Dat snap ik, maar het is toch ook ieders goed recht, om als je het weet ervoor te kiezen om dan maar even geen bezoek te ontvangen? of zie ik het nu verkeerd?quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:56 schreef Budabuddumbam het volgende:
ik vind dat soort dingen echt teveel van het goede, de gevaccineerde mensen kunnen ook dingen bij zich dragen of heel erg goed bevriend zijn met iemand die niet gevaccineerd is en zo toch vanalles overbrengen. Ik denk dat veel kritische prikkers er ook niet voor uit komen.
(ik weet er genoeg bijvoorbeeld hier op fok die er nooit over praten en ook niet vaccineren)
quote:
Dank je dames!quote:
morgen 20 wekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je (deels) bent ziekgemeld, moet je ook zes weken van te voren met verlof.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:33 schreef Sisu het volgende:
Wat goed dat jullie er allemaal zo mee bezig zijn.
Ik dus nooit. Vraag ook nooit aan iemand of ze gevaccineerd zijn of niet.
Enige wat ik tot nu toe eng vind zijn mensen met een koortslip.
Bedrijfsarts. Check. Morgen ga ik er naar vragen.
Ik wil alleen geen 6 weken van te voren met verlof. Mn hoofd trekt dat niet. Dan zou ik nu nog maar 3 weken werken en dat zou betekenen dat ik het examen van mn klas niet meer mee maak en en en![]()
![]()
Lieve Sisu, je kunt als je wilt gewoon langskomen op school bij t examen he?quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:33 schreef Sisu het volgende:
Wat goed dat jullie er allemaal zo mee bezig zijn.
Ik dus nooit. Vraag ook nooit aan iemand of ze gevaccineerd zijn of niet.
Enige wat ik tot nu toe eng vind zijn mensen met een koortslip.
Bedrijfsarts. Check. Morgen ga ik er naar vragen.
Ik wil alleen geen 6 weken van te voren met verlof. Mn hoofd trekt dat niet. Dan zou ik nu nog maar 3 weken werken en dat zou betekenen dat ik het examen van mn klas niet meer mee maak en en en![]()
![]()
Ik heb expres de verpakkingen niet opengemaakt, ik weet wel wat kraamverband enzo is maar geen idee hoe dik. Ignorance is blissquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:25 schreef douche-eendje het volgende:
Sisu, let asjeblieft een beetje op jezelf.
Ela, wat een ontzettend lief pakketje![]()
Ik kreeg net in de PostNL app een melding dat er een nieuwe zending voor mij klaarstaat. Kraampakket gaat morgen bezorgd worden. Help. De confrontatie met verpakkingen kraammatras.
Hahahaha, die tena lady's komen op werk nog wel eens voorbij en de onderleggers gebruiken we ook nog wel eens bij punctiesquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb expres de verpakkingen niet opengemaakt, ik weet wel wat kraamverband enzo is maar geen idee hoe dik. Ignorance is bliss
Overigens wel vast Tena lady pants in huis, lekker charmant
Maar hopelijk zitten er ook leuke cadeautjes in het kraampakket
Bij de Hema was ik positief verrast! Zaten echt heel veel leuke dingen in (waaronder romper, shirtje, knuffel, speeltje, badcape, billendoekjes...) Veel leuker dan die van Delta Lloyd die ik vorige keer kreeg (zat alleen een stomme knuffel in)!quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hahahaha, die tena lady's komen op werk nog wel eens voorbij en de onderleggers gebruiken we ook nog wel eens bij puncties. Ik ben vooral nieuwsgierig. Cadeautje stel ik mij maar niet teveel van voor, kan het alleen maar meevallen.
gefeliciteerd Ynske!quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is toch ook ieders goed recht, om als je het weet ervoor te kiezen om dan maar even geen bezoek te ontvangen? of zie ik het nu verkeerd?
Het gaat eigenlijk best goed. Lief dat je er naar vraagt.quote:
Die mogen over een aantal jaar weer een kind naar groep 1 brengen?quote:Op woensdag 20 maart 2019 22:01 schreef beefcake het volgende:
Kennen jullie die grap van die ouders die dachten dat ze aankomende zomer voorgoed de basisschoolperiode zouden afsluiten?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |