ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. MTL, Sloopt wel eens echte treintjes FredvZ Eeuwig chagrijnige forens Maegrim Grote Pimpelwasser Salatrel Voor al uw LUD-insinuaties van zijn vriendin op zaal
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
Was weer eens leuk om te doen inderdaad. Heel anders als bij dag. Toen deze foto-avond in de vriendenkringen werd aangekondigd, heb ik mij gelijk aangemeld. Waren met 12 man aanwezig en hebben 3 uurtjes lopen fotograferen zodat iedereen genoeg tijd had om met instellingen dingen te proberen ed
Hiervoor zijn ongeveer 20 grote halogeen schijnwerpers gebruikt om de donkere hoek bij te lichten. De SGB heeft, naast een paar zwakke lampen op het perron en een lantaarn naast het oude seinhuis, hier vrijwel geen verlichting.
ding is optisch wat geschilderd enzo, maar nog niet de meeste haast mee. Zijn wat andere projecten even belangrijker. Maar ze gaan er wel weer mee aan de slag.
ding is optisch wat geschilderd enzo, maar nog niet de meeste haast mee. Zijn wat andere projecten even belangrijker. Maar ze gaan er wel weer mee aan de slag.
It's something Heb daar nogeens 30 euro aan gedoneerd ooit (of 50 kan ook wel). Toen was er een tijd lang een hoop enthousiasme rondom dat transport, maar nou dat ding daar eenmaal staat hoor je er niks meer van
Heb daar inmiddels een maand geleden nogeens om een update gevraagd, maar ho maar
Nee idd, deze winter stond de werkplaats helemaal vol met het rijdend tractiemateriaal voor (groot) onderhoud, dus er was sowieso geen plek in de werkplaats. Dat spul is straks weer steeds rijdend, dus dan is er weer plek in de werkplaats.
Ik begreep dat er vanuit diverse punten pas volgend jaar tijd is om aan de lok te beginnen. Lok schijnt tot na de bevrijdingsfeesten 2020 in deze kleuren te blijven staan, aldus ergens tekst op FB van SGB zelf:
quote:
De loc zal tot en met de bevrijdingsfeesten in 2020 te zien zijn in de kleurstelling zoals deze locomotieven in 1944 in Frankrijk aan land kwamen. Het is de bedoeling dat de locomotief na 2020 rijvaardig gemaakt wordt en de toenmalige NS-kleurstelling en -uiterlijk krijgt
In een ICE Frankfurt-Parijs heeft een man met een brandblusser de cabinedeur ingeslagen en vervolgens de machinist aangevallen. Deze zou volgens hem veel te hard gereden hebben....
Op zondag 17 maart 2019 14:45 schreef dennistd het volgende: In een ICE Frankfurt-Parijs heeft een man met een brandblusser de cabinedeur ingeslagen en vervolgens de machinist aangevallen. Deze zou volgens hem veel te hard gereden hebben....
Op zondag 17 maart 2019 14:45 schreef dennistd het volgende: In een ICE Frankfurt-Parijs heeft een man met een brandblusser de cabinedeur ingeslagen en vervolgens de machinist aangevallen. Deze zou volgens hem veel te hard gereden hebben....
WTF, omdat haar personeel dreigt een deel van de ritten lam te leggen schrapt NS maar meteen ALLE ochtendtreinen en noemt dat dan in het belang van de reiziger? Hoe wereldvreemd zijn die lui?
Misschien weten ze niet wie er gaat staken, kunnen ze daarom dus niet plannen, en willen ze voorkomen dat er tijdens het hoogtepunt van de ochtendspits (7:30 - 8:30, meen ik me te herinneren?) op heel veel trajecten treinen uitvallen door een logistieke janboel?
Op zondag 17 maart 2019 17:42 schreef Kansenjongere het volgende: WTF, omdat haar personeel dreigt een deel van de ritten lam te leggen schrapt NS maar meteen ALLE ochtendtreinen en noemt dat dan in het belang van de reiziger? Hoe wereldvreemd zijn die lui?
Ik ben een treinenleek dus mogelijk slaat dit nergens op maar zou t niet voor de dienstregeling/inzet van materiaal lastig zijn als sommige treinen rijden en sommige niet?
Hier schreef tong80 het volgende: Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Zou zomaar kunnen. Inschrijven als staker gebeurd pas bij in dienst komen.
Bij de Fransozen moet je uiterlijk iets van 1,5 dag van tevoren dat je meedoet, zodat erop gepland kan worden. Bij de Belgen is dat sinds kort ook verplicht.
Staken is een recht, maar ivm de logistiek moet je het wel tijdig laten weten.
Bij de Fransozen moet je uiterlijk iets van 1,5 dag van tevoren dat je meedoet, zodat erop gepland kan worden. Bij de Belgen is dat sinds kort ook verplicht.
Staken is een recht, maar ivm de logistiek moet je het wel tijdig laten weten.
in Nederland moet je een staking ook aankondigen alleen hoeft dat niet op individuele basis. De deadline was 14 maart 22:00
Maar verschuiven, dat betekent dus dat alle diensten en ritten gewoon X uur opschuiven en er dus ook tot veel later doorgereden wordt?
Als NS termen als "Reiziger op 1, 2 en 3" of in dit geval "In het belang van de reiziger" gaat gebruiken, dan kun je er zeker van zijn dat je als reiziger keihard genaaid wordt. Reken dus maar niet op extra treinen, langere treinen of enige compensatie.
Ik vind het ontstellend knap dat NS het voor elkaar gekregen lijkt te hebben om sluitende materieel- en personeelsomlopen voor elkaar te krijgen voor na de afloop van actie. De opstelterreinen staan flink vol in Nederland. Het is zeer moeilijk om ff wat treintjes in te leggen net na zevenen.
Als het rijdend personeel ook nog aangepaste dienstkaartjes heeftgekregen met opkomsttijd op of na 07:06 kan het wel eens heel soepel verlopen. Uiteraard met veel klagende reizigers en volle treinen, maar daar kan niet aan ontkomen worden.
Op zondag 17 maart 2019 22:45 schreef Bitlord het volgende: Ik vind het ontstellend knap dat NS het voor elkaar gekregen lijkt te hebben om sluitende materieel- en personeelsomlopen voor elkaar te krijgen voor na de afloop van actie. De opstelterreinen staan flink vol in Nederland. Het is zeer moeilijk om ff wat treintjes in te leggen net na zevenen.
Als het rijdend personeel ook nog aangepaste dienstkaartjes heeftgekregen met opkomsttijd op of na 07:06 kan het wel eens heel soepel verlopen. Uiteraard met veel klagende reizigers en volle treinen, maar daar kan niet aan ontkomen worden.
We gaan het zien, morgen. Na kritiek van mijn kant namens de club met de groene website is GTBV morgen gewoon van toepassing. Eerst wilde NS dat niet.
Aangepaste dienstregeling staat inmiddels in de planner... eerste trein van Rotterdam naar Den Haag vertrekt pas om 8u06. Vanaf 9u06 rijdt het weer volledig volgens de dienstregeling.
Ik heb er nou al zin in. Er vast geen gratis koffie?
Op maandag 18 maart 2019 08:32 schreef Injetta het volgende: Veel treinen rijden nog niet zo te zien, maar het lijkt erop dat mijn trein wel gaat. Ik waag het erop.
Ik was hier niet verbaasd over. Maar ik had niet verwacht dat men meer zou doen maar de mogelijkheid bestaat dat 6-7 staken betekent dat je voor 6 uur je best doet om alles zo klaar te zetten dat je flitsend kunt starten. Dus wat treinen van de opstelterreinen naar een aantal stations rijden e.d. Voor 8:30 is er uit Deventer bijvoorbeeld niets naar het westen vertrokken terwijl doorgaans de treinen van 7:18 en 7:48 naar Amsterdam Centraal schoon vanaf het opstelterrein van Zutphen komen. Dat is maar een kwartiertje rijden. Het materieel van de eerste had men dan voor zessen die kant op kunnen rijden.
Op maandag 18 maart 2019 09:35 schreef GlenSpey het volgende: Maar volgens mij was de staking ook vanaf 'aanvang dienst', dus niet per se vanaf 6 uur maar al eerder.
Maar overal werd gemeld vanaf 6 tot 7. Dus ja, leek me niet raar dat men dacht dat er daarvoor wel iets reed of in ieder geval wat klaar werd gezet. Maar nu is het dus vanaf 4 tot 7.
Op maandag 18 maart 2019 09:33 schreef Mr_Klaasje het volgende: Ik was hier niet verbaasd over. Maar ik had niet verwacht dat men meer zou doen maar de mogelijkheid bestaat dat 6-7 staken betekent dat je voor 6 uur je best doet om alles zo klaar te zetten dat je flitsend kunt starten. Dus wat treinen van de opstelterreinen naar een aantal stations rijden e.d. Voor 8:30 is er uit Deventer bijvoorbeeld niets naar het westen vertrokken terwijl doorgaans de treinen van 7:18 en 7:48 naar Amsterdam Centraal schoon vanaf het opstelterrein van Zutphen komen. Dat is maar een kwartiertje rijden. Het materieel van de eerste had men dan voor zessen die kant op kunnen rijden.
Ja, maar dan doe je een beroep op bereidwilligheid. En dat is nou precies niet het punt van staken Staken doe je om hinder te veroorzaken.
Maar overal werd gemeld vanaf 6 tot 7. Dus ja, leek me niet raar dat men dacht dat er daarvoor wel iets reed of in ieder geval wat klaar werd gezet. Maar nu is het dus vanaf 4 tot 7.
Klopt dat 6 tot 7 is iets wat de media heeft opgepikt, blijkbaar denkt men dat de dienst pas aanvangt om 6 uur.
Media hebben gewoon overgenomen wat de vakbonden riepen, op de site van FNV staat bijvoorbeeld:
"NS-medewerkers willen een pensioen vanaf 66 jaar, daarom duurt de symbolische staking 66 minuten. Effectief betekent dat vanaf aanvang dienstregeling."
Op maandag 18 maart 2019 11:17 schreef b2py het volgende: Ratten staken dus nog langer dan 66 minuten, voor zover het begrip dat iedereen schijnt te hebben volgens FNV.
Dan brengen ze in elk geval de boodschap over dat ze graag door willen werken tot hun 180ste, en dan met pensioen gaan. Dat moet wel te regelen zijn lijkt me
Op maandag 18 maart 2019 11:17 schreef b2py het volgende: Ratten staken dus nog langer dan 66 minuten, voor zover het begrip dat iedereen schijnt te hebben volgens FNV.
Anders ga jij lekker door tot je 90ste, om te compenseren voor degenen die daar niet op zitten te wachten
Je kan het mooi platslaan. Maar als je het omdraait kan dat natuurlijk net zo goed: Als iedereen vroeg met pensioen gaat en dus niet meer aan de AOW meebetaalt en daar wel van profiteert is het huidige systeem met de vergrijzing en een laag geboortegetal onhoudbaar. Dan gaat die verdwijnen of omlaag. Dan gaat iedereen met 66 als een stel armoedzaaiers met pensioen. Lijkt mij niet de bedoeling.
Ik zie in mijn omgeving veel mensen die nu met 66,7 jaar met pensioen moeten en daar eigenlijk helemaal nog geen zin in hebben. Dat biedt kansen voor de mensen zelf en voor de betaalbaarheid van het pensioenstelsel. De bonden spelen daar totaal niet op in en lopen het personeel onnodig op te jutten. Zeker aangezien ze zelf bij het pensioenoverleg zijn weggelopen en men ook in Den Haag uitstekend snapt dat je niet met ieder beroep tot je 70e door kan werken. In plaats van mee te praten maken ze er een actie voor een eendimensionaal standpunt van waar een deel van de werknemers helemaal niet op zit te wachten. Het zijn pensioendrammers.
Ja, maar dat gebeurde niet. Er zal ook heus wel een component reizigertje pesten bij gezeten hebben Wat dat betreft hoeven we elkaar geen mietje te noemen
Maar resume. De staking zou van 06:00 tot 07:06 duren. FNV kondigt aan vanaf aanvang dienst tot 07:06. De eerste bewegingen zullen rond half vijf aanvangen. Kwart over 4 op je werk. Bijna 3 uur dus. En dan moet ik de FNV blijven geloven? Zijn gewoon de laatste piepjes van een partij in ondergang dat nog aandacht zoekt ergens. Treurig dat ze hun eigen bestaan zo ophangen aan dit soort ellende.
Op maandag 18 maart 2019 12:49 schreef Mr_Klaasje het volgende: Je kan het mooi platslaan. Maar als je het omdraait kan dat natuurlijk net zo goed: Als iedereen vroeg met pensioen gaat en dus niet meer aan de AOW meebetaalt en daar wel van profiteert is het huidige systeem met de vergrijzing en een laag geboortegetal onhoudbaar.
Tot hier klopt het. Maar....
quote:
Dan gaat die verdwijnen of omlaag.
Dit zijn niet de enige oplossingen. De meest voor de hand liggende oplossing zou zijn om meer migratie te hosselen vanuit diverse plekken, ook om ervoor te zorgen dat er genoeg handjes zijn om straks al die grijze duiven van zorg te kunnen voorzien en de algemene belastingdruk acceptabel te houden. Als je de vergrijzing een zachte landing wil geven, zal je het effect moeten uitspreiden om de bevolking langzaamaan naar een niveau van zo'n 10 a 12 miljoen te krijgen over de aankomende 200 jaar.
Dit zijn niet de enige oplossingen. De meest voor de hand liggende oplossing zou zijn om meer migratie te hosselen vanuit diverse plekken, ook om ervoor te zorgen dat er genoeg handjes zijn om straks al die grijze duiven van zorg te kunnen voorzien en de algemene belastingdruk acceptabel te houden. Als je de vergrijzing een zachte landing wil geven, zal je het effect moeten uitspreiden om de bevolking langzaamaan naar een niveau van zo'n 10 a 12 miljoen te krijgen over de aankomende 200 jaar.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar het wordt er zo'n ongelooflijk grote lap tekst van. Tel daarbij op dat dit voor een groot deel van de 66-jaar-protesteerders ook niet op immigratie zit te wachten en je bent weer terug bij af.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Maar het wordt er zo'n ongelooflijk grote lap tekst van. Tel daarbij op dat dit voor een groot deel van de 66-jaar-protesteerders ook niet op immigratie zit te wachten en je bent weer terug bij af.
Ook dan zijn er nog meer dan voldoende mogelijkheden om er iets aan te doen, zoals de inkomstenbelasting flink verhogen op het toptarief. En daarbij interesseert het me niet dat 30% al 70% van de belasting betaalt voordat iemand daarmee komt schermen, wonen in een samenleving heeft een prijs, jammer voor je dat je niet én een Bentley én een privéjet kan hebben.
Voor de geintresseerden, zaterdag en zondag 23/24 maart worden enkele werkzaamheden op de lijn Zevenaar - Didam uitgevoerd betreffende aanleg dubbel spoor. Volgende materieel zal dan worden ingezet: - Kettinghor : vr/za : 04:00 – 08:00 (gedeelte : Wehl) ; - CSM : zo : 07:00- 16:00 (gedeeltes : A-12 en Didam) ; - Unimat : za/zo : 03:00 – 10:00 (gedeelte : Wehl) ; - Unimat : zo : 12:00 – 18:00 (gedeeltes : Ringbaan Oost en duiker km 47.870). Dus goed vanaf de zijwegen e.d. te zien en te volgen
Ook dan zijn er nog meer dan voldoende mogelijkheden om er iets aan te doen, zoals de inkomstenbelasting flink verhogen op het toptarief. En daarbij interesseert het me niet dat 30% al 70% van de belasting betaalt voordat iemand daarmee komt schermen, wonen in een samenleving heeft een prijs, jammer voor je dat je niet én een Bentley én een privéjet kan hebben.
Die rijken kiezen dan een andere samenleving, waar ze een lagere prijs betalen.
Omdat de rijke bovenlaag dan snel verdwenen is en het hoge belastingpercetage op "iets bereiken" schrikt jongeren af om hun best te doen op school. Dat is funest voor een kenniseconomie als Nederland.
Op dinsdag 19 maart 2019 08:08 schreef FredvZ het volgende: Omdat de rijke bovenlaag dan snel verdwenen is en het hoge belastingpercetage op "iets bereiken" schrikt jongeren af om hun best te doen op school. Dat is funest voor een kenniseconomie als Nederland.
Ik heb nog nooit een scholier horen zeggen dat ze hun best niet doen omdat de belasting op salaris heel hoog is. Je bent alleen maar bezig met fortnite, frikadellenbroodjes en energiedrank.
Op dinsdag 19 maart 2019 08:41 schreef b2py het volgende: Ik heb nog nooit een scholier horen zeggen dat ze hun best niet doen omdat de belasting op salaris heel hoog is. Je bent alleen maar bezig met fortnite, frikadellenbroodjes en energiedrank.
Als je niet verder kijkt dan de Nederlandse jongeren op een Nederlandse school in de tegenwoordige tijd dan zal je dat idd nooit horen.
Je zou eens op Cuba kunnen gaan kijken. Bijna 0,0 motivatie onder de bevolking om zich daar de laten onderwijzen. Door het communisme is er weinig tot geen beloning voor mensen die een stapje extra willen zetten.
Het uiteenvallen van de USSR is deels gebeurd doordat de bevolking geen motivatie had om überhaupt nog hard te werken.
Op dinsdag 19 maart 2019 11:48 schreef b2py het volgende: Wat heeft de motivatie van schoolgaande Cubaanse kinderen met het Nederlands pensioenstelsel te maken?
Die rijken kiezen dan een andere samenleving, waar ze een lagere prijs betalen.
Dat wordt altijd gezegd en toch is daar geen gram bewijs voor in de praktijk. Letterlijk iedere keer dat iemand een politicus op zo'n uitspraak aansprak bleken er alleen maar cijfers voor het tegenovergestelde principe te zijn (weleens gehoord van Noorwegen? Zweden?) want weet je wat; uiteindelijk blijkt dat de hele samenleving er zoveel beter van wordt dat het gewoon goed werkt.
Zelfs de fucking VS hebben decennia lang een toptarief gehad van ruim 90%.
Dus; Zoals voor al die VVD-papegaaiers, het zou je sieren om die economische neoliberale bullshitcredos eens van je af te flikkeren en net als de rest van de wereld weer wat serieuzer naar economie als wetenschap te gaan kijken
Helaas is de neoliberale werkelijkheid mommenteel nog zo dat ik net als al het andere plebs op de TREIN ben aaangewezen. Vinden jullie leuk hier, toch? Treinen?
Op dinsdag 19 maart 2019 12:25 schreef Dr_Flash het volgende: Helaas is de neoliberale werkelijkheid mommenteel nog zo dat ik net als al het andere plebs op de TREIN ben aaangewezen. Vinden jullie leuk hier, toch? Treinen?
Het is wel de hele reden ook waarom de Fyra/HSL zo'n drama waren, en de OVC, zelfde laissez-faire principes. Waarbij je dus alleen het recht hebt om heel boos te worden, maar verder klopt de uitspraak "We doen een glas, een plas, en alles bleef zoals het was" redelijk goed hierin. Oh en de NZL.
Pier was een goeie, maar vaak te populistisch bezig. Wel gelijk onbewaakte overwegen afsluiten met veel media. Maar over de debacle "Zwolle - Kampen" heeft hij 1x een ontwijkend antwoord gegeven.
Ja,maar ik had wel eindelijk het idee dat er iets bij de vastgeroeste cultuur binnen ProRail verandert is en ik denk dat dat de meeste winst is. Maar misschien is het ook weleens tijd voor een frisse neus
mensen van de treinen, Alstublieft... ik weet dat u hier meeleest.. Graag nog 1 keer de actie van eerste jaar het dal voordeelabonnement 29 euro. ik bestel er meteen twee.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef spectrumanalyser het volgende: mensen van de treinen, Alstublieft... ik weet dat u hier meeleest.. Graag nog 1 keer de actie van eerste jaar het dal voordeelabonnement 29 euro. ik bestel er meteen twee.
Op dinsdag 19 maart 2019 08:06 schreef b2py het volgende: Wat doet een CSM? Ik ken alleen CSM wanden maar kan mij bijna niet voorstellen dat het dat is.
Zie hier de verschillende stopmachines die we hebben https://www.struktonrail.nl/railinfra/machinepark/stopmachines/ De stopmachine CSM 09-16 is bedoeld voor het lichten, schiften en onderstoppen van sporen. De machine is uitgerust met een satelliet die één dwarsligger tegelijkertijd kan onderstoppen. Bij deze continustopmachine (CSM) rijdt de machine zelf langzaam door en beweegt de stopkast onder de machine door. Hierdoor kan een hoge werksnelheid worden behaald.
Zie hier de verschillende stopmachines die we hebben https://www.struktonrail.nl/railinfra/machinepark/stopmachines/ De stopmachine CSM 09-16 is bedoeld voor het lichten, schiften en onderstoppen van sporen. De machine is uitgerust met een satelliet die één dwarsligger tegelijkertijd kan onderstoppen. Bij deze continustopmachine (CSM) rijdt de machine zelf langzaam door en beweegt de stopkast onder de machine door. Hierdoor kan een hoge werksnelheid worden behaald.
Zie hier de verschillende stopmachines die we hebben https://www.struktonrail.nl/railinfra/machinepark/stopmachines/ De stopmachine CSM 09-16 is bedoeld voor het lichten, schiften en onderstoppen van sporen. De machine is uitgerust met een satelliet die één dwarsligger tegelijkertijd kan onderstoppen. Bij deze continustopmachine (CSM) rijdt de machine zelf langzaam door en beweegt de stopkast onder de machine door. Hierdoor kan een hoge werksnelheid worden behaald.
Kan het zijn dat zo'n unit ook op de open dag van VolkerRail in februari 2007 te zien was? Jezus lang geleden
Op dinsdag 19 maart 2019 15:42 schreef spectrumanalyser het volgende: mensen van de treinen, Alstublieft... ik weet dat u hier meeleest.. Graag nog 1 keer de actie van eerste jaar het dal voordeelabonnement 29 euro. ik bestel er meteen twee.