abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185795664
1 miljoen kg om precies te zijn, las ik vanmiddag op Twitter volgens mij
  vrijdag 22 maart 2019 @ 23:29:07 #202
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185796053
Ik zal er bij JE MOEDER wat in schuiven.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_185796073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal er bij JE MOEDER wat in schuiven.
:')
  vrijdag 22 maart 2019 @ 23:30:09 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185796078
Bus reed voor mij alleen :') trein gaat zo weer vertrekken richting Deventer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_185797822
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

of dat wijf tegenover me stonk gewoon als de vliegende builenpest, dat kan ook.
Ik sta nergens meer van te kijken, vooral niet van de geur van sommige mensen :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_185812558
Gisteren even de armseinen tussen Leer en Augustfehn opgezocht, waardoor in elk geval onderstaande foto gemaakt kon worden:
Als gevolg van werkzaamheden op de Emslandstrecke tussen Leer en Salzbergen worden momenteel alle goederentreinen van/naar de haven van Emden omgeleid via Bremen-Oldenburg-Leer. Dit baanvak is grotendeels enkelsporig en gedeeltelijk nog voorzien van klassieke beveiliging.

Omdat de werkzaamheden vanaf 25 maart afgerond zijn besloot ik op vrijdag 22 maart nog enkele goederentreinen vast te leggen op het traject Augustfehn-Leer, alvorens deze treinen weer hun reguliere route via Salzbergen zullen nemen.

Door een Streckensperrung tussen Bremen en Oldenburg rond het middaguur kwam het treinverkeer naar Emden helaas pas laat weer op gang. In erg fraai namiddaglicht kon de 145 057 in dienst bij DB Cargo worden vastgelegd met een omgeleide autotrein uit Osnabrück naar Emden en passeert hier het inrijsein van kruisingsstation Stickhausen-Velde. Het station wordt alleen nog gebruikt om treinen elkaar te laten passeren, reizigers kunnen hier niet meer instappen.

En vanmiddag na lang wikken en wegen toch maar de auto naar Staphorst gepakt om de vertraagde beladen dolime vast te leggen. Deze reed uitzonderlijk met een van de twee 77'ers in Lineas kleurstelling en zowaar kwam de zon nog lekker door ook.

Sinds 1 januari 2019 heeft het van oorsprong Belgische Lineas het contract voor het vervoer van dolime tussen Hermalle en Veendam van DB Cargo overgenomen. Drie tot vier keer per week rijdt Lineas vanuit de kalkgroeve van het bij Luik gelegen Hermalle via Sittard-Utrecht-Onnen naar Veendam.

De trein rijdt meestal met 2 diesellocomotieven van de Belgische reeks 77, omdat het laatste trajectdeel tussen Onnen en Veendam ongeëlektrificeerd is. In tegenstelling tot de wens van de klant Nedmag rijdt Lineas de trein over de gehele route met dieseltractie.

Met de start van Lineas in 2017 hebben twee locs van de reeks 77 de zwart/groene huisstijl van Lineas gekregen. Beide hebben ook een Duitsland toelating waardoor deze bestickerde locomotieven niet voor de trein van/naar Veendam werden ingezet.

Daar kwam op zaterdag 23 maart 2019 verandering in, toen de 7789 in Lineas huisstijl en de geel/grijze 7776 met de ruim twee uur vertraagde beladen dolimetrein uit Hermalle hier voorbij Staphorst kwamen op weg naar Onnen en Veendam.
  zondag 24 maart 2019 @ 21:30:23 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185830884
https://nos.nl/artikel/22(...)aos-op-stations.html
Kennelijk vandaag niemand die naar of langs Brabant wilde? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport zondag 24 maart 2019 @ 21:36:12 #208
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_185831073
Nee, ben naar het spoorwegmuseum geweest. Overigens zonder een conducteur gezien te hebben...
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 24 maart 2019 @ 21:39:14 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185831156
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:36 schreef dennistd het volgende:
Nee, ben naar het spoorwegmuseum geweest. Overigens zonder een conducteur gezien te hebben...
Dat ga ik ook maar weer eens bijhouden inderdaad. Hoe vaak ik op rij Deventer - Eindhoven kan reizen zonder iemand te zien. Keer of 4 moet wel lukken.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 maart 2019 @ 21:42:51 #210
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185831244
quote:
15s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)aos-op-stations.html
Kennelijk vandaag niemand die naar of langs Brabant wilde? :?
Ik ben vanochtend Brabant uit gegaan en de hele dag op pad geweest, en heb nu nergens last van.

En ik heb Enkhuizen en Den Helder gezien :s)
  zondag 24 maart 2019 @ 21:43:37 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185831269
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:42 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik ben vanochtend Brabant uit gegaan en de hele dag op pad geweest, en heb nu nergens last van.

En ik heb Enkhuizen en Den Helder gezien :s)
Nou, word je ook niet blij van. Enkhuizen misschien nog.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 24 maart 2019 @ 21:44:56 #212
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185831308
quote:
15s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou, word je ook niet blij van. Enkhuizen misschien nog.
Ik moest al die lijntjes nog afstrepen. Dat is nu gedaan.

In Den Helder ben ik naar de dijk gelopen en heb daar van het uitzicht op Texel genoten.
  zondag 24 maart 2019 @ 21:45:39 #213
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185831325
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:44 schreef James1988 het volgende:

[..]

Ik moest al die lijntjes nog afstrepen. Dat is nu gedaan.

In Den Helder ben ik naar de dijk gelopen en heb daar van het uitzicht op Texel genoten.
Verkeerde helft van mijn familie komt daar vandaan. Blij dat ik er nooit meer heen hoef ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_185831347
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat ga ik ook maar weer eens bijhouden inderdaad. Hoe vaak ik op rij Deventer - Eindhoven kan reizen zonder iemand te zien. Keer of 4 moet wel lukken.
Op Zwolle Enschede vv heb ik met ruim 500 enkele reizen in slechts 72% van alle gevallen een conducteur gezien in NS tijd. De trefkans nu is hoger.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185831399
Zwolle-Deventer 2001-2005: Trein van 9:15 uit Zwolle, EEN HALF PROCENT trefkans.
Trein 18:48 terug: 40% trefkans. zelfde periode.
Daarna gaat het beide kanten op richting de 60% maar nooit hoger dan 64% in 2011.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185831416
Dat is met 400 enkele reizen per jaar trouwens.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  zondag 24 maart 2019 @ 21:58:36 #217
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_185831747
Ik heb vandaag 2x controle gehad. Verder wel een hoop conducteurs gezien, maar die zaten vooral in de 1e klas.

Ohja, en één conducteur gezien die niet de moeite nam om te fluiten, zijn vertrekproces bestond uit "sleutel draaien en daarna de eigen deur z.s.m. dichtgooien".
  zondag 24 maart 2019 @ 22:12:57 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185832230
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef DeaDLocK2K het volgende:

[..]

Op Zwolle Enschede vv heb ik met ruim 500 enkele reizen in slechts 72% van alle gevallen een conducteur gezien in NS tijd. De trefkans nu is hoger.
Dat is bizar veel. Ik denk dat ik op 10 retourtjes Deventer - Eindhoven max 3 keer een HC zie. Daarvan ook nog 1 keer dat ze gewoon "HALLLOOOOO GOEJEMORREGE" langs lopen. Maar kan dat voorlopig nog niet met cijfermateriaal backen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 24 maart 2019 @ 22:13:33 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_185832246
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 21:58 schreef James1988 het volgende:
Ik heb vandaag 2x controle gehad. Verder wel een hoop conducteurs gezien, maar die zaten vooral in de 1e klas.

Ohja, en één conducteur gezien die niet de moeite nam om te fluiten, zijn vertrekproces bestond uit "sleutel draaien en daarna de eigen deur z.s.m. dichtgooien".
Als je al 40 jaar gerookt hebt conducteur bent is het ook lastig om hard te blazen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_185832278
Keolis en conducteurs, hou op. Max 10 keer per jaar
zie email 27 oktober
pi_185832502
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat is bizar veel. Ik denk dat ik op 10 retourtjes Deventer - Eindhoven max 3 keer een HC zie. Daarvan ook nog 1 keer dat ze gewoon "HALLLOOOOO GOEJEMORREGE" langs lopen. Maar kan dat voorlopig nog niet met cijfermateriaal backen.
Nou, bij Deventer-Eindhoven heb ik dan nog het idee dat een conducteur net met een ander gedeelte van de trein bezig zou kunnen zijn. Het is niet één trein die van het begin tot eind door één conducteur gedaan wordt eah, alle stations waar gestopt wordt zijn standplaatsen waar personeelswisselingen plaats kunnen vinden. Dat is echter niet het geval op Zwolle-Almelo en verder. Het gros van de diensten was in ieder geval een volledige slag op het hele traject onder NS regie. Dan is het gewoon schrijnend dat je ruim een uur in je fucking kakhok blijft zitten sudokuen, kan me voorstellen dat je inderdaad moet bijkomen van die mensenmassa's die in Heino de trein bestijgen.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185832519
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:14 schreef trein2000 het volgende:
Keolis en conducteurs, hou op. Max 10 keer per jaar
Op Zwolle-Hengelo is 10 keer per week bij vijf dagen reizen in de spits geen uitzondering.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_185832534
Sterker nog, dat is in zeker 7 weken gebeurd vorig jaar.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
  zondag 24 maart 2019 @ 22:24:44 #224
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_185832607
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:21 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nou, bij Deventer-Eindhoven heb ik dan nog het idee dat een conducteur net met een ander gedeelte van de trein bezig zou kunnen zijn. Het is niet één trein die van het begin tot eind door één conducteur gedaan wordt eah, alle stations waar gestopt wordt zijn standplaatsen waar personeelswisselingen plaats kunnen vinden.
Zou wel heel bijzonder zijn he, als ik dat zo vaak zou weten te ontspringen :P Trouwens, ik rij op de heenweg Deventer - Utrecht en Utrecht - Eindhoven, en op de terugweg Eindhoven - Den Bosch en Den Bosch - Deventer. Je kunt me veel vertellen, maar op 107 km met EEN stel moet je minstens op Den Bosch - Deventer een trefkans van boven de 80 % halen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_185832703
quote:
7s.gif Op zondag 24 maart 2019 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zou wel heel bijzonder zijn he, als ik dat zo vaak zou weten te ontspringen :P Trouwens, ik rij op de heenweg Deventer - Utrecht en Utrecht - Eindhoven, en op de terugweg Eindhoven - Den Bosch en Den Bosch - Deventer. Je kunt me veel vertellen, maar op 107 km met EEN stel moet je minstens op Den Bosch - Deventer een trefkans van boven de 80 % halen.
Ja is ook zo.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')