Ja, klopt! Wij hebben geen duowagen gekocht, omdat dochter al heel goed en veel loopt. Wel hebben we een meerijdplankje gevraagd als kraamcadeautje en hebben we voor zowel baby als dochter draagopties. Voor dagjes weg oid willen we misschien nog een goedkope buggy op de kop tikken, maar we wachten even af of we die wel missen.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 12:46 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
1 jaar en 9 maanden. Of heb je dan geen duo kinderwagen nodig? Ik moet mij daar nog heel erg in verdiepen. Hoeveel schelen jou kindjes straks als de baby geboren is? Ook zo iets toch?

Check! De eerste FOK!tweeling volgens mijquote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:27 schreef Ticootje het volgende:
Mag ik ook in de op?
September: ***Joene en Ticootje (twins)***

Primeurtje. !!! Jeej!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check! De eerste FOK!tweeling volgens mij

Aaaaahhhh ik sta bovenaan! ❤❤❤quote:Op zondag 17 maart 2019 20:30 schreef douche-eendje het volgende:
Uitgerekende data:
21 maart: VenusFlyTrap (jongen)
1 april: Cholula
19 april: Rebubbled
19 april: Flav
28 april: CaVaBien
12 mei: Ceviche
20 mei: Sisu
20 mei: Pinquit
24 mei: dodoria
Eind mei: Elamanilo
22 juni: douche-eendje
Eind juni: BobbyMcGee
Half augustus: Minarosa
24 augustus: stippelrientje
September: ***Joene en Ticootje (twins)***
***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).
Voor wijzigingen graag even een quote of DM. Of vraag even een mod!

Ja en nee, ik heb het best zwaar maar ben wel wat knoppen aan het omzetten. Ik heb ook wat extra hulp ingeschakeld daarbij omdat ik toch wel erg het gevoel heb het alleen te moeten doen. Hopelijk haalt dat ook wat stress bij me weg. Lief dat je er naar vraagt!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:56 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Aaaaahhhh ik sta bovenaan! ❤❤❤
Whoopje, wat een rollercoaster. Red je het nog wel een beetje? Komt nu zo veel tegelijk op je pad ☹

Wow Leintjuh, van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een toffe naam heeft hij. Knuffelze
 Wow Leintjuh, van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een toffe naam heeft hij. Knuffelze 
 Genietze! Ik blijf meeduimen.
 Genietze! Ik blijf meeduimen.  

. Het gele pakje heb ik ook liggen, het is echt zo schattig klein.
. Het gele pakje heb ik ook liggen, het is echt zo schattig klein. 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door douche-eendje op 19-03-2019 20:48:58 ]

goed gedaan! Dat ze het überhaupt geprobeerd hebben
 goed gedaan! Dat ze het überhaupt geprobeerd hebben   zeker als er een afdeling personeelszaken oid is mag je toch wel verwachten dat ze dat wel weten. Wat een poeperds
 zeker als er een afdeling personeelszaken oid is mag je toch wel verwachten dat ze dat wel weten. Wat een poeperds  

Zeg maar 12quote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:29 schreef BellaaElisa het volgende:
Zo'n kidsit plankje heb ik nog niet aan gedacht. Misschien om dat te overwegen dan want zo'n wagen gaat ook best in je portomonee zitten, wel zou ik geen nieuwe wagen aanschaffen maar eentje via marktplaats! Maar die kidsit is ook een goede oplossing bedankt!
Ticootje (autocorrectie maakte er Taco van) zo schattig! Hoeveel weken ben je nu?

Baby in de draagdoek en je oudste in de wandelwagen. Of de oudste in de Ringsling en je baby in kinderwagen. (Ligt er aan hoe ver je van plan bent te wandelen of waarheen oid). En als je met je lief erbij bent kan een van jullie een van beide dragen in doek of sling/een wagen besturen. Of jullie kunnen dan beide een losse wagen of buggy besturen. Net wat je fijn vindt (wij maken zelf altijd ruzie om wie de baby in de draagdoek mag, want dat vinden we allebei relaxedquote:Op dinsdag 19 maart 2019 18:29 schreef BellaaElisa het volgende:
Zo'n kidsit plankje heb ik nog niet aan gedacht. Misschien om dat te overwegen dan want zo'n wagen gaat ook best in je portomonee zitten, wel zou ik geen nieuwe wagen aanschaffen maar eentje via marktplaats! Maar die kidsit is ook een goede oplossing bedankt!
Ticootje (autocorrectie maakte er Taco van) zo schattig! Hoeveel weken ben je nu?
 )
 ) 

quote:Op dinsdag 19 maart 2019 17:57 schreef Ticootje het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste kleertjes zijn al gekocht.

je kunt mij er wakker voor maken..... dat gebeurd geregeld trouwens
 je kunt mij er wakker voor maken..... dat gebeurd geregeld trouwens  

quote:Op dinsdag 19 maart 2019 14:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Check! De eerste FOK!tweeling volgens mij
 de tweede dan
 de tweede dan 

Natuurlijk mag dat!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:23 schreef Djoess het volgende:
Ennieweej. Morgen de MRI en ik poep 7 kleuren. Terwijl je toch zou zeggen dat met continue goede EEG's en goede echo's dit ook wel zal meevallen... Maarja, dan staat er weer zo'n mutserige verpleegkundige die ik nog nooit eerder gezien had een beetje negatief te doen en dan ben je mij alweer verloren. Steeds voor ik moet gaan slapen, natuurlijk.
Stiekem heb ik ook het gevoel nog niet 'bevallen' te zijn. Ik ' heb' ook nog geen baby, terwijl ze er al hartstikke is. Ik denk dat dat donderdag komt, na de uitslag. Maar tot dan kom ik hier maar een beetje meekijken en spuien nog. As dat mag.
 Wat zenuwslopend moet dat zijn, die uitslag bepaalt immers het toekomstbeeld voor deze baby. In de hele nabije toekomst ga je gelukkig alvast heel veel knuffelen met haar.
 Wat zenuwslopend moet dat zijn, die uitslag bepaalt immers het toekomstbeeld voor deze baby. In de hele nabije toekomst ga je gelukkig alvast heel veel knuffelen met haar. 

Ik ben ook weleens enorm boos geweest 's nachts, omdat ik me nauwelijks om kon draaien door pijn in m'n bekken/bekken dat vast zit, en dan lig ik ingeklemd tussen m'n vriend en de kat en dan is het uiteraard superwarm en zij maar doorslapen natuurlijkquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:55 schreef Stippelrientje het volgende:
Hier is trouwens het gevecht om het voedingskussen begonnen...
Mijn meneer denkt ermee te mogen slapen
Maar ik lig zonder gewoon niet lekker meer. Dus ik gebruik s'nachts wel eens geweld :p

Nu zei de kraamverzorgster "Ja, maar dat is wel een beetje hoe sommige mensen proberen te laten merken dat ze begrijpen dat het best spannend voor je is. Het komt er een beetje rottig uit, maar misschien helpt het je om er zo over te denken."quote:Op dinsdag 19 maart 2019 22:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat!Wat zenuwslopend moet dat zijn, die uitslag bepaalt immers het toekomstbeeld voor deze baby. In de hele nabije toekomst ga je gelukkig alvast heel veel knuffelen met haar.
En wat stom van die verpleegkundige.

yep, dat was ik. Kunnen we het online doen? Dan kan ik er ook een beetje bij zijn. Allemaal wat lekkers in huis halen, en op een afgesproken tijd gezellig samen fokken, inspirerende filmpjes, berichtjes, quotes etc delen. Of een mooie film kijken, allemaal tegelijk? En daar dan lekker over keuvelen online? Net alsof we allemaal naast elkaar op de bank zittenquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:15 schreef Rebubbled het volgende:
Iemand opperde een fok blessing/babyshower (op de vorige pagina en kan niet even koekeloeren) en I'm down. Ik organiseer ook wel graag dingen. Dus als er meer gegadigden zijn, dan wil ik me daar best voor inzetten.

Ik sta niet in de op, maar hoor nog wel boven je. Als je het een geruststellend idee vind, bedenk dan dat je pas 4e staatquote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:39 schreef Flav het volgende:
@:Rebubbled doe eens even niet
Ben er nog niet klaar voor om 3e te staan haha!
Al hoewel het al een paar dagen lichtjes rommelt en ik daar best zenuwachtig van word.

Voor mij waarschijnlijk wat te laat, maar dit is wel waarom ik van fok! hou
 Voor mij waarschijnlijk wat te laat, maar dit is wel waarom ik van fok! hou   

Ooh ja, oeps! Komt omdat jouw man er nooit bij genoemd wordt, daardoor slaan mijn hersenen dat niet opquote:

Dat is ook hoe sommige mensen reageren als je in een medisch traject zit om zwanger te worden. Soms weet men gewoon niet beter inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2019 23:44 schreef Djoess het volgende:
[..]
Nu zei de kraamverzorgster "Ja, maar dat is wel een beetje hoe sommige mensen proberen te laten merken dat ze begrijpen dat het best spannend voor je is. Het komt er een beetje rottig uit, maar misschien helpt het je om er zo over te denken."
Misschien helpt het die mensen om dan gewoon hun mond te houden
 .
.  

Ik kijk er zo naar uit <3quote:Op woensdag 20 maart 2019 07:57 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is ook hoe sommige mensen reageren als je in een medisch traject zit om zwanger te worden. Soms weet men gewoon niet beter inderdaad.
Djoess, ik duim voor jou en mooie T. Voor een goede uitslag MRI, dat jullie snel naar dichterbij-huis mogen en straks gewoon fijn thuis zijn, als gezin. Dat het gevoel van 'je bent bevallen en je hebt een prachtig kind op de wereld gezet', mag gaan groeien als deze zorgen straks wegvallen. Dat jullie gewoon uren kunnen knuffelen, want dat kan gewoon. En vooral dat je grote, straks de grote mag zijn en T het kleine zusje

Haha ja dat dus. Ze moet echt nog eventjes blijven zitten hoor. Het bevalbad is nog niet in huis.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 21:39 schreef Flav het volgende:
@:Rebubbled doe eens even niet
Ben er nog niet klaar voor om 3e te staan haha!
Al hoewel het al een paar dagen lichtjes rommelt en ik daar best zenuwachtig van word.
 Hopelijk is Stroopwafel ons voor.
 Hopelijk is Stroopwafel ons voor. 

Ik denk dat je verloskundige bedoelt dat je je gedeeltelijk ziek zou kunnen gaan melden, dan krijg je nog wel gewoon salaris uiteraard.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:25 schreef Sisu het volgende:
Djoess, ik ben het helemaal eens met je kraam. Zo sta ik er ook in hoor. Ignorance is bliss. In ieder geval wel vaak! stel je voor dat je nu alles zou weten. Man. Je durft dan toch gewoon niks meer?
Jouw kleintje doet het vast geweldig! Denk aan jullie en hoop op een goede uitslag. Krijg je die trouwens direct of morgen oid?
Ik bracht net ro naar school en was daarna echt gemaakt van emotionele blubber. Ze vind afscheid nemen momenteel verschrikkelijk. Zo gauw ik uit beeld ben is het vaak snel weer over, maar toch..
heb mezelf maar verwend met papaya en mango. Citrusvruchten.. echt. Bestaat er íets lekkerders?
Verder lag ik vannacht weer heel vaak wakker vanwege harde buiken. Het lijkt soms niet op te houden. Mn vk blijft adviseren om minder te gaan werken, maar hoe dan? Ik heb toch ook Mn salaris nodig. Er komen veel dure rekeningen aan voor ons dus elke euro is nu echt even meegenomen.
Dus ja.. zorgen enzo.. en als zwangere lijken die altijd 100x zo erg

Je gedeeltelijk ziek laten melden.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:25 schreef Sisu het volgende:
Djoess, ik ben het helemaal eens met je kraam. Zo sta ik er ook in hoor. Ignorance is bliss. In ieder geval wel vaak! stel je voor dat je nu alles zou weten. Man. Je durft dan toch gewoon niks meer?
Jouw kleintje doet het vast geweldig! Denk aan jullie en hoop op een goede uitslag. Krijg je die trouwens direct of morgen oid?
Ik bracht net ro naar school en was daarna echt gemaakt van emotionele blubber. Ze vind afscheid nemen momenteel verschrikkelijk. Zo gauw ik uit beeld ben is het vaak snel weer over, maar toch..
heb mezelf maar verwend met papaya en mango. Citrusvruchten.. echt. Bestaat er íets lekkerders?
Verder lag ik vannacht weer heel vaak wakker vanwege harde buiken. Het lijkt soms niet op te houden. Mn vk blijft adviseren om minder te gaan werken, maar hoe dan? Ik heb toch ook Mn salaris nodig. Er komen veel dure rekeningen aan voor ons dus elke euro is nu echt even meegenomen.

Als je wegens klachten minder moet werken dan word je toch gedeeltelijk ziekgemeld? Daar lever je geen salaris op in hoor!quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:25 schreef Sisu het volgende:
 gewoon aangeven dat t niet goed gaat, fat je vk adviseert om voor de baby rustiger aan te doen en dat je naar de bedrijfsarts wilt (indien school daar niet zelf mee komt).
 gewoon aangeven dat t niet goed gaat, fat je vk adviseert om voor de baby rustiger aan te doen en dat je naar de bedrijfsarts wilt (indien school daar niet zelf mee komt).

Ziekmelden, eventueel deels. Als je zwanger bent mag dat gewoon en wordt het aangevuld door het UWV. Zéker als het op advies van je vk is. Echt hoor, doen. Je gezondheid en je baby gaan nu voor.quote:Op woensdag 20 maart 2019 09:25 schreef Sisu het volgende:
Mn vk blijft adviseren om minder te gaan werken, maar hoe dan? Ik heb toch ook Mn salaris nodig. Er komen veel dure rekeningen aan voor ons dus elke euro is nu echt even meegenomen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |