abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_185667861
Maar vettel is gewoon een geweldige coureur en die moet dan minimaal 3 tienden op zn bijna rookie nieuwe teamgenoot hebben.
Maar dan zie je dat Vettel het toch lastig heeft als zn vergelijkings materiaal niet over de datum is.
  zondag 17 maart 2019 @ 12:05:15 #3
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185667872
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik denk dat er in ieder geval wel meer in de auto zit maar dat hij niet zo lag op deze baan als bij de tests en ze dat gewoon niet meer voor elkaar hebben gekregen.
[..]
Zowel in de RB als in Ferrari zit wel meer vermoed ik, ik verwacht ook dat het gat naar Mercedes de komende races wel kleiner gaat zijn.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zondag 17 maart 2019 @ 12:06:35 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_185667890
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:04 schreef opreis het volgende:
Maar vettel is gewoon een geweldige coureur en die moet dan minimaal 3 tienden op zn bijna rookie nieuwe teamgenoot hebben.
Maar dan zie je dat Vettel het toch lastig heeft als zn vergelijkings materiaal niet over de datum is.
Ik vind het lastig om conclusies te trekken. In het begin kon Leclerc het tempo niet bijbenen, pas na de bandenwissels werd hij sneller dan Vettel.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_185667913
Ik vind wel dat er weinig is gedaan om Charlie Whiting te eren/gedenken. Een minuut stilte begreep ik? waar ze bij ziggo gewoon doorheen tetterde?
pi_185667933
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:04 schreef opreis het volgende:
Maar vettel is gewoon een geweldige coureur en die moet dan minimaal 3 tienden op zn bijna rookie nieuwe teamgenoot hebben.
Maar dan zie je dat Vettel het toch lastig heeft als zn vergelijkings materiaal niet over de datum is.
Vettel had het vooral lastig door de wat vreemde pitstopstrategie in mijn ogen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 17 maart 2019 @ 12:10:59 #7
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_185667946
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind wel dat er weinig is gedaan om Charlie Whiting te eren/gedenken. Een minuut stilte begreep ik? waar ze bij ziggo gewoon doorheen tetterde?
Ja dat was wel beschamend, maar goed het voorbeeld van de sport hield zijn hoofddeksel ook gewoon op tijdens de volksliederen
Drop you like an ill, bad habit
pi_185667948
Kubica zal de hele race schade hebben gehad door dat incident in de eerste ronde. Zijn snelste ronde in de race was ook een halve seconden langzamer dan die van Russell.
pi_185667985
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:04 schreef opreis het volgende:
Maar vettel is gewoon een geweldige coureur en die moet dan minimaal 3 tienden op zn bijna rookie nieuwe teamgenoot hebben.
Maar dan zie je dat Vettel het toch lastig heeft als zn vergelijkings materiaal niet over de datum is.
Het enige wat bij Raikkonen over datum is is het idee dat hij zo supersnel zou zijn of dat ooit geweest is.

Vettel slaat in de kwalificatie weer gewoon het grootste gat met zijn teamgenoot van de top 3. Het is natuurlijk kort dag in die tweestrijd, maar als je wil weten welke coureur nou overschat en welke nou onderschat is, moet je kijken naar de inschatting vooraf en hoe die ernaast zat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 17 maart 2019 @ 12:15:12 #10
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_185668011
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:04 schreef opreis het volgende:
Maar vettel is gewoon een geweldige coureur en die moet dan minimaal 3 tienden op zn bijna rookie nieuwe teamgenoot hebben.
Maar dan zie je dat Vettel het toch lastig heeft als zn vergelijkings materiaal niet over de datum is.
Was leclerc het hele weekend consequent gelijkwaardig geweest, dan had hij mogen inhalen lijkt mij. Nu mocht hij alleen laten zien dat Vettel naast Lewis en Max een derde concurrent heeft
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 17 maart 2019 @ 12:15:46 #11
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_185668015
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind wel dat er weinig is gedaan om Charlie Whiting te eren/gedenken. Een minuut stilte begreep ik? waar ze bij ziggo gewoon doorheen tetterde?
Foto's gemaakt, en op zowat elke auto zat wel een sticker met Thanks Charlie oid.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_185668093
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het enige wat bij Raikkonen over datum is is het idee dat hij zo supersnel zou zijn of dat ooit geweest is.

Vettel slaat in de kwalificatie weer gewoon het grootste gat met zijn teamgenoot van de top 3. Het is natuurlijk kort dag in die tweestrijd, maar als je wil weten welke coureur nou overschat en welke nou onderschat is, moet je kijken naar de inschatting vooraf en hoe die ernaast zat.
Je blijft maar met je stokpaardje komen over dat mensen hier Kimi zo supersnel supersnel zouden vinden. Maar niemand hier roept dat.
Van de top 3 neem ik aan dat je Red Bull, Ferrari en mercedes bedoelt?
Het gat tussen Max en Gasly was 1.7 seconde.
Tussen Vettel en Leclerc 0.25

En vooraf werd Vettel misschien in geschat als supersnelle 4voudig wereldkamioen.
Maar achteraf valt het nu wel mee bedoel je? Als hij dus niet Ricciardo de baas kon, en ALS straks blijkt dat hij Leclerc ook niet de baas kan bedoel je?
pi_185668167
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:21 schreef opreis het volgende:

[..]

Je blijft maar met je stokpaardje komen over dat mensen hier Kimi zo supersnel supersnel zouden vinden. Maar niemand hier roept dat.
Van de top 3 neem ik aan dat je Red Bull, Ferrari en mercedes bedoelt?
Het gat tussen Max en Gasly was 1.7 seconde.
Tussen Vettel en Leclerc 0.25

En vooraf werd Vettel misschien in geschat als supersnelle 4voudig wereldkamioen.
Maar achteraf valt het nu wel mee bedoel je? Als hij dus niet Ricciardo de baas kon, en ALS straks blijkt dat hij Leclerc ook niet de baas kan bedoel je?
Max en Gasly vergelijken op een tijd gereden in een ander deel van de kwalificatie is niet helemaal eerlijk. Je zag al hoeveel sneller de baan aan het einde van de Q1 werd. Laat staan wat het verschil tussen de Q1 en de Q3 was. Al ben ik ervan overtuigd dat Max sneller is, maar niet zoveel.
pi_185668188
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:25 schreef maan_man het volgende:

[..]

Max en Gasly vergelijken op een tijd gereden in een ander deel van de kwalificatie is niet helemaal eerlijk. Je zag al hoeveel sneller de baan aan het einde van de Q1 werd. Laat staan wat het verschil tussen de Q1 en de Q3 was. Al ben ik ervan overtuigd dat Max sneller is, maar niet zoveel.
Dat weet ik ook wel, het gaat erom dat weltschmerz weer eens onwaarheden verkondigd
pi_185668195
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:04 schreef opreis het volgende:
Maar vettel is gewoon een geweldige coureur en die moet dan minimaal 3 tienden op zn bijna rookie nieuwe teamgenoot hebben.
Maar dan zie je dat Vettel het toch lastig heeft als zn vergelijkings materiaal niet over de datum is.
Je komt in de eerste bocht. Wie blok je? Op links je rookie teamgenoot, of op rechts gestoorde Verstappen?

Vettel Vettel Vettel :N
.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 12:27:22 #16
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185668199
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:25 schreef maan_man het volgende:

[..]

Max en Gasly vergelijken op een tijd gereden in een ander deel van de kwalificatie is niet helemaal eerlijk. Je zag al hoeveel sneller de baan aan het einde van de Q1 werd. Laat staan wat het verschil tussen de Q1 en de Q3 was. Al ben ik ervan overtuigd dat Max sneller is, maar niet zoveel.
Gasly die geen Kyvat kan inhalen, terwijl Max buitenom Vettel inhaalt zegt wel genoeg over hoeveel verschil tussen die twee zit. Als Gasly niet snel wat laat zien zou het mij niet verbazen als er halverwege het seizoen al een wissel gaat plaatsvinden.

Ricciardo zou ook wel blij zijn bij Renault denk ik.

Verder leuke race, jammer dat Mercedes nog steeds te snel is. Prima race van Bottas en Verstappen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 12:27:37 #17
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185668205
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:26 schreef opreis het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, het gaat erom dat weltschmerz weer eens onwaarheden verkondigd
Dat weet iedereen toch :P
  zondag 17 maart 2019 @ 12:29:00 #18
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_185668227
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gasly die geen Kyvat kan inhalen, terwijl Max buitenom Vettel inhaalt zegt wel genoeg over hoeveel verschil tussen die twee zit. Als Gasly niet snel wat laat zien zou het mij niet verbazen als er halverwege het seizoen al een wissel gaat plaatsvinden.

Ricciardo zou ook wel blij zijn bij Renault denk ik.

Verder leuke race, jammer dat Mercedes nog steeds te snel is. Prima race van Bottas en Verstappen.
Wissel met wie?
Kvyat? Albon?
  zondag 17 maart 2019 @ 12:30:11 #19
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_185668247
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gasly die geen Kyvat kan inhalen, terwijl Max buitenom Vettel inhaalt zegt wel genoeg over hoeveel verschil tussen die twee zit. Als Gasly niet snel wat laat zien zou het mij niet verbazen als er halverwege het seizoen al een wissel gaat plaatsvinden.

Gasly heeft gewoon geen gelukkig weekend gehad, gister slechte strategie door het team en dat werkt vandaag door. Verstappen had DRS op Vet, Gasly had dit niet op Kyvat. Verder zal Kyvat er alles aan gelegen zijn om te laten zien dat hij snel genoeg is voor een zitje in de RB en het laatste te behalen punt natuurlijk

Wel jammer dat we niet eens een echte poging hebben gezien van Gasly
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 12:30:37 #20
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185668254
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wissel met wie?
Kvyat? Albon?
Mja, enige twee keuzes. Zou niet weten wie van die twee een kans verdient, maar Gasly was echt erg slecht dit weekend. Hij had met wat ballen en inhaalpogingen 7de of 8ste kunnen worden.
pi_185668263
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Gasly die geen Kyvat kan inhalen, terwijl Max buitenom Vettel inhaalt zegt wel genoeg over hoeveel verschil tussen die twee zit. Als Gasly niet snel wat laat zien zou het mij niet verbazen als er halverwege het seizoen al een wissel gaat plaatsvinden.

Ricciardo zou ook wel blij zijn bij Renault denk ik.

Verder leuke race, jammer dat Mercedes nog steeds te snel is. Prima race van Bottas en Verstappen.
Ik denk wel eerder dan halverwege het seizoen dat Gasly zijn stoeltje kan wisselen met Kvyat als het zo doorgaat
Moeten zij weten
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 12:32:10 #22
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185668284
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:30 schreef pmponer het volgende:

[..]

Gasly heeft gewoon geen gelukkig weekend gehad, gister slechte strategie door het team en dat werkt vandaag door. Verstappen had DRS op Vet, Gasly had dit niet op Kyvat. Verder zal Kyvat er alles aan gelegen zijn om te laten zien dat hij snel genoeg is voor een zitje in de RB en het laatste te behalen punt natuurlijk
Nou ja, het is koffiedik kijken, maar denk echt dat Max met twee vingers in de neus dat hele rijtje had ingehaald in een paar ronden tijd. Gasly had zeker wel DRS op Kyvat de eerste 2-3 ronden na zijn pitstop maar durfde niet aan te vallen. Daarna was het te laat want Kyvat sloot toen aan achter een treintje en had zelf ook DRS. Gasly had gewoon meteen moeten aanvallen.
  zondag 17 maart 2019 @ 12:33:06 #23
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_185668301
Kyvat Terug Halen naar rbr
  zondag 17 maart 2019 @ 12:33:25 #24
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_185668308
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:30 schreef Kyran het volgende:

[..]

Mja, enige twee keuzes. Zou niet weten wie van die twee een kans verdient, maar Gasly was echt erg slecht dit weekend. Hij had met wat ballen en inhaalpogingen 7de of 8ste kunnen worden.
Ik denk dat Gasly vooral bezig was geen schade te rijden. Kan dat enigszins wel begrijpen, ik verwacht wel wat meer van hem de komende races. Maar nee, hij kan niet tippen aan Max.
  zondag 17 maart 2019 @ 12:34:55 #25
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_185668343
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, het is koffiedik kijken, maar denk echt dat Max met twee vingers in de neus dat hele rijtje had ingehaald in een paar ronden tijd. Gasly had zeker wel DRS op Kyvat de eerste 2-3 ronden na zijn pitstop maar durfde niet aan te vallen. Daarna was het te laat want Kyvat sloot toen aan achter een treintje en had zelf ook DRS. Gasly had gewoon meteen moeten aanvallen.
Sorry ik bedoelde idd dat iedereen in die trein DRS had en dat Gasly dus geen voordel van zijn drs had. En hij had zeker meteen moeten toeslaan
Drop you like an ill, bad habit
pi_185668353
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, het is koffiedik kijken, maar denk echt dat Max met twee vingers in de neus dat hele rijtje had ingehaald in een paar ronden tijd. Gasly had zeker wel DRS op Kyvat de eerste 2-3 ronden na zijn pitstop maar durfde niet aan te vallen. Daarna was het te laat want Kyvat sloot toen aan achter een treintje en had zelf ook DRS. Gasly had gewoon meteen moeten aanvallen.
Gasly had minimaal een poging moeten doen. Nu heeft ie niets. Kvyat probeerde het ook op Giovinazzi en eindigde daardoor op het gras. Laat maar zien dat het echt niet mogelijk is.
Op P11 met zn auto moet je echt wat meer risicio nemen.
pi_185668362
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:32 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou ja, het is koffiedik kijken, maar denk echt dat Max met twee vingers in de neus dat hele rijtje had ingehaald in een paar ronden tijd. Gasly had zeker wel DRS op Kyvat de eerste 2-3 ronden na zijn pitstop maar durfde niet aan te vallen. Daarna was het te laat want Kyvat sloot toen aan achter een treintje en had zelf ook DRS. Gasly had gewoon meteen moeten aanvallen.
Wat hij bedoelt, denk ik, is geen voordeel van de DRS, omdat zijn voorligger ook DRS had en dat klopt.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 12:37:06 #28
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185668395
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef maan_man het volgende:

[..]

Wat hij bedoelt, denk ik, is geen voordeel van de DRS, omdat zijn voorligger ook DRS had en dat klopt.
Ja, maar dat was NIET het geval bij de eerste paar ronden. Gasly kwam net achter Kyvat op de baan en toen had Kyvat zelf geen DRS. Dit gebeurde later pas toen Kyvat aansloot bij Gio etc.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 maart 2019 @ 12:37:27 #29
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_185668402
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef maan_man het volgende:

[..]

Wat hij bedoelt, denk ik, is geen voordeel van de DRS, omdat zijn voorligger ook DRS had en dat klopt.
En dan is inhalen lastig, al rij je met een Mercedes op de maximale stand. Pas als er eentje vlak voor je geen DRS heeft kun je door het groepje heen komen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_185668444
De beheerder van de F1 app vond het blijkbaar ook nog vroeg:



[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2019 12:41:25 ]
pi_185668475
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:37 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, maar dat was NIET het geval bij de eerste paar ronden. Gasly kwam net achter Kyvat op de baan en toen had Kyvat zelf geen DRS. Dit gebeurde later pas toen Kyvat aansloot bij Gio etc.
Dat kan zo goed heb ik niet ieder rondje van die twee in mijn hoofd zitten. Maar dan is de vraag: welke rol spelen die lager voorverwarmde banden de eerste ronden.
pi_185668655
quote:
1s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:27 schreef Fer het volgende:

[..]

Je komt in de eerste bocht. Wie blok je? Op links je rookie teamgenoot, of op rechts gestoorde Verstappen?

Vettel Vettel Vettel :N
Mja, uiteindelijk bleef hij ze allebei voor, dan was dat toch een goede keuze?
pi_185668746
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:21 schreef opreis het volgende:

[..]

Je blijft maar met je stokpaardje komen over dat mensen hier Kimi zo supersnel supersnel zouden vinden. Maar niemand hier roept dat.
Niet zo hard meer nee.

quote:
Van de top 3 neem ik aan dat je Red Bull, Ferrari en mercedes bedoelt?
Het gat tussen Max en Gasly was 1.7 seconde.
Tussen Vettel en Leclerc 0.25

En vooraf werd Vettel misschien in geschat als supersnelle 4voudig wereldkamioen.
Maar achteraf valt het nu wel mee bedoel je? Als hij dus niet Ricciardo de baas kon, en ALS straks blijkt dat hij Leclerc ook niet de baas kan bedoel je?
Dat zal blijken he. Ik denk dat Leclerc de snelheid heeft om een topcoureur te worden, dus dan zal het verschil klein worden.

Maar als je wil weten wie onderschat en wie overschat is dan moet je gewoon naar de inschatting vooraf kijken.
- Hamilton zou geen kind hebben aan Button, oeps
- Hamilton zou geen kind hebben aan Rosberg, oeps
- Hamilton zou geen kind hebben aan Bottas, oeps
- Vettel kan geklopt worden door Webber, oeps
- Vettel wordt te kijk gezet/ krijgt het moeilijk met Raikkonen, oeps
- Vettel gaat het afleggen tegen Leclerc, ?

We kunnen dus gewoon vaststellen dat Hamilton in de regel wordt overschat, en Vettel in de regel wordt onderschat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_185668832
Je vergeet nog wat:

-Vettel IS bij RB geklopt door Ricciardo, oeps!
-Vettel moet het de laatste jaren vooral hebben van teamorders die zijn teamgenoot terugfluiten, oepserdepoeps!
-Weltschmerz heeft nog steeds zijn rode bril op, zelfs als ie in bed ligt, oeps!

:+

:')
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zondag 17 maart 2019 @ 13:04:49 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_185668937
Gasly zal zich komende races echt wel herpakken. Race was effectief al redelijk verkloot na quali natuurlijk, op een baan waar je nauwelijks kunt inhalen.
pi_185668943
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet zo hard meer nee.
[..]

Dat zal blijken he. Ik denk dat Leclerc de snelheid heeft om een topcoureur te worden, dus dan zal het verschil klein worden.

Maar als je wil weten wie onderschat en wie overschat is dan moet je gewoon naar de inschatting vooraf kijken.
- Hamilton zou geen kind hebben aan Button, oeps
- Hamilton zou geen kind hebben aan Rosberg, oeps
- Hamilton zou geen kind hebben aan Bottas, oeps
- Vettel kan geklopt worden door Webber, oeps
- Vettel wordt te kijk gezet/ krijgt het moeilijk met Raikkonen, oeps
- Vettel gaat het afleggen tegen Leclerc, ?

We kunnen dus gewoon vaststellen dat Hamilton in de regel wordt overschat, en Vettel in de regel wordt onderschat.
Nogmaals, wie hier roepen dat Hamilton geen kind zou hebben aan button of rosberg(rosberg had het seizoen dat hij ham klopte mazzel maar dat ter zijde/ga je nooit toegeven)? Of dat Webber Vettel kan kloppen? Dat Raikonnen het Vettel lastig ging maken? (helemaal na dat seizoen tegen Alonso)
Voorlopig heeft Hamilton Bottas behoorlijk geklopt
2017 363 v 305
2018 408 v 247
Vandaag Lewis er 20 seconde achter ja, met kapotte vloer.

En de gemiddelde gedachte hier is toch echt dat Vettel de overhand zou hebben bij Leclerc.
Ik zie dus ook niet waarom we kunnen vaststellen dat Ham wordt overschat en Vettel onderschat.
Nu blijkt eerder dat Vettel wordt overschat omdat hij bij zn eerste race naast zn nieuwe teamgenootje al beschermd moest worden door het team.
pi_185669054
Van dit soort antwoorden krijg ik toch ook altijd jeuk he:

quote:
Q: Well, many congratulations. Lewis, it all seemed to slip away from you at the start. Tell us about that moment?

LH: I don’t really remember much of it, honestly, it was quite a long time ago really. I don’t know, maybe I got wheelspin. It doesn’t really matter,
Het is op dat moment fucking max twee uur geleden.... zeker dat je het nog wel herinnert.

https://www.fia.com/news/(...)onference-transcript
  zondag 17 maart 2019 @ 13:16:43 #38
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_185669163
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gasly zal zich komende races echt wel herpakken. Race was effectief al redelijk verkloot na quali natuurlijk, op een baan waar je nauwelijks kunt inhalen.
Dat denk ik ook wel. Tuurlijk Gasly durfde de auto niet volledig naast die van Kvyat te zetten. Die is als de dood dat ie crasht/schade rijdt. Zijn weekend is voornamelijk verneukt door de fout van RBR gister.
pi_185669168
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van dit soort antwoorden krijg ik toch ook altijd jeuk he:
[..]

Het is op dat moment fucking max twee uur geleden.... zeker dat je het nog wel herinnert.

https://www.fia.com/news/(...)onference-transcript
Hij baalt als een stekker, als Mercedes zoveel sterker blijft dan de rest wordt Bottas een lastige klant a la Rosberg. Die hoeft dan nauwelijks wheel to wheelcombat te doen.
pi_185669225
Vind het gewoon grappig hoe makkelijk je als tegenstander in zijn hoofd kan gaan zitten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 13:23:13 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185669287
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Niet zo hard meer nee.
[..]

Dat zal blijken he. Ik denk dat Leclerc de snelheid heeft om een topcoureur te worden, dus dan zal het verschil klein worden.

Maar als je wil weten wie onderschat en wie overschat is dan moet je gewoon naar de inschatting vooraf kijken.
- Hamilton zou geen kind hebben aan Button, oeps
- Hamilton zou geen kind hebben aan Rosberg, oeps
- Hamilton zou geen kind hebben aan Bottas, oeps
- Vettel kan geklopt worden door Webber, oeps
- Vettel wordt te kijk gezet/ krijgt het moeilijk met Raikkonen, oeps
- Vettel gaat het afleggen tegen Leclerc, ?

We kunnen dus gewoon vaststellen dat Hamilton in de regel wordt overschat, en Vettel in de regel wordt onderschat.
Hamilton wordt overschat, daar is geen twijfel over mogelijk. Ik weet echter niet of Vettel wordt onderschat of zijn teamgenoten overschat. Leclerc had vandaag in de eerste race al van Vettel kunnen winnen als er geen teamorders waren geweest.

Webber heb ik nooit een coureur van Vettel kwaliteit gevonden. Raikkonen is al jaren klaar met racen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 13:26:32 #42
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185669366
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van dit soort antwoorden krijg ik toch ook altijd jeuk he:
[..]

Het is op dat moment fucking max twee uur geleden.... zeker dat je het nog wel herinnert.

https://www.fia.com/news/(...)onference-transcript
Ik kreeg ook al meteen jeuk door dat hij ging zeiken dat hij zo vroeg naar binnen werd gehaald. Al helemaal toen hij iet zei van "those tyres are not going to make it to the end". Echt alles wat die gast zegt is gelogen en gemaakt. Niks, maar dan ook niks wat uit zijn mond komt is oprecht en gemeend.
pi_185669395
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik kreeg ook al meteen jeuk door dat hij ging zeiken dat hij zo vroeg naar binnen werd gehaald. Al helemaal toen hij iet zei van "those tyres are not going to make it to the end". Echt alles wat die gast zegt is gelogen en gemaakt. Niks, maar dan ook niks wat uit zijn mond komt is oprecht en gemeend.
Daarom is het nog eens extra lekker dat Bottas heeft gewonnen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 13:30:46 #44
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185669468
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Daarom is het nog eens extra lekker dat Bottas heeft gewonnen.
Sowieso goed voor WK. De overwinningen zouden, uitzonderingen daargelaten, voor Hamilton, Verstappen, Bottas en Vettel moeten zijn. Hoe meer coureurs een overwinning kunnen pakken hoe groter de kans voor Max om WK te worden in mijn ogen.

Hopelijk is Bottas echt zo sterk geworden en kunnen die twee bij Mercedes lekker de overwinningen verdelen en dan moet Max vooral Vettel blijven verslaan en vaak op podium eindigen.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 17 maart 2019 @ 13:36:33 #45
408813 crew  trein2000
pi_185669587
Lees ik nou daadwerkelijk dat Ferrari al in de eerste race teamorders van stal heeft gehaald? :')
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  zondag 17 maart 2019 @ 13:39:29 #46
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_185669638
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:36 schreef trein2000 het volgende:
Lees ik nou daadwerkelijk dat Ferrari al in de eerste race teamorders van stal heeft gehaald? :')
Ja. Maar Leclerc leek ook wel erg bereidwillig om ze te accepteren.
pi_185669647
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:36 schreef trein2000 het volgende:
Lees ik nou daadwerkelijk dat Ferrari al in de eerste race teamorders van stal heeft gehaald? :')
Ik kan het me echt niet voorstellen
pi_185669673
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:05 schreef opreis het volgende:

[..]

Nogmaals, wie hier roepen dat Hamilton geen kind zou hebben aan button of rosberg(rosberg had het seizoen dat hij ham klopte mazzel maar dat ter zijde/ga je nooit toegeven)? Of dat Webber Vettel kan kloppen? Dat Raikonnen het Vettel lastig ging maken? (helemaal na dat seizoen tegen Alonso)
Hier verstoppen ze zich, maar het is vooral ook de media, die opvallend eenstemmig zijn. Dezelfde media die nu bezig zijn om Hamilton tot de grootste ooit uit te roepen.

quote:
Voorlopig heeft Hamilton Bottas behoorlijk geklopt
2017 363 v 305
2018 408 v 247
Vandaag Lewis er 20 seconde achter ja, met kapotte vloer.
Inderdaad zeg, wat knap dat hij die kapotte wagen nog over de finish wist te sleuren. Het is maar hoe je het brengt he, mensen trappen er toch wel in. Vorig jaar bijvoorbeeld heette het dat Ferrari de overhand had in Canada, terwijl Vettel hem 0.07 of zo voor Bottas wist te houden. Dan zou ik zeggen dat de Mercedes sneller was maar Hamilton niet thuis gaf. Of dat de Ferrari motor sterker zou zijn omdat Vettel op Spa de slipstream pakt.

quote:
En de gemiddelde gedachte hier is toch echt dat Vettel de overhand zou hebben bij Leclerc.
Ik zie dus ook niet waarom we kunnen vaststellen dat Ham wordt overschat en Vettel onderschat.
Nu blijkt eerder dat Vettel wordt overschat omdat hij bij zn eerste race naast zn nieuwe teamgenootje al beschermd moest worden door het team.
Zoals ik al zei, het is maar hoe je het brengt.

Dat stoort mij weleens.

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:00 schreef KillerBee4ever het volgende:

-Vettel moet het de laatste jaren vooral hebben van teamorders die zijn teamgenoot terugfluiten, oepserdepoeps!
:+

:')
En hoe makkelijk mensen daar intrappen, dat stoort me ook. Volgens mij heeft Raikkonen vorig seizoen een keer de snellere Vettel voorgelaten, nadat het veel te lang duurde voordat het team dat vroeg. En het jaar daarvoor moest hij er een keer achterblijven toen Vettels stuur uit het lood stond en dat was het wel zo'n beetje.

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hamilton wordt overschat, daar is geen twijfel over mogelijk. Ik weet echter niet of Vettel wordt onderschat of zijn teamgenoten overschat. Leclerc had vandaag in de eerste race al van Vettel kunnen winnen als er geen teamorders waren geweest.
Zo kun je het ook brengen, maar het is nou niet zo dat Leclerc het verdiend had of zo. Het is non-event dat vakkundig wordt gemolken.

quote:
Webber heb ik nooit een coureur van Vettel kwaliteit gevonden. Raikkonen is al jaren klaar met racen.
Daar ben ik het ook niet mee eens, Raikkonen is van jongs af aan overschat, op een gegeven moment is het beeld onstaan dat hij supersnel zou zijn en daar is krampachtig aan vastgehouden, in weerwil van keiharde bewijzen van het tegendeel. Ik heb Vettel dan ook niet zo heel erg hoog zitten. Het is de geschiedvervalsing die me de strot uitkomt. Vorig jaar heette het ook aldoor dat Raikkonen dan net dat ene foutje maakte waardoor hij de pole misliep, of dat hij in de VT zoveel sneller was, terwijl dat niet eens het geval was. Allemaal onzin natuurlijk, Vettel had meestal gewoon een marge van 2 a 3 tiende, en dan pushte Raikkonen wel eens te hard.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 maart 2019 @ 13:42:09 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_185669710
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 13:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ja. Maar Leclerc leek ook wel erg bereidwillig om ze te accepteren.
Wat moet je dan doen als een jonge coureur in eerste race bij Ferrari. Als je het niet doet ben je meteen klaar.
  zondag 17 maart 2019 @ 14:14:55 #50
318507 Jester65
Stay frosty
pi_185670618
Voorzichtige teamorders: https://streamable.com/5ywnw
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')