Muah, zo gek vind ik het niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:54 schreef I. het volgende:
[..]
Toch gek.Evenveel inwoners als mijn woonplaats.
Zal wel op de route van het transport liggen ofzo.
Dat ken ik niet, geloof ikquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doet me aan zo'n Mozart likeur te denken.
Mja, oké oké.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, zo gek vind ik het niet.
Ligt in de op een na grootste regio van Limburg.
Ik kan wel gekkere plaatsen vinden waar ze die vestigingen neer gooien
Die in Kerkrade is wel echt ideaalquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, zo gek vind ik het niet.
Ligt in de op een na grootste regio van Limburg.
Ik kan wel gekkere plaatsen vinden waar ze die vestigingen neer gooien
Dus het is drank die op Mozart kugeln moet lijken?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
https://www.google.com/sh(...)Mw,cdl:1,prmr:1,cs:1
Weet ik niet, dat denk ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dus het is drank die op Mozart kugeln moet lijken?
Hij is wel groter dan die wat in Maastricht ligt en qua parkeren beter geregeld en goedkoper!quote:
Je bent zelfquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat denk ik.
Die kugeln zijn goddelijk
Die in Maastricht ben ik nooit geweest. Maar vooral parkeren en bereikbaarheid vind ik er fijn. En het grote assortimentquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is wel groter dan die wat in Maastricht ligt en qua parkeren beter geregeld en goedkoper!
Je plaatje werkt niet lekker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:08 schreef skysherrif het volgende:
@:flippiee
Ah shit did bedoel ik ook niet. Mobielfokfaal
[ afbeelding ]
Deze. La chouffe vind ik ook heel nice.
Verder hou ik wel van hertog jan en erdinger
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je plaatje werkt niet lekker.[..]dankje
In Maastricht ligt hij in Brusselse Poort. Dat is volgens mij betaald parkeren en qua bereikbaarheid minder, zeker als je van buiten de stad moet komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die in Maastricht ben ik nooit geweest. Maar vooral parkeren en bereikbaarheid vind ik er fijn. En het grote assortiment
Ah ja, dan is het Roda stadion wel een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In Maastricht ligt hij in Brusselse Poort. Dat is volgens mij betaald parkeren en qua bereikbaarheid minder, zeker als je van buiten de stad moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |