Gênant.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:29 schreef fetX het volgende:
Hij wordt tot op het gênante gesteund jongens.
Ik ben nu even chagrijnig als na gisteravond.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:33 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ben je op zondag vrij qua voetbal, krijg je dit.
Waarom heb ik ook gekeken...
Ja, hier ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben nu even chagrijnig als na gisteravond.
Maasgebouw bestormenquote:Op zondag 17 maart 2019 11:35 schreef fetX het volgende:
Ik zei het al, maar ik ben oprecht een soort van ontdaan. Wat kunnen we in godsnaam doen om die vent op te laten rotten. Walgelijk.
#getrokkenpistolenquote:
Van Hanegem toch wel?quote:Op zondag 17 maart 2019 11:50 schreef MPC60 het volgende:
[..]
#getrokkenpistolen
We komen nooit van die kerel af. Die zit prima op zn stoeltje en niemand zaagt aan de poten. Je ziet ook weinig prominente Feyenoorders zich uitspreken tegen van Geel, de Jong of de rvc.
nee helemaal niet geloof ik maar dat is nog wel iemand die kritisch isquote:Op zondag 17 maart 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft niet zoveel macht binnen Feyenoord blijkbaar.
Maar als ze dat net zo serieus nemen als de kritieken van de supporters heb je er nog geen reet aan.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee helemaal niet geloof ik maar dat is nog wel iemand die kritisch is
Ik vind het een mooie kerel en het was ook een geweldige voetballer maar een revolutie leiden of iets in die trant is niet aan hem besteed maar goed zo'n Wim Jansen kijkt ook al tig jaar lijdzaam toequote:Op zondag 17 maart 2019 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als ze dat net zo serieus nemen als de kritieken van de supporters heb je er nog geen reet aan.
Tja Van Hanegem geeft toch ook vooral aan wat er misgaat, maar heeft zelf ook niet echt ideeën over hoe de jeugdopleiding te verbeteren volgens mij. Geeft verder niet, boeit hem minder dan een Cruijff had bijvoorbeeld.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het een mooie kerel en het was ook een geweldige voetballer maar een revolutie leiden of iets in die trant is niet aan hem besteed maar goed zo'n Wim Jansen kijkt ook al tig jaar lijdzaam toe
Zoveel zichtbaar protest van de supporters heb ik ook nog niet gezien. Het lijkt meer op lijdzaam toezien.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als ze dat net zo serieus nemen als de kritieken van de supporters heb je er nog geen reet aan.
Ik zeg ook weinig he.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee helemaal niet geloof ik maar dat is nog wel iemand die kritisch is
vHanegem kan heel leuk benoemen wat er fout gaat (das ook niet zo moeilijk) maar weet vervolgens geen enkele goede oplossing. Dan roept hij maar dat Fräser moet komen als trainer ofzo.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heeft niet zoveel macht binnen Feyenoord blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |