Ik denk dat ajax gemiddeld wel beter presteert in Europa. Maar goed, hoe je ook kan genieten van een mooie wedstrijd tegen een haperend Real, aan het einde van het seizoen geen kampioen zijn doet altijd pijn.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'al jaren' ? In 2015-2016 haalde PSV anders nog de meeste punten binnen. Vorig jaar zullen we ook maar snel vergeten he?

De afgelopen 5/6 jaar zeker. Maar volgens mij was PSV voorafgaand aan deze periode in Europa diegene die de punten moest binnen halen voor Nederland. Ajax en PSV hebben elkaar daarin gewoon nodig.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:24 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk dat ajax gemiddeld wel beter presteert in Europa.

al jaren ja, vorig jaar kunnen we vergeten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
'al jaren' ? In 2015-2016 haalde PSV anders nog de meeste punten binnen. Vorig jaar zullen we ook maar snel vergeten he?

natuurlijk is dat waar, ik wil ook geen Juventes of Bayern taferelen.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De afgelopen 5/6 jaar zeker. Maar volgens mij was PSV voorafgaand aan deze periode in Europa diegene die de punten moest binnen halen voor Nederland. Ajax en PSV hebben elkaar daarin gewoon nodig.

OK.quote:Op woensdag 20 maart 2019 13:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk is dat waar, ik wil ook geen Juventes of Bayern taferelen.

Goed,paar weken terug van een langdurige blessure anders had ie denk ik wel zijn debuut gemaakt in het 1e.quote:

Zal voor PSV toch niks uitmaken? Van Bommel zal nog steeds advies vragen aan Bert van Oranje.quote:Op woensdag 20 maart 2019 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
De voetbalbond van de Verenigde Arabische Emiraten bevestigt de aanstelling van Bert van Marwijk als bondscoach. VI meldde onlangs al dat de Nederlander de belangrijkste kandidaat was. (vanaf volgend seizoen)

Ik weet niet precies hoe ze het nu invullen maar ik dacht dat hij wel een aantal dagen per week bij PSV was? Advies geven is toch lastiger als hij de spelersgroep niet bezig ziet tijdens trainingen e.d.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal voor PSV toch niks uitmaken? Van Bommel zal nog steeds advies vragen aan Bert van Oranje.

Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe ze het nu invullen maar ik dacht dat hij wel een aantal dagen per week bij PSV was? Advies geven is toch lastiger als hij de spelersgroep niet bezig ziet tijdens trainingen e.d.

Niet het hele jaar, nee.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.

Minimaal 55/60quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
40 miljoen voor lozano.. Ik zou hem er niet voor laten gaan

Wel als je in saudi-Arabië bondscoach wordtquote:Op woensdag 20 maart 2019 16:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als bondscoach hoef je ook niet het hele jaar in dat land te zijn, neem ik aan.

Is toch 10 miljoen per goed gespeelde wedstrijd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 12:34 schreef Gutanoth het volgende:
40 miljoen voor lozano.. Ik zou hem er niet voor laten gaan

quote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is toch 10 miljoen per goed gespeelde wedstrijd.

Per doelpunt/assist en 2 kampioenschappenquote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]

Dat is al meer dan Frenkiequote:Op donderdag 21 maart 2019 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]

Wat goed van jouquote:Op donderdag 21 maart 2019 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde nog 'Ajax in 3,2,1...' bij m'n reactie typen, maar ik denk dat zal toch wel niet.

Straks met een hattrick het kampioenschap beslissen in de Arena, +20 miljoen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Dejannn het volgende:
Dat vrees ik ook voor PSV. Maar goed, waarom zou hij deze zomer moeten vertrekken? Nog een seizoen in Nederland zou hem niet slecht doen denk ik, vind hem dit jaar ook een stuk minder dan vorig seizoen.
Zullen wel weer een aantal PSV-fans flippen van woede als Ajax dan die Neres voor het dubbele weet te verkopen

Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:45 schreef Dejannn het volgende:
Dat vrees ik ook voor PSV. Maar goed, waarom zou hij deze zomer moeten vertrekken? Nog een seizoen in Nederland zou hem niet slecht doen denk ik, vind hem dit jaar ook een stuk minder dan vorig seizoen.
Zullen wel weer een aantal PSV-fans flippen van woede als Ajax dan die Neres voor het dubbele weet te verkopen

NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleverenquote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.
Een paar jaar geleden was het "Ja maar PSV is een koopclub en Ajax doet het met "eigen" jeugd. En daar hoor je nu ook niks meer van. Ondanks dat Ajax voor miljoenen meer investeert hebben ze nog altijd de grootste moeite om structureel kampioen te worden. Lekker dat ze bij de laatste 8 van Europa zitten, of de finale van de Europa League halen en dat is echt wel een prestatie, maar helaas nog geen prijs.

Ajax doet het daar beter, dus is het niet belangrijk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleveren

Een club is pas succesvol als de prijzenkast gevuld wordt. Een goed gevulde bankrekening kan daar aan bijdragen. Maar als je al meer dan 1000 dagen niet op de eerste plaats hebt gestaan, kun je niet gaan pochen met transferbedragen. Dat heeft namelijk niets met de primaire doelen van een voetbalclub te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
NL clubs leven er wel van dus het is best belangrijk hoeveel je spelers opleveren

het van belang vinden is wat anders dan pochen en het (goed) verkopen hoort nu eenmaal bij het verdienmodel, het is geen amateurvoetbal.quote:Op donderdag 21 maart 2019 16:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Een club is pas succesvol als de prijzenkast gevuld wordt. Een goed gevulde bankrekening kan daar aan bijdragen. Maar als je al meer dan 1000 dagen niet op de eerste plaats hebt gestaan, kun je niet gaan pochen met transferbedragen. Dat heeft namelijk niets met de primaire doelen van een voetbalclub te maken.

Gezien de teneur van je post twijfel ik of je dat echt neemt. Ik denk dat je een lichte voorkeur voor PSV hebt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 15:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Wat is dat toch als "fan" om trots te zijn voor hoeveel de club welke speler verkoopt? Van mij mag Ajax zelfs Veltman voor 200 miljoen verkopen, als PSV maar gewoon elk jaar kampioen wordt.
Een paar jaar geleden was het "Ja maar PSV is een koopclub en Ajax doet het met "eigen" jeugd. En daar hoor je nu ook niks meer van. Ondanks dat Ajax voor miljoenen meer investeert hebben ze nog altijd de grootste moeite om structureel kampioen te worden. Lekker dat ze bij de laatste 8 van Europa zitten, of de finale van de Europa League halen en dat is echt wel een prestatie, maar helaas nog geen prijs.

Ik moest dit drie keer lezen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 17:02 schreef XL het volgende:
Spijtig is het altijd als bij willekeurig welke concurrent zo'n speler weg gaat die het kopje graag laat hangen als het tegenzit.
Het zijn toch vaak mentaal zwakkere tegenstanders die ons in het zadel helpen. Dit seizoen is weer een schoolvoorbeeld. Ik bedoel... heel het seizoen 5-0 winnen en dan 3-0, 6-2 en 1-0 uit bij nummer 2,3 en 4 spelen. Dat is gewoon mentaal weerbaarheid van een 2-jarige
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |