abonnement Unibet Coolblue
pi_185681270
quote:
Triest..

Ook echt bizar die ouders van de slachtoffers. Dat je je minderjarige kind bij een pedo in bed laat slapen (naïef), erachter komt dat je zoontje seksueel misbruikt is en vervolgens geld aanneemt en je je mond erover houdt. Afschuwelijk. Om je dood te schamen wat mij betreft. Die kinderen zijn van alle kanten misbruikt.
  zondag 17 maart 2019 @ 23:20:15 #277
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185681272
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik geef de argumenten. MJ heeft in talloze interviews aangegeven eenzaam te zijn. Hij had tijd om talloze faxjes te sturen en te bellen met families. Daar was echt niet veel familie bij hoor.

Jij komt niet verder dan subjectieve bronnen, familie. Dat is niet betrouwbaar. Die geloven in zijn onschuld. Duh.

En stop met mij leugenaar noemen, mensen maken mij uit voor rotte vis. Maar ik speel wél op de bal.
Jij zegt dat Taj niet veel tijd met MJ heeft doorgebracht.

Het gaat dus om Taj en MJ.

Ik vind dat je liegt, dus ik kom met een bron waarin Taj aangeeft juist heel veel tijd met hem heeft doorgebracht.

Jij komt met een algemene bewering (zonder bron, zonder tijdsperiode) dat MJ vaak eenzaam was.

Toon dus maar aan dat Taj liegt.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 17 maart 2019 @ 23:23:27 #278
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185681320
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Cognitieve dissonantie. Het is maar moeilijk te verteren dat een getalenteerde muzikant en ster slechte dingen deed.

Dan pas je gewoon de feiten aan, zodat je eigen beeld overeind kan blijven.
Het zit wel diep hè?
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 17 maart 2019 @ 23:24:56 #279
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185681338
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:19 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Om je dood te schamen wat mij betreft. Die kinderen zijn van alle kanten misbruikt.
Veemd genoeg klagen ze hun ouders dan weer niet aan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_185681355
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik vind dat je liegt,
Ja, je vindt wel meer dingen die onzin zijn.
pi_185681370
Ik zou sowieso niet zoveel waarde hechten aan wat de familie van MJ zegt. Ze waren niet op de hoogte van het misbruik of willen hem beschermen.

Zelfs als ik de meest verschrikkelijke dingen zou doen, zou ik ook nog familie hebben die voor mij zou pleiten.

Dat doet familie nu eenmaal.

Als je bronnen onderzoekt, moet je wel verder kijken dan dat.
pi_185681398
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

Veemd genoeg klagen ze hun ouders dan weer niet aan.
Nee, wat moet je ook.. Maar ik zou wel achter mijn oren krabben als volwassene, dat je ouders zoiets doen. Das wel hard.
  zondag 17 maart 2019 @ 23:31:56 #283
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185681433
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, je vindt wel meer dingen die onzin zijn.
Prima, je wilt je bewering dus niet onderbouwen met een bron.

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:27 schreef luxerobots het volgende:
Ik zou sowieso niet zoveel waarde hechten aan wat de familie van MJ zegt. Ze waren niet op de hoogte van het misbruik of willen hem beschermen.

Zelfs als ik de meest verschrikkelijke dingen zou doen, zou ik ook nog familie hebben die voor mij zou pleiten.

Dat doet familie nu eenmaal.

Als je bronnen onderzoekt, moet je wel verder kijken dan dat.
Zie boven.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_185681437
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:29 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Nee, wat moet je ook.. Maar ik zou wel achter mijn oren krabben als volwassene, dat je ouders zoiets doen. Das wel hard.
Dat zie je ook in die documentaire, dat de band ouder-kind ernstig beschadigd is.
pi_185681455
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:08 schreef luxerobots het volgende:

Hij stuurde liefdesbrieven aan kinderen, telefoneerde uren met kinderen, en sliep met ze in bed.
Dat was vanwege de puurheid van kinderen gaat het verhaal.

Maar oude van dagen zijn ook heel puur, of verstandelijk gehandicapten, of dieren.

MJ zag alleen de puurheid van knappe jongetjes van een zekere leeftijd.

Eigenlijk zijn babies nog weer puurder dan die jochies, maar daar had hij dan weer niks mee.

Het is allemaal zo overduidelijk.
  zondag 17 maart 2019 @ 23:33:45 #286
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185681458
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat zie je ook in die documentaire, dat de band ouder-kind ernstig beschadigd is.
Ik zou sowieso niet zoveel waarde hechten aan wat (de familie van) Wade zegt. Ze willen hem beschermen.

Zelfs als ik de meest verschrikkelijke dingen zou doen, zou ik ook nog familie hebben die voor mij zou pleiten.

Dat doet familie nu eenmaal.

Als je bronnen onderzoekt, moet je wel verder kijken dan dat.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_185681481
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:31 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Prima, je wilt je bewering dus niet onderbouwen met een bron.
[..]

Zie boven.
Omdat het niet te bewijzen valt.

Hoe moet ik bewijzen dat Taj weinig bij Michael Jackson was?

Zo werkt dat niet, je kan wel aantonen dat hij veel bij Michael Jackson was, door foto's te laten zien, beeldmateriaal of ander bewijs.

Maar andersom, dat is onzin.

Het is net als een gelovige die aan een ongelovige vraagt om aan te tonen dat er geen god is.

Je kan onmogelijk het hele universum afscannen om aan te tonen dat er geen god is.

In die situatie zal de gelovige zijn god moeten tonen.

Maar goed, ik heb al gemerkt dat redeneren niet je sterkste punt is. Anders zou je niet elke bewering die je lastig te verteren vindt afdoen als leugens en laster.
pi_185681512
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik zou sowieso niet zoveel waarde hechten aan wat (de familie van) Wade zegt. Ze willen hem beschermen.

Zelfs als ik de meest verschrikkelijke dingen zou doen, zou ik ook nog familie hebben die voor mij zou pleiten.

Dat doet familie nu eenmaal.

Als je bronnen onderzoekt, moet je wel verder kijken dan dat.
Als familie van Wade zegt, Michael is schuldig, komt dat mede omdat ze achter Wade staan. Logisch.

Het opvallende is dat dat niet het meeste indruk maakt, het meeste indruk maakt hoe het misbruik naar buiten komt. Hoe men door zo'n proces heen gaat. Dat is het betrouwbare element.

Maar goed, daar heb jij ook geen kaas van gegeten, zo gedraag je je in ieder geval niet.
pi_185681514
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:


Zelfs als ik de meest verschrikkelijke dingen zou doen, zou ik ook nog familie hebben die voor mij zou pleiten.

Dat doet familie nu eenmaal.
En deze onvoorwaardelijke liefde hadden Wade en James ook voor MJ.
  zondag 17 maart 2019 @ 23:40:14 #290
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185681562
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:33 schreef Za het volgende:

[..]

Dat was vanwege de puurheid van kinderen gaat het verhaal.

Maar oude van dagen zijn ook heel puur, of verstandelijk gehandicapten, of dieren.

MJ zag alleen de puurheid van knappe jongetjes van een zekere leeftijd.

Eigenlijk zijn babies nog weer puurder dan die jochies, maar daar had hij dan weer niks mee.

Het is allemaal zo overduidelijk.
Komen we toch weer op de zaak van 2005. He had his day in court. Als het zo overduidelijk was, hoe komt een jury dan tot vrijspraak?

Al het bewijs van de Chandler zaak is trouwens ook meegenomen in de zaak van 2005.

quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 20:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

En heb je je een beetje in die zaak verdiept?

Wat vind je dan van dit verhaal (uit 2017) van één van juryleden van toen?

'I would still vote not guilty today'

"We need to all look at things for what they were instead of saying, ‘Oh yeah, he was a freak. He was guilty because he was a freak.’ Everybody’s different and God forbid we should all be judged in a courtroom because we’re a freak and we’re guilty."

Coccoz didn’t always feel that way about the pop star. When the mother of three boys first heard the accusations, she was ready to find him guilty if they proved to be true.

The jury found the testimony of Arvizo’s family to be not credible.

“There were a lot of moments where you felt... ulterior motives was money,” she explained. “And it appeared that they were imposing themselves on everyone that they could and they used different opportunities and a ‘feel sorry for me’ scenario. There were a lot of moments, really."

The jury delivered the verdict in California Superior Court on their seventh day of deliberations. Coccoz revealed she will never forget Jackson’s reaction.

“I remember looking and I could see that there was a tear running down his face…we were all very emotional. It was a very emotional moment," she revealed.

“[It] painted a picture of him being this monster when he spent all his life trying to do good things for children, that had to have just crushed him,” she said. “I know it would have crushed me. To rob him of the joy of what he worked so hard (for) in his life was just so, so wrong. I can only imagine for him, that was probably the reason why he had a hard time with finding that spark again. I imagine that spark was just taken away.”

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 17 maart 2019 @ 23:41:07 #291
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185681566
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:35 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hoe moet ik bewijzen dat Taj weinig bij Michael Jackson was?

Claim het dan niet.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 17 maart 2019 @ 23:41:57 #292
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185681575
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 22:52 schreef Za het volgende:

[..]

Steunbewijs, compleet andere jongens die met dezelfde details komen.

Chandler is afgekocht, daar was geen sprake van vrijspraak maar een betaling van 22 miljoen door MJ.
Dit
pi_185681619
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:41 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Claim het dan niet.
MJ gaf vaak aan eenzaam te zijn.

Maar gelukkig was Taj er, die ook nog even in de gaten hield of zijn oom passend gedrag vertoonde.

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 17-03-2019 23:52:33 ]
  zondag 17 maart 2019 @ 23:46:05 #294
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_185681640
Mooi staaltje Reed logica nog:
According to Reed it is inconceivable to him that a 12-year old boy would sleep with a 12-year old girl (Brandi, who never said she slept with him at 12), but a 7 year old Wade performing oral sex on a 30 year old man was a " very sexually fulfilling relationship" for Wade.

_O-
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 17 maart 2019 @ 23:48:09 #295
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185681662
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:41 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit
Wel een feest der herhaling hier:

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2019 21:09 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De ellende voor MJ is begonnen bij de aanklacht uit '93 en het afkopen van de civiele zaak daarvan.
Sindsdien hangt het pedo aura aan hem.

Dat zie ik hier ook vaak terugkomen als een soort van opperbewijs / uitgangspunt.

Stukje uitleg:
Net als in Nederland heb je in de VS civiele zaken en strafrechtelijke zaken. Civiele zaken zijn tussen 2 partijen. Strafrechtelijke zaken tussen 1 partij en de staat. In de VS zijn dat Civil Cases en Criminal Cases.

Een civil case kun je onderling oplossen met bijv. een afkoopsom.
Een criminal case kun je niet afkopen.

De verzekeringsmaatschappij van Jackson heeft besloten de civiele zaak af te kopen. Tegen de wens van MJ in.

Scott Ross, onderdeel van MJ's defense in 2005: (filmpje in de tweet)

whisperwatch twitterde op zaterdag 09-03-2019 om 07:18:29 Yall. *sigh* Further confirmation that it was #michaeljackson's insurance co. who paid the #1993settlement. And more info for ppl who wrongly claim the 93 accuser's description of Jackson's genitalia matched. 😐#laws #ScottRoss #leavingneverland #afterneverland @:TODAYshow @:oprah https://t.co/j8e6jAfiRJ reageer retweet
whisperwatch twitterde op maandag 04-03-2019 om 21:52:45 It's true?! Insurance paid 93 settlement. I didnt pay any attn.😑Memo in Support of Objection To Subpoena for Settlement Documents:"The insurance carrier negotiated and paid the settlement, over the protests of Mr. Jackson and his personal legal counsel"👀#leavingneverland@:cnn https://t.co/OAUZ0XpQ4X[ afbeelding ] reageer retweet
Maar het onderzoek voor de criminal case is gewoon doorgegaan. En in de settlement is niet afgesproken dat de aanklager van toen, Jordi Chandler, niet daarin zou mogen getuigen. Alleen, dat wilde hij niet. En, bij gebrek aan enig ander bewijs, is het nooit tot een criminal case gekomen.

Oh ja, de omschrijving die de jongen gaf over Jacksons penis, die klopte niet.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 17 maart 2019 @ 23:51:23 #296
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_185681703

Audio is een beetje :') overdreven tijdens de tekstbeelden, en video is niet echt nieuw meer, maar misschien interessant.
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  zondag 17 maart 2019 @ 23:52:53 #297
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_185681726
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:44 schreef luxerobots het volgende:

[..]

MJ gaf veel aan eenzaam te zijn.

Bron?

En ik weet dat ik dit eerder dit topic zelf heb gezegd, maar ik ga ervan uit dat ik voor jou per definitie niet betrouwbaar ben.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  zondag 17 maart 2019 @ 23:54:31 #298
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_185681740
enfin. We kunnen er een hele discussie om gaan hangen maar kinderen oproepen als getuigen is al idioot.

Kijk ik deed bij hem niets dus ik ben onschuldig...
pi_185681764
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Bron?

En ik weet dat ik dit eerder dit topic zelf heb gezegd, maar ik ga ervan uit dat ik voor jou per definitie niet betrouwbaar ben.
pi_185681765
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2019 23:48 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Wel een feest der herhaling hier:
[..]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')