Jeusquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou ik beetje mee op passen, was ooit iemand die deed dat ook... Oohw wacht maar even daar heb ik wel wat voor...dus hij die kraan aan in de badkamer, goed wat van spul X erin warm water erbij ...jajaja loopt mooi door nu!!! Was die hele zwanen hals weggesmolten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n rond getal heeft altijd wel wat speciaals om te bereiken vind ikquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan er ook niet moeilijk om doen hoor!
Net 30 geworden. Doet me niks. Andere mensen deed het wel wat of zo. Weet niet...
Succesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:08 schreef Renesite het volgende:
Nou. Zo maar ff kakken en een banaantje pakken en me in sportkledij hijzen!
Pic van je kontjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:08 schreef Renesite het volgende:
Nou. Zo maar ff kakken en een banaantje pakken en me in sportkledij hijzen!
En dan krijgt iedereen die je kent kinderenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen om me heen "HET LEVEN STOPT JE GAAT BRANDEN WAAAH"
Ik: "Merk niks, het leven gaat prima zo. Doe rustig"
wutquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:06 schreef Renesite het volgende:
Over een uur ben ik dood aan het gaan.
Hou maar op. En daar praten we niet over mee dus opeens moet ik nieuwe vrienden maken of zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En dan krijgt iedereen die je kent kinderen
Sportding.quote:
u bent 90 jaar?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo'n rond getal heeft altijd wel wat speciaals om te bereiken vind ik.
Al heb ik dat nog maar 3 keer mogen meemaken.
Ja wat moet je dan. Ben je opeens buitenstaander. Rot op met je luiers en slapeloze nachten!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hou maar op. En daar praten we niet over mee dus opeens moet ik nieuwe vrienden maken of zo.[..]
Sportding.
Fair.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan. Ben je opeens buitenstaander. Rot op met je luiers en slapeloze nachten!
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja wat moet je dan. Ben je opeens buitenstaander. Rot op met je luiers en slapeloze nachten!
quote:
Maybe.quote:
Die ken ik niet, herinner me er later even aanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maybe.[..]
Die ken ik niet, herinner me er later even aan.[..]
.
Nu echt weg.
Idd als je krachttraining wilt doen, 3 setjes van 10, waarvan je de laatste keer echt moet POMPEN!!quote:
Ga je vandaag POMPEN?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd als je krachttraining wilt doen, 3 setjes van 10, waarvan je de laatste keer echt moet POMPEN!!
Kan je toch binnen doenquote:
En slapen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werk, enzo geen zin meer, liever eten en drinken![]()
![]()
Lolquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je toch binnen doen[..]
En slapen?
Teveel gemasturbeerd?quote:
100 pullups en 200 pushups en erg veel squats. Trilbeentjes enzo. Op aan de eiwitten.quote:
En dan nu de pics?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
100 pullups en 200 pushups en erg veel squats. Trilbeentjes enzo. Op aan de eiwitten.
Niet vandaag, maar ik ga wel aan de arbeidquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor 12.00 uur op de VU he.
Netjes netjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet vandaag, maar ik ga wel aan de arbeid
Je gaat harder achteruit dan vooruit idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
Vandaag weer niet fietsen echter, schijtweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |