Die wordt straks gewoon gekocht hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:49 schreef macca728 het volgende:
Nooit meer Clasie opstellen, die is zo slecht geworden.
We hebben toch geen geld daarvoor ?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die wordt straks gewoon gekocht hoor.
Van mij mogen ze naar een werkkamp in Siberiëquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:59 schreef superniger het volgende:
Wat ging er mis vandaag?
Wat moet er anders?
Laten we dat maar niet doen. Die trainingskampen lijken niet echt te werken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze naar een werkkamp in Siberië
Daar is het ook niet voor bedoeld. Het is voor strafquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Die trainingskampen lijken niet echt te werken.
Maar straks met 18.000 extra stoelen zit het vast wel iedere week vol.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
Iemand al klaar met de lege stoeltjes tellen?
Viel toch nog wel mee?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:59 schreef superniger het volgende:
Wat ging er mis vandaag?
Wat moet er anders?
Met die 6 miljoen extra in begroting komt Messi naar De Kuip.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar straks met 18.000 extra stoelen zit het vast wel iedere week vol.
Kun jij dat niet ff doen? Zijn ze wel vaardig in geworden in Arnhem, toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
Beide kanten getrokken? Haha jij zegt ook echt maar wat he. Die verdediger uit Tilburg trekt echt helemaal niet zelfs. Gewoon zn armen langs het lichaam, en geen enkel moment het shirt van Jorgensen vastpakken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:36 schreef Irritatie100 het volgende: [..] Buitenspel volgens mij zeker niet, omdat er ergens een speler van Willem II met z'n been naar achteren staat. Overtreding kan je over twisten, ik zou zeggen dat er beide kanten wordt getrokken
Ik zou zeggen dat je nog een keer moet gaan kijkenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
ik zou zeggen dat er beide kanten wordt getrokken
Dat laten we door Arnhemmers doen, die hebben er meer ervaring mee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
Net als Droomparken nemen we ook graag een paar stoeltjes van Vitesse over, zijn toch zo goed als nieuw en ongebruikt.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Kun jij dat niet ff doen? Zijn ze wel vaardig in geworden in Arnhem, toch?
Wat doe jij dan, behalve hier een beetje zeiken?quote:Op zondag 17 maart 2019 00:12 schreef Roland010 het volgende:
![]()
![]()
Welke tyfus-excuusjes hebben ze bij Feyenoord (incl. de supporters die dit nog durven te verdedigen) nu weer?
Ben hier zo fucking klaar mee. En niemand die wat doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |