Gênant.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:29 schreef fetX het volgende:
Hij wordt tot op het gênante gesteund jongens.
Ik ben nu even chagrijnig als na gisteravond.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ben je op zondag vrij qua voetbal, krijg je dit.
Waarom heb ik ook gekeken...
Ja, hier ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nu even chagrijnig als na gisteravond.
Maasgebouw bestormenquote:Op zondag 17 maart 2019 11:35 schreef fetX het volgende:
Ik zei het al, maar ik ben oprecht een soort van ontdaan. Wat kunnen we in godsnaam doen om die vent op te laten rotten. Walgelijk.
#getrokkenpistolenquote:
Van Hanegem toch wel?quote:Op zondag 17 maart 2019 11:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
#getrokkenpistolen
We komen nooit van die kerel af. Die zit prima op zn stoeltje en niemand zaagt aan de poten. Je ziet ook weinig prominente Feyenoorders zich uitspreken tegen van Geel, de Jong of de rvc.
nee helemaal niet geloof ik maar dat is nog wel iemand die kritisch isquote:Op zondag 17 maart 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft niet zoveel macht binnen Feyenoord blijkbaar.
Maar als ze dat net zo serieus nemen als de kritieken van de supporters heb je er nog geen reet aan.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee helemaal niet geloof ik maar dat is nog wel iemand die kritisch is
Ik vind het een mooie kerel en het was ook een geweldige voetballer maar een revolutie leiden of iets in die trant is niet aan hem besteed maar goed zo'n Wim Jansen kijkt ook al tig jaar lijdzaam toequote:Op zondag 17 maart 2019 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als ze dat net zo serieus nemen als de kritieken van de supporters heb je er nog geen reet aan.
Tja Van Hanegem geeft toch ook vooral aan wat er misgaat, maar heeft zelf ook niet echt ideeën over hoe de jeugdopleiding te verbeteren volgens mij. Geeft verder niet, boeit hem minder dan een Cruijff had bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie kerel en het was ook een geweldige voetballer maar een revolutie leiden of iets in die trant is niet aan hem besteed maar goed zo'n Wim Jansen kijkt ook al tig jaar lijdzaam toe
Zoveel zichtbaar protest van de supporters heb ik ook nog niet gezien. Het lijkt meer op lijdzaam toezien.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als ze dat net zo serieus nemen als de kritieken van de supporters heb je er nog geen reet aan.
Ik zeg ook weinig he.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee helemaal niet geloof ik maar dat is nog wel iemand die kritisch is
vHanegem kan heel leuk benoemen wat er fout gaat (das ook niet zo moeilijk) maar weet vervolgens geen enkele goede oplossing. Dan roept hij maar dat Fräser moet komen als trainer ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft niet zoveel macht binnen Feyenoord blijkbaar.
Ik denk dat er in de hele 100+ jarige geschiedenis van Feyenoord serieus weinig mensen zijn die meer schade hebben aangericht dan van Geel. Al zal het meeste pas de komende jaren duidelijk worden.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als we in de voetbalpyramide waren gestapt waren we volgens vGeel misschien wel gedegradeerd. Wat is deze joh
Zijn uitspraken lijken wel of je posts leest van enkele forummongolen hier.
Ik ben ook alle hoop verloren. Ik denk dat het nieuwe stadion de definitieve ondergang wordt.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:14 schreef Pistolero het volgende:
Ik geloof oprecht niet dat het ooit nog goed gaat komen met Feyenoord eigenlijk...
Ik zie het al helemaal voor me hoe Feyenoord in 2023 een modaal provincieclubje is dat met moeite het linkerrijtje haalt en in een halfleeg stadion voor 25k mensen speelt.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:17 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben ook alle hoop verloren. Ik denk dat het nieuwe stadion de definitieve ondergang wordt.
De rest is nog slechter dus derde/vierde wordt je altijd welquote:Op zondag 17 maart 2019 12:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me hoe Feyenoord in 2023 een modaal provincieclubje is dat met moeite het linkerrijtje haalt en in een halfleeg stadion voor 25k mensen speelt.
Ik hoop echt dat ik het mis heb.
Daarom.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
vHanegem kan heel leuk benoemen wat er fout gaat (das ook niet zo moeilijk) maar weet vervolgens geen enkele goede oplossing. Dan roept hij maar dat Fräser moet komen als trainer ofzo.
Exact.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me hoe Feyenoord in 2023 een modaal provincieclubje is dat met moeite het linkerrijtje haalt en in een halfleeg stadion voor 25k mensen speelt.
Dit is best een gevaarlijke gedachte.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:20 schreef macca728 het volgende:
[..]
De rest is nog slechter dus derde/vierde wordt je altijd wel
Een (in mijn ogen) groot deel van het probleem is juist dat het andere deel van de aanhang blind achter club zal blijven staan ongeacht hoe kut het op het buiten het veld gaat. Die blinde clubliefde draagt ook voor een groot deel bij aan die kritiekloze sfeer rond van Geel/Gio.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:22 schreef Maastoren het volgende:
n speelt.
Exact.
Je kan de mensen niet eeuwig voor de gek blijven houden. Ook clubliefde heeft z'n grenzen. Een groot deel van de aanhang is zo klaar met het beleid, de excuses, gebrek aan ambitie enz. Niemand verwacht dat Feyenoord elk jaar kampioen wordt. Maar op een gegeven moment kan je naar jezelf en je naasten niet meer goed praten dat je naar het stadion gaat en je halve zaterdag/zondag kwijt bent om naar niks te gaan zitten kijken.
Moment expres gekozen, alleen Willen II gooide roet in het eten.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:38 schreef fetX het volgende:
Gelukkig voor vGeel ligt het nu even 2 weken stil.
En altijd geblesseerd. Had je gewoon moeten verkopen.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel heeft in de winterstop kennelijk een bod van 12 miljoen op St Juste geweigerd. Dan ben je toch niet goed bij je paasei? Zeer matige verdediger..altijd onrustig aan de bal. Waarom zou je die willen houden?
En trots zij dat je het hebt afgewezenquote:Op zondag 17 maart 2019 11:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Godverdomme bod van 12 mio op St Juste gekregen in de winterstop haha
Hoi Klaas.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:14 schreef PSVCL het volgende:
2 jaar geleden psv ver achter ons gelaten![]()
Op basis van 1/kampioensxhapje
Aan de uitslagen te zien blijkt dat toch meer dan genoeg weerstand...quote:Op zondag 17 maart 2019 10:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Ongelofelijk om te beweren dat je Jong elftal niet meer weerstand krijgt in wedstrijden tegen volwaardige KK teams als Go Ahead Eagles, Cambuur, NEC enz. in plaats van op maandagavonden tegen de reserves van NAC of Emmen ofzo.
Leuke club voor hem denk ik.quote:Volgens @JasperClash op Twitter gaat Tonny Vilhena in gesprek met een club uit de Bundesliga. De geruchten over een vertrek van de middenvelder steken iedere transferperiode de kop op, maar Vilhena zou nu dus in gesprek gaan met een club.
Als mogelijke kandidaat noemt Clash Eintracht Frankfurt. De Duitse club kwam al eerder in beeld als mogelijke werkgever van Vilhena.
Frankfurt kent een uitstekend seizoen. Het staat momenteel vijfde in de Bundesliga en treft in de kwartfinale van de Europa League SL Benfica door eerder Internazionale uit te schakelen.
Heeft hij dat gezegd? Ik verwacht namelijk dat ie voor een prikkie weggaat, aangezien hij destijds zijn (eenjarig?) contract verlengde wegens familieomstandigheden terwijl hij kon vertrekken...quote:Op zondag 17 maart 2019 13:45 schreef fetX het volgende:
Volgens van Geel gaan we hier natuurlijk behoorlijk wat centen voor vangen.
Hij had het over spelers als Berghuis, St Juste, Jorgensen en (volgens mij ook) Vilhena die genoeg waarde zouden vertegenwoordigen.quote:Op zondag 17 maart 2019 13:48 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Heeft hij dat gezegd? Ik verwacht namelijk dat ie voor een prikkie weggaat, aangezien hij destijds zijn (eenjarig?) contract verlengde wegens familieomstandigheden terwijl hij kon vertrekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |