Teveel gemasturbeerd?quote:
100 pullups en 200 pushups en erg veel squats. Trilbeentjes enzo. Op aan de eiwitten.quote:
En dan nu de pics?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
100 pullups en 200 pushups en erg veel squats. Trilbeentjes enzo. Op aan de eiwitten.
Niet vandaag, maar ik ga wel aan de arbeidquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 12.00 uur op de VU he.
Netjes netjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet vandaag, maar ik ga wel aan de arbeid
Je gaat harder achteruit dan vooruit idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag weer niet fietsen echter, schijtweer
Ben jij een Max Verstappen-hooligan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, lekker vanuit bed met oogjes half nog dicht. Was nog moe.
Nee, verre van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij een Max Verstappen-hooligan?
Ach snap dat de race morgenochtend wel je voorkeur heeft.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, lekker vanuit bed met oogjes half nog dicht. Was nog moe.
Dan ben ik blij dat ik je serieus kan nemen.quote:
Die is nog vroegerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach snap dat de race morgenochtend wel je voorkeur heeft.
Was er ooit een reden om mij niet serieus te nemen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ik je serieus kan nemen.
Je Vitesse-supportersschap.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is nog vroeger
[..]
Was er ooit een reden om mij niet serieus te nemen?
Weet ik, maar daar ga ik niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is nog vroeger
[..]
Was er ooit een reden om mij niet serieus te nemen?
Dan had ik voor ADO moeten juichen maar daar kan ik me compleet niet mee identificeren.quote:
Terwijl je altijd zo vroeg op bent.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar ga ik niet aan beginnen.
Is toch niet je eigen stad. Kijk je weleens bij de plaatselijke FC?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan had ik voor ADO moeten juichen maar daar kan ik me compleet niet mee identificeren.
Ja, maar niet op zondag.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Terwijl je altijd zo vroeg op bent.
[..]
Is toch niet je eigen stad. Kijk je weleens bij de plaatselijke FC?
Nee. DoCos produceerde wel het toptalent Ricardo van Rhijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:28 schreef Sked het volgende:
Is toch niet je eigen stad. Kijk je weleens bij de plaatselijke FC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |