quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef beefcake het volgende:
Kennen jullie die grap van die ouders die dachten dat ze aankomende zomer voorgoed de basisschoolperiode zouden afsluiten?![]()
Uhuh!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef beefcake het volgende:
Kennen jullie die grap van die ouders die dachten dat ze aankomende zomer voorgoed de basisschoolperiode zouden afsluiten?![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Die mogen over een aantal jaar weer een kind naar groep 1 brengen?
Ik zou ze gewoon weigeren aan de poort. Maar ik ben dan ook erg eigengereid. Zo heb ik mijn voltallige zwaar orthodoxe schoonfamilie resoluut de doop geweigerd. Geen discussie over mogelijk. Mensen moeten maar dealen met hun eigen emoties.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vind het lastig om actief mee te reageren, maar ik wilde wel even reageren over vaccinaties.
Ik heb vandaag de vaccinatie gehad (wel beetje laat met 34 weken). Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik twijfelde, omdat het nog redelijk nieuw is en er weinig ervaringen bekend zijn. Toch vond ik het een veiliger idee dat de baby alvast antistoffen krijgt.
Het liefst zou ik de baby niet in aanraking willen laten komen met niet gevaccineerde kinderen/mensen. Jammer genoeg is er een kind in mijn omgeving van wie de ouders niet laten vaccineren en die zijn van plan om langs te komen op kraambezoek. Als ik ze niet zou accepteren, zouden ze heel beledigt zijn. Maar ja, aan de andere kant is mijn baby belangrijker.
Je hebt alle recht om te doen wat goed voelt voor jou, dus als je ze wil weigeren, dan is het aan hun om dat te accepteren en respecteren.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:03 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vind het lastig om actief mee te reageren, maar ik wilde wel even reageren over vaccinaties.
Ik heb vandaag de vaccinatie gehad (wel beetje laat met 34 weken). Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik twijfelde, omdat het nog redelijk nieuw is en er weinig ervaringen bekend zijn. Toch vond ik het een veiliger idee dat de baby alvast antistoffen krijgt.
Het liefst zou ik de baby niet in aanraking willen laten komen met niet gevaccineerde kinderen/mensen. Jammer genoeg is er een kind in mijn omgeving van wie de ouders niet laten vaccineren en die zijn van plan om langs te komen op kraambezoek. Als ik ze niet zou accepteren, zouden ze gekwetst zijn. Maar ja, aan de andere kant is mijn baby belangrijker.
Als ze groeien komt er ook minder ruimte om te bewegen, denk ik altijd maar zoquote:Op woensdag 20 maart 2019 21:53 schreef Cholula het volgende:
[..]
Het gaat eigenlijk best goed. Lief dat je er naar vraagt.
Ik heb op de ctg's en op de echo's gezien dat hij beweegt, het is jammer dat ik hem niet zo vaak voel. Het is niet zo handig dat hij vaak wat langer op een hartslagritme blijft hangen, maar ook dat herstelt zich na enige tijd weer. Voorlopig blijft hij zitten waar hij zit. Eerst de 39 weken halen en daarna zien we wel verder.
quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef beefcake het volgende:
die mogen nu gefeliciteerd worden omdat er weer een kleintje op komst is?!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef beefcake het volgende:
Ik hou nu al van je.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:25 schreef beefcake het volgende:
Ik voel nieuwe geboortekaartjesleuzen opkomen. “Zonder vaccinatie geen kraamvisitatie.” of “Wil je de baby komen inspecteren? Graag eerst vaccineren.”
Maar even serieus, je moet inderdaad doen wat voor jou het beste voelt natuurlijk. Kinkhoest bijvoorbeeld bij een zuigeling is vreselijk, maar als er niets heerst zou ik me persoonlijk niet zoveel zorgen maken.
Dank je welquote:Op woensdag 20 maart 2019 23:44 schreef Lois het volgende:
@:Ynske gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk na al die jaren hier meepraten en lurken![]()
@:beefcakewat leuk zeg, gefeliciteerd!!
En dit!quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:44 schreef Lois het volgende:
@Ynske gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk na al die jaren hier meepraten en lurken![]()
@beefcakewat leuk zeg, gefeliciteerd!!
Je hebt gelijk, uiteindelijk moet je natuurlijk vooral doen waar jij gelukkig van wordt en waar je achter staat.quote:Op woensdag 20 maart 2019 23:11 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon weigeren aan de poort. Maar ik ben dan ook erg eigengereid. Zo heb ik mijn voltallige zwaar orthodoxe schoonfamilie resoluut de doop geweigerd. Geen discussie over mogelijk. Mensen moeten maar dealen met hun eigen emoties.
Gefeliciteerd beefcake!! Wat leuk!
Gefeliciteerd joh!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Alles gaat prima hier tot nu toe. Morgen op de helft.
Wauw, al op de helft!! Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 maart 2019 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dank je!![]()
Alles gaat prima hier tot nu toe. Morgen op de helft.
Lachen!quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef beefcake het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Djoess het volgende:
Vandaag de uitslag, en ik ben enorm nerveus. Kan eigenlijk alleen maar huilen.
Bah.
Succes en sterke en ik denk aan jullie!quote:Op donderdag 21 maart 2019 09:42 schreef Djoess het volgende:
Vandaag de uitslag, en ik ben enorm nerveus. Kan eigenlijk alleen maar huilen.
Bah.
Had ik ook die onzekerheid in het begin, maar dat is gelukkig heel erg afgenomen inmiddels.quote:Op donderdag 21 maart 2019 08:45 schreef taxibabe het volgende:
Djeez wat gaan jullie hard in dit topic! Er is zoveel geschreven dat ik niet op alles kan reageren!
Wel van harte gefeliciteerd Ynske en Beefcake!
Hier gaat het redelijk, afgelopen dagen waren zwaar. Mijn stiefzoon lag in het ziekenhuis met een klaplong, maar gelukkig is hij weer thuis.
Ik loop zelf op dit moment met mijn ziel onder mijn arm. Ik ben zooo blij dat ik zwanger ben, maar het maakt mij zo onzeker en ben ik bang dat het misgaat. Ik let op elk pijntje, steekje, prikje. Elke keer op het toilet of ik geen bloed zie. Pff.. zo vermoeiend. Misschien komt het ook dat ik geen echte zwangerschapskwaaltjes heb, behalve dat mijn borsten zeer doen en hierdoor soms niet het gevoel heb dat ik zwanger ben. Wel zie ik mijn buik groeien wat ik supermooi vind!
Sorry voor de emopost..
❤❤quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef beefcake het volgende:
40 weken baby!! Goed man! Hopelijk wordt het geen 42 weken baby. Voel je je nog goed en energiek?quote:Op donderdag 21 maart 2019 07:01 schreef VenusFlyTrap het volgende:
[..]
Ik hou nu al van je.
OMG it’s my due date!!!!
Welkom beef
lieverd wat een spanning. Heel veel sterktequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:04 schreef Djoess het volgende:
Vandaag geen uitslag MRI, want de kinderneuroloog is er plotseling niet. Wel heeft de arts verteld dat zij niet verwacht dat er grote afwijkingen op te zien zijn. Vandaag ook geen plek in het ziekenhuis dichterbij huis, misschien morgen, en anders duurt deze opname nachtmerrie nog tot na het weekend.
Ik ben opgelucht, en toch ook niet xD
Gelukkigquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:53 schreef Cholula het volgende:
Spannende dag Djoess! Ik kan me voorstellen dat je er emotioneel van wordt.
voor VFT. De mijlpaal der mijlpalen!
Gefeliciteerd Beefcake! Wat zal dat een omschakeling zijn!
Ik ben vanochtend weer goedgekeurd in het ziekenhuis. De komende dagen hoef ik niet meer terug.![]()
@:stippelrientje Ik weet dat baby's aan het einde van de zwangerschap minder ruimte hebben, maar in dit geval was het van veel bewegen naar heel weinig en dat was toch wel wat zorgelijk. Mijn gyn was blij dat ik aan de bel had getrokken.
Gaat goed, ben hele dag aan het eten omdat ik anders dan te misselijk wordt haha. Ook ‘s ochtends eerst douchen en dan pas eten kan ook niet meerquote:Op woensdag 20 maart 2019 11:30 schreef BellaaElisa het volgende:
@:June. hoe gaat het met jou? Wij zijn geloof ik even ver zwanger
Ja, wss in de middag. Ik mag morgen met ontslag, dus ik hoop dat Teddy morgen een plekje kan krijgen in het ziekenhuis dichtbij en ik hoop ook dat die uitslag dan komt voor we weggaan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:58 schreef June. het volgende:
[..]
Gaat goed, ben hele dag aan het eten omdat ik anders dan te misselijk wordt haha. Ook ‘s ochtends eerst douchen en dan pas eten kan ook niet meer![]()
Maandag de echo, superspannend. Dan 7 weken. Hoe ver ben jij?
@:Djoess, wat naar zo’n uitstel. Krijg je morgen wel duidelijkheid?
Ja dat zal dan toch wel? Lijkt me raar als ze een baby overplaatsen zonder een ‘beleid’ of duidelijkheid over de MRI.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:28 schreef Djoess het volgende:
[..]
Ja, wss in de middag. Ik mag morgen met ontslag, dus ik hoop dat Teddy morgen een plekje kan krijgen in het ziekenhuis dichtbij en ik hoop ook dat die uitslag dan komt voor we weggaan.
Hopelijk vandaag wel wat meer duidelijkheid, ik duim ook voor een goede uitslag!quote:Ja, wss in de middag. Ik mag morgen met ontslag, dus ik hoop dat Teddy morgen een plekje kan krijgen in het ziekenhuis dichtbij en ik hoop ook dat die uitslag dan komt voor we weggaan.
Ik heb zelfs laatst mijn normale bh-merk eens gemaild met de vraag waarom ze geen voedingsbh's hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:40 schreef pinquit het volgende:
Comfortabel is toch wel een must rebubbled!
Ik zou na de bevalling nog eens zo'n doos bestellen.
Ik vond het bijv belangrijk dat ze wel gewoon steun gaven en het er een beetje acceptabel uit zag onder m'n kleding, dus ik wilde echt met beugel. Ik vind BHs normaal al lastig, laat staan met borstvoeding.
Géén plek in het ziekenhuis dichterbij, dus dat wordt na het weekend pas. Ik mag in het rmd, MAAR het idee dat ik pas na het weekend mijn grote weer zie...daar krijg ik gewoon pijn op mijn borst van.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Ik ook! Hopelijk kunnen jullie vanmiddag - met goed nieuws op zak - verhuizen en dicht bij man en je grote zijn!
Toevallig hier ook maandag de echo. Om half 6.. dus de hele dag in spanning! Hier super misselijk heb emesafene ervoor gehad in zetpil vorm, en ben heel moe.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:58 schreef June. het volgende:
[..]
Gaat goed, ben hele dag aan het eten omdat ik anders dan te misselijk wordt haha. Ook ‘s ochtends eerst douchen en dan pas eten kan ook niet meer![]()
Maandag de echo, superspannend. Dan 7 weken. Hoe ver ben jij?
@:Djoess, wat naar zo’n uitstel. Krijg je morgen wel duidelijkheid?
Hopelijk doet het wat, bij mij werkte het voor geen meter. Er zijn nog andere middelen ook mocht het niet werken, gewoon terug gaan zodra je dat door hebt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:41 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Toevallig hier ook maandag de echo. Om half 6.. dus de hele dag in spanning! Hier super misselijk heb emesafene ervoor gehad in zetpil vorm, en ben heel moe.
Superbra kan je gewone lievelings bh's ombouwen tot voedingsbhquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb zelfs laatst mijn normale bh-merk eens gemaild met de vraag waarom ze geen voedingsbh's hebbenwant ik ga mijn prima donna's missen (de vraag is er wel en ze zijn er in het designteam mee bezig, maar wanneer er eventueel voedings/zwangerschapsbh's van komen is nog lang niet duidelijk).
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:06 schreef Djoess het volgende:
Lieve allemaal,
Ik zit hier midden op de neonatale IC een potje te jānken van geluk.
De MRI was uitstekend!
Ik heb een volmaakt kind met gezonde hersens.
Nu nog goed (meer) leren drinken en dan heb ik haar waarschijnlijk dinsdag thuis.
Lastige beslissing, maar volgens mij is er hier geen foute keuze. Heerlijk dat je zo even bij je grote kunt zijn, al is het maar voor een nachtje. En je weet van de afgelopen week dat Teddy in goede handen is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:05 schreef Djoess het volgende:
[..]
Géén plek in het ziekenhuis dichterbij, dus dat wordt na het weekend pas. Ik mag in het rmd, MAAR het idee dat ik pas na het weekend mijn grote weer zie...daar krijg ik gewoon pijn op mijn borst van.
Dus heb ik de lastige beslissing genomen om vannacht thuis te gaan slapen. Mijn beste vriendin komt me rond 19u halen en brengt me morgen weer terug. En daarna zie ik wel hoe ik thuiskom en hoe ik de zondag regel.
Ik voel me een vreselijk slechte moeder, dat ik Teddy hier vannacht alleen laat, maar mijn grote is al 8 dagen ziek van heimwee naar mij, bij mijn moeder (geen papa’s hier). En eigenlijk ben ik net zo ziek van de heimwee.
Zeker nu de uitslag goed is en de zaalarts ook zag dat ik echt heel erg heimwee heb naar mijn grote (Koosje heet ze) en inderdaad zei dat ze hier nog prima ligt, vind ik het de juiste keus om naar huis te gaan voor de nachten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:09 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
[..]
Lastige beslissing, maar volgens mij is er hier geen foute keuze. Heerlijk dat je zo even bij je grote kunt zijn, al is het maar voor een nachtje. En je weet van de afgelopen week dat Teddy in goede handen is.
Edit: Spuit 11Wat een geweldig nieuws!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor nu is het alleen dat het helpt tegen het overgeven, maar ook niet echt super want in de ochtend geef ik nog 3 a 4 keer over. Maar daarna niet meer. Maar dat intense shit gevoel van de misselijkheid die blijft gewoon 24/7. Gek want bij N. sloeg dat medicijn wel aan. Ik wist niet dat er meerdere middelen zijn daar ga ik denk maar achteraan, want heb natuurlijk ook een drukke dreumes rond rennen die tegenwoordig in slaapstaking overdag is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hopelijk doet het wat, bij mij werkte het voor geen meter. Er zijn nog andere middelen ook mocht het niet werken, gewoon terug gaan zodra je dat door hebt.
Die zitten nou niet bepaald in de buurtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:05 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Superbra kan je gewone lievelings bh's ombouwen tot voedingsbh. Misschien een tip voor iemand die dit leest en denkt: dat was nou net wat ik zocht.
Hier ook die van de H&M en die draag ik nu - 4,5 maand na het stoppen met BV - nog steeds.
Lieve allemaal,
De MRI was uitstekend!
Nu nog goed (meer) leren drinken en dan heb ik haar waarschijnlijk dinsdag thuis.
Het allerbeste nieuws van de dag! Wat fijn!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:06 schreef Djoess het volgende:
Lieve allemaal,
De MRI was uitstekend!
Wat een super nieuws!!!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:06 schreef Djoess het volgende:
Lieve allemaal,
De MRI was uitstekend!
Lieve allemaal,
De MRI was uitstekend!
Gefeliciteerd! Ook een hele fijne uitslag voor jou!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat fijn Djoes 🖤
Ik had net weer een goede termijnecho 🖤 2 April even wat beter de nekplooi bekijken voor de zekerheid. Maar vooralsnog goed bericht![]()
Ik mag in de OP op 18 oktober
Fijn!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:01 schreef Kleurdoos het volgende:
Wat fijn Djoes 🖤
Ik had net weer een goede termijnecho 🖤 2 April even wat beter de nekplooi bekijken voor de zekerheid. Maar vooralsnog goed bericht![]()
Ik mag in de OP op 18 oktober
Dit is echt supergoed nieuws!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:06 schreef Djoess het volgende:
Lieve allemaal,
De MRI was uitstekend!
In de ochtend denk ik steeds dat het wel gaat. :’)quote:Op vrijdag 22 maart 2019 13:15 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Voor nu is het alleen dat het helpt tegen het overgeven, maar ook niet echt super want in de ochtend geef ik nog 3 a 4 keer over. Maar daarna niet meer. Maar dat intense shit gevoel van de misselijkheid die blijft gewoon 24/7. Gek want bij N. sloeg dat medicijn wel aan. Ik wist niet dat er meerdere middelen zijn daar ga ik denk maar achteraan, want heb natuurlijk ook een drukke dreumes rond rennen die tegenwoordig in slaapstaking overdag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |