quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal er bij JE MOEDER wat in schuiven.
Ik sta nergens meer van te kijken, vooral niet van de geur van sommige mensenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
of dat wijf tegenover me stonk gewoon als de vliegende builenpest, dat kan ook.
Dat ga ik ook maar weer eens bijhouden inderdaad. Hoe vaak ik op rij Deventer - Eindhoven kan reizen zonder iemand te zien. Keer of 4 moet wel lukken.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:36 schreef dennistd het volgende:
Nee, ben naar het spoorwegmuseum geweest. Overigens zonder een conducteur gezien te hebben...
Ik ben vanochtend Brabant uit gegaan en de hele dag op pad geweest, en heb nu nergens last van.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)aos-op-stations.html
Kennelijk vandaag niemand die naar of langs Brabant wilde?
Nou, word je ook niet blij van. Enkhuizen misschien nog.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik ben vanochtend Brabant uit gegaan en de hele dag op pad geweest, en heb nu nergens last van.
En ik heb Enkhuizen en Den Helder gezien
Ik moest al die lijntjes nog afstrepen. Dat is nu gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, word je ook niet blij van. Enkhuizen misschien nog.
Verkeerde helft van mijn familie komt daar vandaan. Blij dat ik er nooit meer heen hoefquote:Op zondag 24 maart 2019 21:44 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik moest al die lijntjes nog afstrepen. Dat is nu gedaan.
In Den Helder ben ik naar de dijk gelopen en heb daar van het uitzicht op Texel genoten.
Op Zwolle Enschede vv heb ik met ruim 500 enkele reizen in slechts 72% van alle gevallen een conducteur gezien in NS tijd. De trefkans nu is hoger.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar weer eens bijhouden inderdaad. Hoe vaak ik op rij Deventer - Eindhoven kan reizen zonder iemand te zien. Keer of 4 moet wel lukken.
Dat is bizar veel. Ik denk dat ik op 10 retourtjes Deventer - Eindhoven max 3 keer een HC zie. Daarvan ook nog 1 keer dat ze gewoon "HALLLOOOOO GOEJEMORREGE" langs lopen. Maar kan dat voorlopig nog niet met cijfermateriaal backen.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Op Zwolle Enschede vv heb ik met ruim 500 enkele reizen in slechts 72% van alle gevallen een conducteur gezien in NS tijd. De trefkans nu is hoger.
Als je al 40 jaar gerookt hebt conducteur bent is het ook lastig om hard te blazenquote:Op zondag 24 maart 2019 21:58 schreef James1988 het volgende:
Ik heb vandaag 2x controle gehad. Verder wel een hoop conducteurs gezien, maar die zaten vooral in de 1e klas.
Ohja, en één conducteur gezien die niet de moeite nam om te fluiten, zijn vertrekproces bestond uit "sleutel draaien en daarna de eigen deur z.s.m. dichtgooien".
Nou, bij Deventer-Eindhoven heb ik dan nog het idee dat een conducteur net met een ander gedeelte van de trein bezig zou kunnen zijn. Het is niet één trein die van het begin tot eind door één conducteur gedaan wordt eah, alle stations waar gestopt wordt zijn standplaatsen waar personeelswisselingen plaats kunnen vinden. Dat is echter niet het geval op Zwolle-Almelo en verder. Het gros van de diensten was in ieder geval een volledige slag op het hele traject onder NS regie. Dan is het gewoon schrijnend dat je ruim een uur in je fucking kakhok blijft zitten sudokuen, kan me voorstellen dat je inderdaad moet bijkomen van die mensenmassa's die in Heino de trein bestijgen.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is bizar veel. Ik denk dat ik op 10 retourtjes Deventer - Eindhoven max 3 keer een HC zie. Daarvan ook nog 1 keer dat ze gewoon "HALLLOOOOO GOEJEMORREGE" langs lopen. Maar kan dat voorlopig nog niet met cijfermateriaal backen.
Op Zwolle-Hengelo is 10 keer per week bij vijf dagen reizen in de spits geen uitzondering.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:14 schreef trein2000 het volgende:
Keolis en conducteurs, hou op. Max 10 keer per jaar
Zou wel heel bijzonder zijn he, als ik dat zo vaak zou weten te ontspringenquote:Op zondag 24 maart 2019 22:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nou, bij Deventer-Eindhoven heb ik dan nog het idee dat een conducteur net met een ander gedeelte van de trein bezig zou kunnen zijn. Het is niet één trein die van het begin tot eind door één conducteur gedaan wordt eah, alle stations waar gestopt wordt zijn standplaatsen waar personeelswisselingen plaats kunnen vinden.
Ja is ook zo.quote:Op zondag 24 maart 2019 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel heel bijzonder zijn he, als ik dat zo vaak zou weten te ontspringenTrouwens, ik rij op de heenweg Deventer - Utrecht en Utrecht - Eindhoven, en op de terugweg Eindhoven - Den Bosch en Den Bosch - Deventer. Je kunt me veel vertellen, maar op 107 km met EEN stel moet je minstens op Den Bosch - Deventer een trefkans van boven de 80 % halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |