Nou dan is het niet eerlijk, maar wel 2 verrassende winnaars.. 18 jarig Canadees meisje, met Roemeense roots bij de vrouwen en een Oostenrijker bij de mannen..quote:Op maandag 18 maart 2019 02:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was eerder en ik keek de wedstrijd niet eens.
Onze nationale zender loopt ook altijd achter met sport, zelfs als ze zeggen dat ze live zijnquote:Op maandag 18 maart 2019 02:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
überhaupt was niet,de orf sportkanal zeigt herhaling van Damen skispringen![]()
klinkt wel mooi...quote:Op maandag 18 maart 2019 01:58 schreef chufi het volgende:
BTW .. deze voor Fann omdat ik het wel wat Grieks vind hebben
ik was nog niet goed wakker.... Sterktequote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
Lekker dan. Ongeluk gehad en arm uit de kom, is terug gezet en gebroken neus. Midden in de verhuizing. Net thuis.
Das niet zo best, wat heb je gedaan? Beterschap! Kun je nu wel weer wat met die arm of moet je rusten?quote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
Lekker dan. Ongeluk gehad en arm uit de kom, is terug gezet en gebroken neus. Midden in de verhuizing. Net thuis.
Wtf... beterschap maar wat is er gebeurd?quote:Op maandag 18 maart 2019 03:37 schreef Marsani het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |