Maar als ze er zijn controleren ze ook op Zutphen-Oldenzaal. Bij NS zit op elke trein een conducteur maar je ziet ze gewoon vrijwel niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:14 schreef trein2000 het volgende:
Keolis en conducteurs, hou op. Max 10 keer per jaar
twitter:OvDRail_Joost twitterde op zondag 24-03-2019 om 18:23:17De #auto zat goed vast aan de #trein. De ploeg #Incidentenbestrijding heeft de auto met spanbanden vast gemaakt aan het spoor om zo de trein los te kunnen trekken van de auto.#ProRail https://t.co/4LqkPfMhQf reageer retweet
6 jaar goor Hengelo 10x per week gedaan en nu een half jaar goor Zutphen. Ik zie ze hoogst zelden.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Op Zwolle-Hengelo is 10 keer per week bij vijf dagen reizen in de spits geen uitzondering.
Ik kom maar twee keer per jaar in Goor (SCHOOLFEEST WOOHOO!) maar vroeger meerdere keren per week in de spits en het is inderdaad een van de lijnen met minder controle volgens mijn statistieken.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
6 jaar goor Hengelo 10x per week gedaan en nu een half jaar goor Zutphen. Ik zie ze hoogst zelden.
Hele middag lopen pendelen tussen Breda en Tilburg door dat gedoequote:Op zondag 24 maart 2019 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)aos-op-stations.html
Kennelijk vandaag niemand die naar of langs Brabant wilde?
Waarom ook echt, er rijden daar 6 treinen per uur per richting... waarvan 4 tussen Breda en Den Bosch. Waarom dan nog gaan pendelen met de 1100..quote:Op zondag 24 maart 2019 23:11 schreef MTL het volgende:
[..]
Hele middag lopen pendelen tussen Breda en Tilburg door dat gedoe![]()
Idd schandalig dat er een keer volgens planning gereden wordtquote:Op zondag 24 maart 2019 23:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
Waarom ook echt, er rijden daar 6 treinen per uur per richting... waarvan 4 tussen Breda en Den Bosch. Waarom dan nog gaan pendelen met de 1100..
Controle bij NS, hoe lang nog?quote:Op zondag 24 maart 2019 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is bizar veel. Ik denk dat ik op 10 retourtjes Deventer - Eindhoven max 3 keer een HC zie. Daarvan ook nog 1 keer dat ze gewoon "HALLLOOOOO GOEJEMORREGE" langs lopen. Maar kan dat voorlopig nog niet met cijfermateriaal backen.
En ÖBB heeft snel toegelaten treinen erbij.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:57 schreef James1988 het volgende:
Ik neem aan dat die treinen gefinancierd zijn door een bank, die daar rente voor vraagt. Nu de boel verkopen en nieuwe treinen aanschaffen kan best eens goedkoper zijn dan blijven rijden met de huidige vloot.
Binnen 36 maanden moet de deal rond zijn, begreep ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 13:17 schreef dennistd het volgende:
Het schijnt inderdaad wel met de nog altijd aanhoudende verliezen te maken te hebben: https://kurier.at/wirtsch(...)ina-ordern/400445992
Overigens lees ik niet terug per wanneer de treinen verkocht worden. Is dat een vaste datum, met het risico dat Westbahn zonder treinen komt te zitten als de Chinezen de toelating niet op tijd rond krijgen?
Poeh heequote:Op maandag 25 maart 2019 13:37 schreef MTL het volgende:
[..]
Binnen 36 maanden moet de deal rond zijn, begreep ik.
Mogguhquote:Op maandag 25 maart 2019 18:19 schreef derLudolf het volgende:
Ik zag twee treinstellen staan op de containerterminal bij Coevorden. Wie weet meer?
[ afbeelding ]
Komen nog best serieuze badslippers binnen daar, had ik niet verwacht
Klopt, maar ik had niet verwacht dat die zo groot zou zijnquote:Op maandag 25 maart 2019 18:27 schreef James1988 het volgende:
Heeft de BE niet een terminal/werkplaats of zoiets in Coevorden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |