hype is begonnen sinds Total Recall?quote:Op maandag 18 maart 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al die jonge meiden hebben er tegenwoordig drie.
quote:Op maandag 18 maart 2019 01:44 schreef mario390 het volgende:
naturlijk dat bedoel ik is en meisje wanneer van mama natur gemakt en niks van doctor
quote:Op maandag 18 maart 2019 01:44 schreef mario390 het volgende:
naturlijk dat bedoel ik is en meisje wanneer van mama natur gemakt en niks van doctor
Ik blijf deskundig uit de buurt.quote:Op maandag 18 maart 2019 01:52 schreef chufi het volgende:
Jullie moeten het met jullie 2en doen als ik genomineerd ben
Welterusten!quote:Op maandag 18 maart 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga er maar eens bij liggen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 18 maart 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 18 maart 2019 01:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, er moet ook thee gedronken worden natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 02:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer het beetje regent gaan ze naar binnen.
Nou dan is het niet eerlijk, maar wel 2 verrassende winnaars.. 18 jarig Canadees meisje, met Roemeense roots bij de vrouwen en een Oostenrijker bij de mannen..quote:Op maandag 18 maart 2019 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was eerder en ik keek de wedstrijd niet eens.
Onze nationale zender loopt ook altijd achter met sport, zelfs als ze zeggen dat ze live zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 02:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
überhaupt was niet,de orf sportkanal zeigt herhaling van Damen skispringen![]()
klinkt wel mooi...quote:Op maandag 18 maart 2019 01:58 schreef chufi het volgende:
BTW .. deze voor Fann omdat ik het wel wat Grieks vind hebben
ik was nog niet goed wakker.... Sterktequote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
Lekker dan. Ongeluk gehad en arm uit de kom, is terug gezet en gebroken neus. Midden in de verhuizing. Net thuis.
Das niet zo best, wat heb je gedaan? Beterschap! Kun je nu wel weer wat met die arm of moet je rusten?quote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
Lekker dan. Ongeluk gehad en arm uit de kom, is terug gezet en gebroken neus. Midden in de verhuizing. Net thuis.
Wtf... beterschap maar wat is er gebeurd?quote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
Ik hoorde de klanken en zag de naamquote:Op maandag 18 maart 2019 06:44 schreef FANN het volgende:
[..]
klinkt wel mooi...![]()
Melina is wel een populaire naam in Griekerland, maar misschien ook wel in Spanje![]()
Dit is een Spaans liedje voor jou.....
zelfde Melodie is in het Grieks
en nog eentje in het Engels
Zo dan, dat is wel heel erg veel pech op dit moment in jouw situatie met je zus enzo.quote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
Jeumig.quote:Meerdere personen hebben volgens ooggetuigen rond 10.45 uur het vuur geopend in een tram bij het 24 Oktoberplein in Utrecht.
Er is een grote politiemacht op de been.
De politie meldt dat er meerdere gewonden zijn.
De dader(s) is/zijn ontkomen, meldt de politie.
Er wordt rekening gehouden met een terroristisch motief.
Op meerdere plaatsen in het land worden plekken extra bewaakt of gesloten.
Er ligt 1 persoon onder een wit laken....quote:
Succes ermee.quote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
Ik zit het net te kijken, een vriend woont daar vlakbij. Gelukkig kreeg ik net te horen dat het met hem en zijn vriendin alles goed is.quote:Op maandag 18 maart 2019 12:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er ligt 1 persoon onder een wit laken....
Er is een schietpartij geweest in Nederland, misschien terrorisme.quote:Op maandag 18 maart 2019 13:39 schreef mario390 het volgende:
hoe bestellt en de jodler is en eten in restaurant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |