quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Misschien een idee om topicreeks over te beginnen, waar we dan bij elke tegenslag voor Feyenoord juichsmileys gaan postenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Deze TT begint haast een cliché te worden
Ze lijden daar toch ook veel liever joh.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feyenoorder ben je niet voor je lol.
Dat hoort bij de act, ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze lijden daar toch ook veel liever joh.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nou Ruud
cricket soundquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Er werd laatst bij een auto van een vriend van me ingebroken omdat er twee seizoenskaarten voor Feyenoord in die auto lagen
Hadden ze er twee bij gelegd
Lach hieronder om dit grapje
Gefeliciteerd Lenny.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahahahahahahaha
Tilburgse Goden!!!
Deze grap is niet zo'n succes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:37 schreef Tagliano het volgende:
Er werd laatst bij een auto van een vriend van me ingebroken omdat er twee seizoenskaarten voor Feyenoord in die auto lagen
Hadden ze er twee bij gelegd
Lach hieronder om dit grapje
Gefeliciteerd Lenny.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hahahahahahahaha
Tilburgse Goden!!!
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zij de munten, wij de punten"
Communisten zijn altijd voor Feyenoordquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Zij de munten, wij de punten"
Lekker onderling vechten op de tribune...quote:
Behalve dat ik daadwerkelijk gelijk had, zelfs de commentatoren zijn duidelijk daarover.quote:
Ik kijk het, omdat er weinig alternatieven zijn, maar vreselijk inderdaad. Helder op die drums, Van Gangelen met zijn vreselijke nep lach. Ik vind Aletha toch kwalitatief een stuk minder dan Helene. Wat een kutprogramma.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
Je hoeft alleen een halve minuut van de Eretribune te zien en je cringe-0-meter slaat uit.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie moeten echt wat veranderen aan jullie as komend seizoen.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:43 schreef Elan het volgende:
Ah jr is weer eens obsessief met Feyenoord bezig.
Wat een parodie op een Ajacied is dat jochie toch
Nieuwe keeper, nieuwe centrale verdedigers, andere middenvelders opstellen vanuit de jeugd.quote:
Best woest dit. Stond je net in beeld te schuimbekken?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:43 schreef Elan het volgende:
Ach, voor de winterstop was het allemaal geweldig en speelde PSV prima. Nu is alles kut. Het is allemaal relatief.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe keeper, nieuwe centrale verdedigers, andere middenvelders opstellen vanuit de jeugd.
NOLLESED.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nou Ruud
Het is maar een spelletjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:43 schreef Elan het volgende:
Nja een upgrade is daar toch best handig? Komt ook wel wat aan vanaf de jeugd, maar dat centrale duo is wel echt te weinig ook Europees. En het middenveld ook wat Europees wel bleek (want de Eredivisie neem ik niet echt als referentiekader, alhoewel het daar ook erg stroef gaat voetballend gezien de tweede seizoenshelft).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ach, voor de winterstop was het allemaal geweldig en speelde PSV prima. Nu is alles kut. Het is allemaal relatief.
Richt je woede maar op iemand van een internetforum i.p.v. de gehandicapte beleidsbepalers van je club ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:43 schreef Elan het volgende:
Ziedend.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:43 schreef Elan het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Richt je woede maar op iemand van een internetforum i.p.v. de gehandicapte beleidsbepalers van je club ja.
Sow, koeokoekquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Richt je woede maar op iemand van een internetforum i.p.v. de gehandicapte beleidsbepalers van je club ja.
Als de 2e helft net zo leuk word als de 1e helft was is dat een slimme keus.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga yats steunen tijdens de tweede helft van Vitesse
Hendrix is prima als je met de punt naar achter speelt. Rosario speelde voor de winterstop alles naar voren. Zoet is een voorname reden dat PSV dat laatste seizoen onder Cocu kampioen werd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja een upgrade is daar toch best handig? Komt ook wel wat aan vanaf de jeugd, maar dat centrale duo is wel echt te weinig ook Europees. En het middenveld ook wat Europees wel bleek (want de Eredivisie neem ik niet echt als referentiekader, alhoewel het daar ook erg stroef gaat voetballend gezien de tweede seizoenshelft).
Er is niets andersquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Als de 2e helft net zo leuk word als de 1e helft was is dat een slimme keus.
Viergever en Schwaab zijn niet van hetzelfde niveau als Blind, schei uit zeg. Hoeft ook niet van het niveau De Ligt te zijn maar PSV kan nog wel een categorie hoger hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hendrix is prima als je met de punt naar achter speelt. Rosario speelde voor de winterstop alles naar voren. Zoet is een voorname reden dat PSV dat laatste seizoen onder Cocu kampioen werd.
Vergeleken met De Ligt is trouwens iedere CV in Nederland kut. Zowel Viergever als Schwaab zijn van hetzelfde niveau als Blind.
Weet je JR, dat hele negatieve tijdens de Cocu periode was voor de winterstop weg. Veel leuke jeugd. Vaak leuk voetbal.
Vorm is een vreemd fenomeen.
Mwah, de eerste helft was leuker. Daar stond het nu al 1-1quote:
Omdat hij best een geinige optie is voor linksback in een elftal wat voetballend al draait. Kan hij lekker rennen op de flank en voorzetten geven.quote:
De 3e en 4e plek maakt toch niks uit qua wanneer je instroomt? Er vanuit gaande dat Ajax de beker wint dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is te hopen dat AZ Feyenoord nog gaat passeren voor perspectief qua coefficientpunten volgend jaar
Dan moeten Vitesse en Utrecht ook maar hun best doen komende wekenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 3e en 4e plek maakt toch niks uit qua wanneer je instroomt? Er vanuit gaande dat Ajax de beker wint dan.
Blind is inderdaad een geschenk uit de hemel ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viergever en Schwaab zijn niet van hetzelfde niveau als Blind, schei uit zeg. Hoeft ook niet van het niveau De Ligt te zijn maar PSV kan nog wel een categorie hoger hoor.
Maar een vormdip kan (had Ajax ook na de winterstop) maar die hebben het wel kunnen ombuigen, hoe verklaar je dat dan? Een paar wedstrijdjes kan, maar al drie maanden lang is een ander verhaal hoor.
1 ronde verder toch? Scheelt je toch een loting tegen Trencin...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De 3e en 4e plek maakt toch niks uit qua wanneer je instroomt? Er vanuit gaande dat Ajax de beker wint dan.
Het grootste geld wat je kan maken is dankzij transfers ja, maar dat weten ze bij Feyenoord nog niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:53 schreef Elan het volgende:
Alsof Feyenoord met nieuw stadion wel kan wedijveren met Ajax.
De Ligt en De Jong kosten net zoveel als dat stadion.
Ach ik verwacht toch weer niet heel veel van de Nederlandse clubs buiten Ajax volgend seizoen in Europees opzicht. En Ajax zal dan ook wel een stuk minder presteren dan dit jaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan moeten Vitesse en Utrecht ook maar hun best doen komende weken
Nee maar hebben ze ook al een echt goede wedstrijd gespeeld na de winterstop?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blind is inderdaad een geschenk uit de hemel ja.
PSV heeft iig nog niet verloren na de winterstop.
En als Ajax de beker wint schuift dat dus 1 plek op?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cup Winner = 3e kwalificatieronde
3e en PO Winner = 2e kwalificatieronde
Het word tijd dat PSV Europees eens wat laat zien...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik verwacht toch weer niet heel veel van de Nederlandse clubs buiten Ajax volgend seizoen in Europees opzicht. En Ajax zal dan ook wel een stuk minder presteren dan dit jaar.
[..]
Nee maar hebben ze ook al een echt goede wedstrijd gespeeld na de winterstop?
Ah je hebt gelijk ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Cup Winner = 3e kwalificatieronde
3e en PO Winner = 2e kwalificatieronde
Ik durf het je niet te zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
En als Ajax de beker wint schuift dat dus 1 plek op?
Nee. Maar als de vorm van de voornaamste concurrent zo veel beter is zou dat zich toch moeten vertalen in de stand?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik verwacht toch weer niet heel veel van de Nederlandse clubs buiten Ajax volgend seizoen in Europees opzicht. En Ajax zal dan ook wel een stuk minder presteren dan dit jaar.
[..]
Moeten ze dus doorselecteren daar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Het word tijd dat PSV Europees eens wat laat zien...
Afhankelijk van de loting kunnen zowel Ajax als PSV hun poule in de CL overleven. Daar hebben ze echt wel kwaliteit genoeg voor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Ajax heeft in drie wedstrijden kort na de winterstop natuurlijk een hoop verneukt, maar het daarna weer opgepakt (en dat met een drukker programma), dat terwijl ik bij PSV niet het idee heb dat die de vorm weer opgepakt hebben.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee. Maar als de vorm van de voornaamste concurrent zo veel beter is zou dat zich toch moeten vertalen in de stand?
Hier word ik ook een beetje moe van. Denk je nu echt dat ze er expres met de pet naar gooien?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Het word tijd dat PSV Europees eens wat laat zien...
Het was voetballend te pover, dat je eraf gaat tegen Barcelona is geen schande maar een Inter hadden ze wel kunnen hebben (maar goed toegegeven hadden ze ook pech met de scheids)quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het was ook weer niet hondsberoerd wat PSV deed in groepsfase. Alleen bij vlagen naief en gebrek aan kwaliteit om het over streep te trekken.
Maar dat had Ajax ook vaak genoeg. Dit seizoen en twee jaar geleden was het wel puik.
Tegen PEC hadden ze gewoon punten kunnen laten liggen hoor. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax heeft in drie wedstrijden kort na de winterstop natuurlijk een hoop verneukt, maar het daarna weer opgepakt (en dat met een drukker programma), dat terwijl ik bij PSV niet het idee heb dat die de vorm weer opgepakt hebben.
Ajax & PSV moeten altijd wel minimaal 3e worden in de CL-poule ja, afhankelijk van wie er uit pot 2 komt kan je nog voor CL-overwintering gaan (moet Ajax wel vaker voor gaan de komende jaren).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Afhankelijk van de loting kunnen zowel Ajax als PSV hun poule in de CL overleven. Daar hebben ze echt wel kwaliteit genoeg voor.
Klopt zeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tegen PEC hadden ze gewoon punten kunnen laten liggen hoor. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Echt?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch vind ik Aletha een mooie vrouw.
Iddquote:Op zaterdag 16 maart 2019 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het grootste geld wat je kan maken is dankzij transfers ja, maar dat weten ze bij Feyenoord nog niet.
Jij zou haar afwijzen als ze gewillig in je bed ligt?quote:
Maar hij is nog niet klaar bij Feyenoord.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Idd
Van Geel moet optiefen en snel ook
En die strontzak van een De Jong met zijn blije bakkes ook meteen wieberen
NAC en Fortuna waren prima kan ik me herinneren. Maar dat mag je wel verwachten. En Real uit en Feyenoord beker natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt zeker.
Maar toch hebben ze wel meer overtuigende wedstrijden na de winter laten zien, of ben je het daar niet mee eens?
Wij punten afgesnoept van PSV. Jullie morgen even AZ opzij zetten?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar afwijzen als ze gewillig in je bed ligt?
[..]
Maar hij is nog niet klaar bij Feyenoord.
Dan moet PSV eerst winnen in Venlo ben ik bang, als die punten verspelen daar gaat Ajax dat ook doenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij punten afgesnoept van PSV. Jullie morgen even AZ opzij zetten?
Supertriest dat we daar nog rekening mee moeten houden. Dat had ik voor de winterstop niet gedacht
Wij wel met hemquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Maar hij is nog niet klaar bij Feyenoord.
AZ heeft ook geen geweldig aankoopbeleid hoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wij wel met hem
Vanaf dag 1 al geen vertrouwen in die halve gare met zijn act.
Feyenoord moet Huiberts en Eenhoorn bij AZ wegkopen en liefst ook een paar fatsoenlijke scouts er bij.
Ik vind het niet echt een mooie vrouw. Heeft iets moois, maar ze heeft ook een rotkop.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een interessant uiterlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt een mooie vrouw. Heeft iets moois, maar ze heeft ook een rotkop.
Nee joh dwaas..erger me dood aan dat mens. Ze kan het gewoon niet..veel te geforceerd. Wie neemt haar tegen zichzelf in bescherming.?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch vind ik Aletha een mooie vrouw.
Er staat meer kapitaal op het veld en er is meer verkocht dan bij Feyenoord de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ heeft ook geen geweldig aankoopbeleid hoor.
Ze kan niet presenteren nee, maar dat zegt niks over haar uiterlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh dwaas..erger me dood aan dat mens. Ze kan het gewoon niet..veel te geforceerd. Wie neemt haar tegen zichzelf in bescherming.?
Ze hebben wel een beter idee wat ze met de jeugd moeten doen ja, en het oogt allemaal ambitieuzer en met meer visie dat klopt. Maar Mathijsen als TD is ook nog een optie voor jullie (net als die Isak).quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Er staat meer kapitaal op het veld en er is meer verkocht dan bij Feyenoord de afgelopen jaren.
Voor een club met beperkte middelen is dat een prima resultaat.
Dit heb ik ook. Helemaal niks.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:23 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee joh dwaas..erger me dood aan dat mens. Ze kan het gewoon niet..veel te geforceerd. Wie neemt haar tegen zichzelf in bescherming.?
Vind ik ook niks.. maar ik heb de afwijking dat ik gevoelig ben voor een stem van een vrouw en die van haar doet pijn aan mijn oren. Maar los daarvan..nee niks bijzonders. De enige sportpresentatrice die ik aantrekkelijk vind was die Marokkaanse van AT5quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kan niet presenteren nee, maar dat zegt niks over haar uiterlijk.
[..]
Fresia niet?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Vind ik ook niks.. maar ik heb de afwijking dat ik gevoelig ben voor een stem van een vrouw en die van haar doet pijn aan mijn oren. Maar los daarvan..nee niks bijzonders. De enige sportpresentatrice die ik aantrekkelijk vind was die Marokkaanse van AT5
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:40 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports gaat weer aids docu's promoten.
Ik weet ook niet zo goed waarvoor we nog voetballen. Weer een kutreisje Europees?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:41 schreef yats het volgende:
Laat de rest van het seizoen maar zitten.
Man man man, dan speel je goed en verdedig je gewoon niet.
Ach smaken verschillen. Fresia vind ik wel beter te pruimen dan die vreselijke Alethaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm die associatie heb ik nooit zo
Dat is toch altijd het maximaal haalbare voor Vitesse?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed waarvoor we nog voetballen. Weer een kutreisje Europees?
Leuk toch, weer naar Dinamo Skubbekutteveenski? Of naar Dinamo Plofkip?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo goed waarvoor we nog voetballen. Weer een kutreisje Europees?
Ja, maar als het via play-offs moet is het helemaal om te janken allemaal.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd het maximaal haalbare voor Vitesse?
Als je al een keer 3e kon worden is het dit jaar wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch altijd het maximaal haalbare voor Vitesse?
Zeg je seizoenskaart ook gewoon op man. Kut eredivisiequote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, maar als het via play-offs moet is het helemaal om te janken allemaal.
De lol is er een beetje af
Elk jaar hetzelfde toetje met dezelfde tegenstanders en hetzelfde resultaat gaat vervelen inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Je kan daar toch beter voor spelen dan niet, anders is het allemaal meedoen voor spek en bonen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb wel besloten om dat te gaan doen jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeg je seizoenskaart ook gewoon op man. Kut eredivisie
Jullie hadden wel mee kunnen doen om de 3e en 4e plaats ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Als je al een keer 3e kon worden is het dit jaar wel.
Verstandige keuze 👊quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb wel besloten om dat te gaan doen ja
Of gewoon niet verlengen dan, nja. Je speelt gewoon om niks en het ziet er ook nog eens niet uit.
Is het ook niet meer gezellig in het stadion?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Of gewoon niet verlengen dan, nja. Je speelt gewoon om niks en het ziet er ook nog eens niet uit.
Neuj, daarvoor hoef ik het ook niet meer te doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het ook niet meer gezellig in het stadion?
Dan blijft er weinig over bij dat soort clubs jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Neuj, daarvoor hoef ik het ook niet meer te doen.
4e kan altijd nog. Het gat met AZ is maar 4 punten en AZ is ook niet in vorm.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie hadden wel mee kunnen doen om de 3e en 4e plaats ja.
Dat is voor mij juist een van de weinige redenen om nog te gaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Neuj, daarvoor hoef ik het ook niet meer te doen.
Als jullie over een paar weken maar van PSV winnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:04 schreef yats het volgende:
[..]
4e kan altijd nog. Het gat met AZ is maar 4 punten en AZ is ook niet in vorm.
Ik zou er geen geld op zetten. Net als Feyenoord-uit standaard Guzubuyuk inclusoef bijbehoremde blunder is, is PSV-thuis standaard Blom als scheidsrechter inclusief bijbehorende dubieuze beslissingen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als jullie over een paar weken maar van PSV winnen.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op zetten. Net als Feyenoord-uit standaard Guzubuyuk inclusoef bijbehoremde blunder is, is PSV-thuis standaard Blom als scheidsrechter inclusief bijbehorende dubieuze beslissingen.
Standaard Yats postquote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld op zetten. Net als Feyenoord-uit standaard Guzubuyuk inclusoef bijbehoremde blunder is, is PSV-thuis standaard Blom als scheidsrechter inclusief bijbehorende dubieuze beslissingen.
quote:
Of gewoon de waarheid? Alle kleinere clubs hebben deze ervaring tegen de top 3...quote:
Klopt maar de kleinere clubs moeten daar ook niet de punten halen, die moeten ze in andere wedstrijden halen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:48 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon de waarheid? Alle kleinere clubs hebben deze ervaring tegen de top 3...
Gewoon naar Twente gaan, jatog.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 22:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen?quote:Op zondag 17 maart 2019 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon naar Twente gaan, jatog.
Afgelopen 3 seizoenen was Blom 1x de scheidsrechter die wedstrijd..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 23:17 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat Twentequote:
Stiefquote:
"de uitvoering is niet goed maar we zijn niet uit vorm"quote:Op zondag 17 maart 2019 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Joh natuurlijk zijn mensen teleurgesteld met een 2-0 tegen NAC (lol)
Zullen ze dit leren op de trainerscursus? Onderdeel van het piepelmenusjment.quote:Op zondag 17 maart 2019 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
"de uitvoering is niet goed maar we zijn niet uit vorm"
lol
quote:Op zondag 17 maart 2019 11:59 schreef tompsv18 het volgende:
John de Wolf is de slechtste analist van FOX.
Ik vind eigenlijk alleen Perez goed daar.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mario Been schiet me net opeens te binnen, dus gedeeld de slechtste.
Was dit met de doellijntechnologie?quote:
Perez is leukquote:Op zondag 17 maart 2019 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen Perez goed daar.
En Hugo soms bij de Eretribune.
Klopt. Kwakman gaat ook nog wel.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen Perez goed daar.
En Hugo soms bij de Eretribune.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dit met de doellijntechnologie?
Klopt, dat vond ik ook onzinnig maar ik verwacht ook niet van hem dat hij Krasnodar ook meteen kentquote:Op zondag 17 maart 2019 12:05 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Perez is leuk
Goede analist? Vaak wel. Maar kan ook gewoon lekker simpel zijn: Valencia of Krasnodar? Valencia, want mooiere shirtjes.
Dit was minder handig van Zoet.quote:
Echt een enorme kutkeeper.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit was minder handig van Zoet.
Dan ga je toch lekker terug.twitter:elevchenko twitterde op zondag 17-03-2019 om 08:43:35Als je op deze zondag denk hoe gaat t in Oekraïne? Gisteren in Donbass regio is een militair doodgeschoten. We horen niks meer van t conflict(oorlog) hier in Nederland, maar wekelijks komen er nog steeds mensen om. reageer retweet
Zoet is de laatste tijd echt ruk, Onana doet af en toe nog iets goed tussen de circusact door.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt een enorme kutkeeper.
Mensen die hem beter vinden dan Onana (lol)
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:09 schreef Zipportal het volgende:
Dan ge je toch lekker terug.twitter:elevchenko twitterde op zondag 17-03-2019 om 08:43:35Als je op deze zondag denk hoe gaat t in Oekraïne? Gisteren in Donbass regio is een militair doodgeschoten. We horen niks meer van t conflict(oorlog) hier in Nederland, maar wekelijks komen er nog steeds mensen om. reageer retweet
Best vaak hoor, zo vaak zijn die circusacts ook weer niet.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoet is de laatste tijd echt ruk, Onana doet af en toe nog iets goed tussen de circusact door.
Dat is toch opwindend joh.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Lijkt me wel zo'n muts die per se de broek aan wil hebben in de hut.
Gelukkig hebben we Lamprou en Varela om hem scherp te houden.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best vaak hoor, zo vaak zijn die circusacts ook weer niet.
(inb4 een enorme blunder vanmiddag)
Denk dat zij hem wel lust hoor.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Dat is twee kaar naaien to seal the deal en daarna blauwe ballen 4 life.
Mag je vinden. Ik denk alleen niet dat veel mensen het met je eens zijn.quote:
Twente had wel een identiteit totdat Jopie al die successupporters aantrok.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik denk alleen niet dat veel mensen het met je eens zijn.
Ik vind het in ieder geval een @$%#club zonder eigen identiteit die alleen bij de gratie van de KNVB nog bestaat.
Alsof Vitesse lekker veel identiteit heeftquote:Op zondag 17 maart 2019 12:14 schreef yats het volgende:
[..]
Mag je vinden. Ik denk alleen niet dat veel mensen het met je eens zijn.
Ik vind het in ieder geval een @$%#club zonder eigen identiteit die alleen bij de gratie van de KNVB nog bestaat.
Adopted from Tsjernobyl.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah ze is een MILF-je tegenwoordig.
Daar voel je niks van.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah ze is een MILF-je tegenwoordig.
We schakelen even Yannick de Vos in.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:19 schreef PSVCL het volgende:
Ze moeten lozano zn benen breken voordat ie een vrijentrap krijgt
Wratje erbij.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je graag aan tepels zuigt.
Zo loopt 'ie ook.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Seuntjens ziet eruit alsof hij 58 is.
Je schrijft Real Betis verkeerd.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:24 schreef O_o_ het volgende:
Ben benieuwd hoe Lozano het volgend seizoen gaat doen, bij Real Sociedad.
Wie nog meer dan?quote:
Tegenwoordig?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:29 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ben jij tegenwoordig van de afdeling fistfucken, met je paarse kleurtje?
Het is er niet warm in ieder geval.quote:
Jezusquote:Op zondag 17 maart 2019 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is er niet warm in ieder geval.
Is toch zo? Lekker fris, zo'n open stadion.quote:
Ajax heeft er anders een paar keer op bloedheet kunstgras gespeeld.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is er niet warm in ieder geval.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt niet meer als de kampioen van Nederland.
De onverdiende 0-1 zal dan wel vallen zo.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV speelt nog niet als de kampioen van Nederland.
Wat nou open?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch zo? Lekker fris, zo'n open stadion.
Je bent zelf een matige as.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je met zo'n matige as.
Puur hopen op een ingeving van Bergwijn of Ihatarren.
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mij er totaal niet mee bezig gehouden tot nu toe, dus geen idee.
Indekgenotquote:Op zondag 17 maart 2019 12:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
VVV is niet best, PSV ook niet. Maar die Mexicaan schiet er zo wel 3 in denk.
Oh ben jij ook al van die act.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De sympathieke Zipportal wel. FvDGoden.
Heeft hij veel te weinig ruimte voorquote:Op zondag 17 maart 2019 12:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
VVV is niet best, PSV ook niet. Maar die Mexicaan schiet er zo wel 3 in denk.
Ik ben zwevend, maar de vorige keer PvdD gestemdquote:Op zondag 17 maart 2019 12:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van welke partij act ben jij normaal gesproken dan?
Racist.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben zwevend, maar de vorige keer PvdD gestemd
quote:Op zondag 17 maart 2019 12:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben zwevend, maar de vorige keer PvdD gestemd
Tegen haar billen, of echt in haar anus?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Marianne Thieme wel kontplassen.
Recht doorzee, zoals JR is.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tegen haar billen, of echt in haar anus?
Bohhhquote:Op zondag 17 maart 2019 12:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou Marianne Thieme wel kontplassen.
We proberen de dunne darm te bereiken.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:45 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Tegen haar billen, of echt in haar anus?
Ik heb nog een leuk plasseksfilmpje voor je, straks in DM.quote:Op zondag 17 maart 2019 12:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We proberen de dunne darm te bereiken.
Probeer je mij ergens voor te Paayen?quote:Op zondag 17 maart 2019 12:47 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk plasseksfilmpje voor je, straks in DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |