Lapo gepakt, zonder dat ik er erg in had. Dus ik raakte in paniek want ik had geen topic titel paraat.quote:

TT is wel toepasselijk, goed gedaan!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lapo gepakt, zonder dat ik er erg in had. Dus ik raakte in paniek want ik had geen topic titel paraat.

Het weekend is immers begonnen. Proost!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:25 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
TT is wel toepasselijk, goed gedaan!

quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het weekend is immers begonnen. Proost!

ONZ / [ONZ-SC #1681] bierquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ben ik wel helemaal uit het gesprek.

Oh. Ik zie nu pas weer jouw onderschrift. En iedere keer antwoord ik daarop. Ik ben nu vriend van Leffe.quote:

Dat mag!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Oh. Ik zie nu pas weer jouw onderschrift. En iedere keer antwoord ik daarop. Ik ben nu vriend van Leffe.

Gek tijdstip daarvoor.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:30 schreef El-Stinho het volgende:
jr ik reageer zo op je post hoor ben ff schoonmaken

Ik had een kriebel in mijn keel terwijl ik mijn tandenpoetste dus er viel spuug op de grondquote:

Met chili saus!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan ook tosti maken nu.

Wel lekker ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan ook tosti maken nu.
Heb je tapijt liggen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik had een kriebel in mijn keel terwijl ik mijn tandenpoetste dus er viel spuug op de grond

Nee laminaat in mn kamerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel lekker ja.[..]
Heb je tapijt liggen?

Ja ik heb inmiddels een heel boekwerk met diverse varianten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel lekker ja.[..]
Heb je tapijt liggen?

Spannend. Hopelijk verspelen ze punten morgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft die Sadilek wel eens geprobeerd, die deed het wel aardig. Maar uiteindelijk greep hij toch weer terug op het vertrouwde uit loyaliteit, al heeft hij wel Ihatarren ipv Pereiro erin gezet wat ik wel sterk vind. Want die Pereiro blijft de ultieme momentenspeler maar kan je nooit op bouwen.

Ach ik ben Feyenoord fan. Voor mij maakt het niets meer uit. Alleen AZ moet zich even inhouden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk verspelen ze punten morgen.

Oké?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ach ik ben Feyenoord fan. Voor mij maakt het niets meer uit. Alleen AZ moet zich even inhouden.

Ik bedoel. Dit seizoen is al verloren. Maar die 3e plek is wel belangrijk al zie ik ze dat ook nog verneuken.quote:

Dan ruim je het zo op.quote:
Best leuk om creatieve tosti's te maken, al val ik meestal ook terug op het oude vertrouwde.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik heb inmiddels een heel boekwerk met diverse varianten.
Ik geloof daar niet in, en als ze dat wel doen zal Ajax ook meteen punten verspelen daarna.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk verspelen ze punten morgen.

MAAR DIT BOEIT MIJ ECHT GEEN ENE REETquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:45 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik bedoel. Dit seizoen is al verloren. Maar die 3e plek is wel belangrijk al zie ik ze dat ook nog verneuken.

quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
MAAR DIT BOEIT MIJ ECHT GEEN ENE REET

Dan zou ik ook vooral niet meer op mij reageren.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
MAAR DIT BOEIT MIJ ECHT GEEN ENE REET

Je weet het nooit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ruim je het zo op.[..]
Best leuk om creatieve tosti's te maken, al val ik meestal ook terug op het oude vertrouwde.[..]
Ik geloof daar niet in, en als ze dat wel doen zal Ajax ook meteen punten verspelen daarna.

Maar jij begint met mij quoten terwijl ik daar niet op zit te wachtenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dan zou ik ook vooral niet meer op mij reageren.
 .
.

Daarom kijk ik er nooit naar. Scheelt me frustraties.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het blijft het altijd vervelende PSV.

Jij bent wel echt een stoer iemand of niet? Is het de monitor en je toetsenbord of gedraag je je zo omdat je niet helemaal zeker bent van jezelf?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar jij begint met mij quoten terwijl ik daar niet op zit te wachten.

Ik kijk ook vooral met een half oog ernaar hoor, maar dan zou ik vooral gefrustreerd zijn dat dit Ajax onder dat matige PSV-elftal gaat eindigen. Zou er ook alleen Bergwijn van willen hebben, en Ihattaren voor de toekomst.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom kijk ik er nooit naar. Scheelt me frustraties.

En hoe moeilijk ik dit ook zeg. De Jong als een rat.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk ook vooral met een half oog ernaar hoor, maar dan zou ik vooral gefrustreerd zijn dat dit Ajax onder dat matige PSV-elftal gaat eindigen. Zou er ook alleen Bergwijn van willen hebben, en Ihattaren voor de toekomst.

Wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En hoe moeilijk ik dit ook zeg. De Jong als een rat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |