abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185795664
1 miljoen kg om precies te zijn, las ik vanmiddag op Twitter volgens mij
  vrijdag 22 maart 2019 @ 23:29:07 #202
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185796053
Ik zal er bij JE MOEDER wat in schuiven.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_185796073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal er bij JE MOEDER wat in schuiven.
:')
  vrijdag 22 maart 2019 @ 23:30:09 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185796078
Bus reed voor mij alleen :') trein gaat zo weer vertrekken richting Deventer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_185797822
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

of dat wijf tegenover me stonk gewoon als de vliegende builenpest, dat kan ook.
Ik sta nergens meer van te kijken, vooral niet van de geur van sommige mensen :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_185812558
Gisteren even de armseinen tussen Leer en Augustfehn opgezocht, waardoor in elk geval onderstaande foto gemaakt kon worden:
Als gevolg van werkzaamheden op de Emslandstrecke tussen Leer en Salzbergen worden momenteel alle goederentreinen van/naar de haven van Emden omgeleid via Bremen-Oldenburg-Leer. Dit baanvak is grotendeels enkelsporig en gedeeltelijk nog voorzien van klassieke beveiliging.

Omdat de werkzaamheden vanaf 25 maart afgerond zijn besloot ik op vrijdag 22 maart nog enkele goederentreinen vast te leggen op het traject Augustfehn-Leer, alvorens deze treinen weer hun reguliere route via Salzbergen zullen nemen.

Door een Streckensperrung tussen Bremen en Oldenburg rond het middaguur kwam het treinverkeer naar Emden helaas pas laat weer op gang. In erg fraai namiddaglicht kon de 145 057 in dienst bij DB Cargo worden vastgelegd met een omgeleide autotrein uit Osnabrück naar Emden en passeert hier het inrijsein van kruisingsstation Stickhausen-Velde. Het station wordt alleen nog gebruikt om treinen elkaar te laten passeren, reizigers kunnen hier niet meer instappen.

En vanmiddag na lang wikken en wegen toch maar de auto naar Staphorst gepakt om de vertraagde beladen dolime vast te leggen. Deze reed uitzonderlijk met een van de twee 77'ers in Lineas kleurstelling en zowaar kwam de zon nog lekker door ook.

Sinds 1 januari 2019 heeft het van oorsprong Belgische Lineas het contract voor het vervoer van dolime tussen Hermalle en Veendam van DB Cargo overgenomen. Drie tot vier keer per week rijdt Lineas vanuit de kalkgroeve van het bij Luik gelegen Hermalle via Sittard-Utrecht-Onnen naar Veendam.

De trein rijdt meestal met 2 diesellocomotieven van de Belgische reeks 77, omdat het laatste trajectdeel tussen Onnen en Veendam ongeëlektrificeerd is. In tegenstelling tot de wens van de klant Nedmag rijdt Lineas de trein over de gehele route met dieseltractie.

Met de start van Lineas in 2017 hebben twee locs van de reeks 77 de zwart/groene huisstijl van Lineas gekregen. Beide hebben ook een Duitsland toelating waardoor deze bestickerde locomotieven niet voor de trein van/naar Veendam werden ingezet.

Daar kwam op zaterdag 23 maart 2019 verandering in, toen de 7789 in Lineas huisstijl en de geel/grijze 7776 met de ruim twee uur vertraagde beladen dolimetrein uit Hermalle hier voorbij Staphorst kwamen op weg naar Onnen en Veendam.
  zondag 24 maart 2019 @ 21:30:23 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185830884
https://nos.nl/artikel/22(...)aos-op-stations.html
Kennelijk vandaag niemand die naar of langs Brabant wilde? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zondag 24 maart 2019 @ 21:36:12 #208
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_185831073
Nee, ben naar het spoorwegmuseum geweest. Overigens zonder een conducteur gezien te hebben...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 24 maart 2019 @ 21:39:14 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185831156
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:36 schreef dennistd het volgende:
Nee, ben naar het spoorwegmuseum geweest. Overigens zonder een conducteur gezien te hebben...
Dat ga ik ook maar weer eens bijhouden inderdaad. Hoe vaak ik op rij Deventer - Eindhoven kan reizen zonder iemand te zien. Keer of 4 moet wel lukken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 maart 2019 @ 21:42:51 #210
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185831244
quote:
15s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)aos-op-stations.html
Kennelijk vandaag niemand die naar of langs Brabant wilde? :?
Ik ben vanochtend Brabant uit gegaan en de hele dag op pad geweest, en heb nu nergens last van.

En ik heb Enkhuizen en Den Helder gezien :s)
  zondag 24 maart 2019 @ 21:43:37 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185831269
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik ben vanochtend Brabant uit gegaan en de hele dag op pad geweest, en heb nu nergens last van.

En ik heb Enkhuizen en Den Helder gezien :s)
Nou, word je ook niet blij van. Enkhuizen misschien nog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 maart 2019 @ 21:44:56 #212
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185831308
quote:
15s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou, word je ook niet blij van. Enkhuizen misschien nog.
Ik moest al die lijntjes nog afstrepen. Dat is nu gedaan.

In Den Helder ben ik naar de dijk gelopen en heb daar van het uitzicht op Texel genoten.
  zondag 24 maart 2019 @ 21:45:39 #213
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185831325
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:44 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik moest al die lijntjes nog afstrepen. Dat is nu gedaan.

In Den Helder ben ik naar de dijk gelopen en heb daar van het uitzicht op Texel genoten.
Verkeerde helft van mijn familie komt daar vandaan. Blij dat ik er nooit meer heen hoef ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_185831347
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat ga ik ook maar weer eens bijhouden inderdaad. Hoe vaak ik op rij Deventer - Eindhoven kan reizen zonder iemand te zien. Keer of 4 moet wel lukken.
Op Zwolle Enschede vv heb ik met ruim 500 enkele reizen in slechts 72% van alle gevallen een conducteur gezien in NS tijd. De trefkans nu is hoger.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185831399
Zwolle-Deventer 2001-2005: Trein van 9:15 uit Zwolle, EEN HALF PROCENT trefkans.
Trein 18:48 terug: 40% trefkans. zelfde periode.
Daarna gaat het beide kanten op richting de 60% maar nooit hoger dan 64% in 2011.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185831416
Dat is met 400 enkele reizen per jaar trouwens.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  zondag 24 maart 2019 @ 21:58:36 #217
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185831747
Ik heb vandaag 2x controle gehad. Verder wel een hoop conducteurs gezien, maar die zaten vooral in de 1e klas.

Ohja, en één conducteur gezien die niet de moeite nam om te fluiten, zijn vertrekproces bestond uit "sleutel draaien en daarna de eigen deur z.s.m. dichtgooien".
  zondag 24 maart 2019 @ 22:12:57 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185832230
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Op Zwolle Enschede vv heb ik met ruim 500 enkele reizen in slechts 72% van alle gevallen een conducteur gezien in NS tijd. De trefkans nu is hoger.
Dat is bizar veel. Ik denk dat ik op 10 retourtjes Deventer - Eindhoven max 3 keer een HC zie. Daarvan ook nog 1 keer dat ze gewoon "HALLLOOOOO GOEJEMORREGE" langs lopen. Maar kan dat voorlopig nog niet met cijfermateriaal backen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 24 maart 2019 @ 22:13:33 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_185832246
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:58 schreef James1988 het volgende:
Ik heb vandaag 2x controle gehad. Verder wel een hoop conducteurs gezien, maar die zaten vooral in de 1e klas.

Ohja, en één conducteur gezien die niet de moeite nam om te fluiten, zijn vertrekproces bestond uit "sleutel draaien en daarna de eigen deur z.s.m. dichtgooien".
Als je al 40 jaar gerookt hebt conducteur bent is het ook lastig om hard te blazen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_185832278
Keolis en conducteurs, hou op. Max 10 keer per jaar
zie email 27 oktober
pi_185832502
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is bizar veel. Ik denk dat ik op 10 retourtjes Deventer - Eindhoven max 3 keer een HC zie. Daarvan ook nog 1 keer dat ze gewoon "HALLLOOOOO GOEJEMORREGE" langs lopen. Maar kan dat voorlopig nog niet met cijfermateriaal backen.
Nou, bij Deventer-Eindhoven heb ik dan nog het idee dat een conducteur net met een ander gedeelte van de trein bezig zou kunnen zijn. Het is niet één trein die van het begin tot eind door één conducteur gedaan wordt eah, alle stations waar gestopt wordt zijn standplaatsen waar personeelswisselingen plaats kunnen vinden. Dat is echter niet het geval op Zwolle-Almelo en verder. Het gros van de diensten was in ieder geval een volledige slag op het hele traject onder NS regie. Dan is het gewoon schrijnend dat je ruim een uur in je fucking kakhok blijft zitten sudokuen, kan me voorstellen dat je inderdaad moet bijkomen van die mensenmassa's die in Heino de trein bestijgen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185832519
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:14 schreef trein2000 het volgende:
Keolis en conducteurs, hou op. Max 10 keer per jaar
Op Zwolle-Hengelo is 10 keer per week bij vijf dagen reizen in de spits geen uitzondering.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185832534
Sterker nog, dat is in zeker 7 weken gebeurd vorig jaar.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  zondag 24 maart 2019 @ 22:24:44 #224
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185832607
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nou, bij Deventer-Eindhoven heb ik dan nog het idee dat een conducteur net met een ander gedeelte van de trein bezig zou kunnen zijn. Het is niet één trein die van het begin tot eind door één conducteur gedaan wordt eah, alle stations waar gestopt wordt zijn standplaatsen waar personeelswisselingen plaats kunnen vinden.
Zou wel heel bijzonder zijn he, als ik dat zo vaak zou weten te ontspringen :P Trouwens, ik rij op de heenweg Deventer - Utrecht en Utrecht - Eindhoven, en op de terugweg Eindhoven - Den Bosch en Den Bosch - Deventer. Je kunt me veel vertellen, maar op 107 km met EEN stel moet je minstens op Den Bosch - Deventer een trefkans van boven de 80 % halen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_185832703
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zou wel heel bijzonder zijn he, als ik dat zo vaak zou weten te ontspringen :P Trouwens, ik rij op de heenweg Deventer - Utrecht en Utrecht - Eindhoven, en op de terugweg Eindhoven - Den Bosch en Den Bosch - Deventer. Je kunt me veel vertellen, maar op 107 km met EEN stel moet je minstens op Den Bosch - Deventer een trefkans van boven de 80 % halen.
Ja is ook zo.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Sport zondag 24 maart 2019 @ 22:46:10 #226
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_185833243
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:14 schreef trein2000 het volgende:
Keolis en conducteurs, hou op. Max 10 keer per jaar
Maar als ze er zijn controleren ze ook op Zutphen-Oldenzaal. Bij NS zit op elke trein een conducteur maar je ziet ze gewoon vrijwel niet.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport zondag 24 maart 2019 @ 22:46:52 #227
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_185833260
Die auto zat flink vast onder de trein in Breda:

OvDRail_Joost twitterde op zondag 24-03-2019 om 18:23:17 De #auto zat goed vast aan de #trein. De ploeg #Incidentenbestrijding heeft de auto met spanbanden vast gemaakt aan het spoor om zo de trein los te kunnen trekken van de auto.#ProRail https://t.co/4LqkPfMhQf reageer retweet
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_185833273
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Op Zwolle-Hengelo is 10 keer per week bij vijf dagen reizen in de spits geen uitzondering.
6 jaar goor Hengelo 10x per week gedaan en nu een half jaar goor Zutphen. Ik zie ze hoogst zelden.
zie email 27 oktober
pi_185833543
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

6 jaar goor Hengelo 10x per week gedaan en nu een half jaar goor Zutphen. Ik zie ze hoogst zelden.
Ik kom maar twee keer per jaar in Goor (SCHOOLFEEST WOOHOO!) maar vroeger meerdere keren per week in de spits en het is inderdaad een van de lijnen met minder controle volgens mijn statistieken.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185833725
quote:
15s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)aos-op-stations.html
Kennelijk vandaag niemand die naar of langs Brabant wilde? :?
Hele middag lopen pendelen tussen Breda en Tilburg door dat gedoe ;(
Gelukkig kreeg de bijsturing medelijden, dus mocht ik uiteindelijk toch even een hapje avondeten *O*
  zondag 24 maart 2019 @ 23:19:44 #231
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185833892
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef MTL het volgende:

[..]

Hele middag lopen pendelen tussen Breda en Tilburg door dat gedoe ;(
Waarom ook echt, er rijden daar 6 treinen per uur per richting... waarvan 4 tussen Breda en Den Bosch. Waarom dan nog gaan pendelen met de 1100.. :')
pi_185834176
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 23:19 schreef James1988 het volgende:

[..]

Waarom ook echt, er rijden daar 6 treinen per uur per richting... waarvan 4 tussen Breda en Den Bosch. Waarom dan nog gaan pendelen met de 1100.. :')
Idd schandalig dat er een keer volgens planning gereden wordt :')
Alhoewel... volgens planning... ;(
Het was een puinhoop op het traject. Er reed zo ongeveer om de paar minuten een goederentrein, dus ik kreeg op een gegeven moment zelfs een alarmoproep omdat (door alle treinen) een overweg zo lang dicht was, dat deze in de storing schoot. Ik was dan ook meerdere slagen ergens tussen de 5 en 15 minuten te laat omdat er weer een zwaar vertraagde goederentrein voorlangs mocht of (ook meerdere malen gehad) een trein mijn aankomstspoor blokkeerde :')
Waarom er ondanks datalles toch gewoon gereden werd, was gok ik omdat er in zowel Breda als Tilburg te weinig plek was. Uiteindelijk is mijn collega (die ook op de 1100 aan het pendelen was) op Tilburg Goederenemplacement aan de kant gezet voor een paar slagen, maar die werd later toch ook gewoon weer ingezet.
  zondag 24 maart 2019 @ 23:43:45 #233
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185834319
Ik klaag er ook niet over dat geprobeerd wordt om de treindienst in stand te houden hoor, dat vind ik juist wel positief. Ik vraag me vooral af of het het waard is gezien de rest van je verhaal, dat kan de betrouwbaarheid van de rest van de treindienst niet ten goede zijn gekomen :)
pi_185834439
Ik kan alleen voor mijzelf praten, maar ik heb (voor zover ik dat kon volgen op Routelint) slechts één keer een trein opgehouden, en in dat geval was die trein er misschien één minuutje mee opgeschoten als ik niet had gereden, want daarna zou 'ie achter dezelfde goederentrein zijn blijven hangen als waar ik achteraan reed :P
Dus volgens mij is er voor wat betreft de ritten die ik heb gereden nou niet echt een gevolg geweest voor de betrouwbaarheid van de treindienst. Of ik nou wel of niet had gereden, dat had heel weinig uitgemaakt.
Mensen die ik sprak waren juist erg blij dat alles zo goed en zo kwaad als het ging bleef rijden :)
pi_185836655
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is bizar veel. Ik denk dat ik op 10 retourtjes Deventer - Eindhoven max 3 keer een HC zie. Daarvan ook nog 1 keer dat ze gewoon "HALLLOOOOO GOEJEMORREGE" langs lopen. Maar kan dat voorlopig nog niet met cijfermateriaal backen.
Controle bij NS, hoe lang nog?
pi_185839158
Ik voel de trein aankomen
pi_185840807
Een wtf-je: als ik het goed begrijp heeft het Oostenrijkse Westbahn al hun Stadler KISS treinen verkocht aan de ÖBB, en kopen ze nieuwe treinen in China.
Die dingen zij toch relatief nieuw? Wat kan dan in 's hemelsnaam een reden voor verkoop zijn? Geldtekort? Te duur in onderhoud?
pi_185840819
Chinese aandeelhouder in Westbahn?
  maandag 25 maart 2019 @ 12:57:17 #239
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185840862
Ik neem aan dat die treinen gefinancierd zijn door een bank, die daar rente voor vraagt. Nu de boel verkopen en nieuwe treinen aanschaffen kan best eens goedkoper zijn dan blijven rijden met de huidige vloot.
pi_185841004
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 12:57 schreef James1988 het volgende:
Ik neem aan dat die treinen gefinancierd zijn door een bank, die daar rente voor vraagt. Nu de boel verkopen en nieuwe treinen aanschaffen kan best eens goedkoper zijn dan blijven rijden met de huidige vloot.
En ÖBB heeft snel toegelaten treinen erbij.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  Redactie Sport maandag 25 maart 2019 @ 13:17:31 #241
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_185841166
Het schijnt inderdaad wel met de nog altijd aanhoudende verliezen te maken te hebben: https://kurier.at/wirtsch(...)ina-ordern/400445992

Overigens lees ik niet terug per wanneer de treinen verkocht worden. Is dat een vaste datum, met het risico dat Westbahn zonder treinen komt te zitten als de Chinezen de toelating niet op tijd rond krijgen?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  maandag 25 maart 2019 @ 13:36:49 #242
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185841471
Het gebeurt wel vaker dat nagenoeg gloednieuwe treinen aan de kant worden gezet omdat het goedkoper is om (nog) nieuwere te bestellen.

In Engeland heeft South Western Railway besloten om de door South West Trains bestelde Class 707-treinen (in dienst sinds 2017) te vervangen door Aventra's, en Greater Anglia stuurt hun Class 379 (in dienst sinds 2011) terug naar de leasemaatschappij om ze te vervangen door nieuwe FLIRTs.
pi_185841481
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:17 schreef dennistd het volgende:
Het schijnt inderdaad wel met de nog altijd aanhoudende verliezen te maken te hebben: https://kurier.at/wirtsch(...)ina-ordern/400445992

Overigens lees ik niet terug per wanneer de treinen verkocht worden. Is dat een vaste datum, met het risico dat Westbahn zonder treinen komt te zitten als de Chinezen de toelating niet op tijd rond krijgen?
Binnen 36 maanden moet de deal rond zijn, begreep ik.
  maandag 25 maart 2019 @ 17:48:56 #244
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185845532
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 13:37 schreef MTL het volgende:

[..]

Binnen 36 maanden moet de deal rond zijn, begreep ik.
Poeh hee :O een brexit gaat nog vlotter :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator maandag 25 maart 2019 @ 18:19:40 #245
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_185846040
Ik zag twee treinstellen staan op de containerterminal bij Coevorden. Wie weet meer?


Komen nog best serieuze badslippers binnen daar, had ik niet verwacht :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 25 maart 2019 @ 18:24:31 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185846104
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2019 18:19 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag twee treinstellen staan op de containerterminal bij Coevorden. Wie weet meer?
[ afbeelding ]

Komen nog best serieuze badslippers binnen daar, had ik niet verwacht :o
Mogguh :W https://www.bentheimer-eisenbahn.de/
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 25 maart 2019 @ 18:27:23 #247
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185846143
Heeft de BE niet een terminal/werkplaats of zoiets in Coevorden?

De BE wil de verbinding Bad Bentheim - Neuenhaus uiteindelijk doortrekken naar Coevorden. Er is zelfs sprake van een verlenging naar Emmen.
pi_185846195
Emmen, de nieuwe spoorknoop van Noord-Oost Nederland.

• Groningen - Emmen
• Emmen - Zwolle
• Emmen - Bad Bentheim
• Emmen - Almelo
  maandag 25 maart 2019 @ 18:34:51 #249
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185846264
Felix, de stationskat van de Britse plaats Huddersfield, is nu ook de naamgever van een locomotief van Transpennine Express.
  Moderator maandag 25 maart 2019 @ 18:45:15 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_185846420
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef James1988 het volgende:
Heeft de BE niet een terminal/werkplaats of zoiets in Coevorden?


Klopt, maar ik had niet verwacht dat die zo groot zou zijn
Kranplätze müssen verdichtet sein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')