DM mij je nummer, dan maken we het concreet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DM mij je nummer, dan maken we het concreet.
Jij mag ook je nummer DM'en hoor.quote:
Niet om te neuken hoor. Dat doe ik enkel met jou.quote:
Wellicht. Als je gehoorzaam bent.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan ga je een dickpic sturen zeker?
Je hebt mij gequote nu hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet om te neuken hoor. Dat doe ik enkel met jou.
Dan gaat het goed.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens. Doodeng, dit
Het was weder gezellig, beste menschen![]()
Dag damequote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef Dqod het volgende:
Geef toe dat je gewoon jelly bentquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef Dqod het volgende:
Jellyquote:
Nee, het is weekendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest jij niet eens op tijd naar bed?
Gelukkig dus ook voldoende tijd om te neuken.quote:
Doe er anders nog een schepje bovenopquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig dus ook voldoende tijd om te neuken.
Jij bent niet de enige die het voor jezelf verklootquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die het voor jezelf verkloot
Laat mij lekker een beetje tergen.quote:
Die moedigt mij aan. Krijg een carte blanche als ik een tettenpic weet te ritselen ergens vanavond.quote:
Je moet het toch een beetje spannend houden he.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moedigt mij aan. Krijg een carte blanche als ik een tettenpic weet te ritselen ergens vanavond.
Precies. Tettenpic van jou staat zelfs een extra beloning op. Omdat Miss je zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet het toch een beetje spannend houden he.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Tettenpic van jou staat zelfs een extra beloning op. Omdat Miss je zo leuk vindt.
Schaarste houdt de prijs hoog.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Tettenpic van jou staat zelfs een extra beloning op. Omdat Miss je zo leuk vindt.
Ja, dat doe je goed. Als je nog tips hebt hoe eraan te komen dan houd ik mij aanbevolen.quote:
Klinkt als metalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef Trashcanman het volgende:
J[..]
Dat is weinig.
Ik was bij spiritualised, dat was gaaf.
De naam klinkt bekend, maar ik heb geen idee wat ze spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je bent er niet mee bekend?
Is space rock/gospel/whatever.
Zelf noem ik het wholesome music
Lekker, waar?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
De naam klinkt bekend, maar ik heb geen idee wat ze spelen![]()
Misschien ga ik dinsdag naar Windhand
Patronaatquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekker, waar?
Ken je spaceman3? Zelfde gast.
Voor mij ook, hoor. Maar ik ga dan ook niet naar Patronaat. Vroeger kwam ik daar wel vaak. Dus.quote:
Beetje stonerpop ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wordt het toch tijd voor een heads up
Geef het maar een naampjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Of gospelspacerock, of wholesomemusic..
Ja tot morgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef het maar een naampje![]()
Ik ga slapen, morgen lange dag
Mzl
Burgermannetjequote:
Ja ik ook al. Ik onthoud er ook veel van. Laatst gedroomd dat ik van mijn broer uit een raam moest springen en toen beide benen brak, waarna ik zelf naar het ziekenhuis moest zien te komenquote:
Uhm, oké..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ook al. Ik onthoud er ook veel van. Laatst gedroomd dat ik van mijn broer uit een raam moest springen en toen beide benen brak, waarna ik zelf naar het ziekenhuis moest zien te komen
Ik droomde over jouquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik de laatste paar nachten ook en geen idee waar het.m vandaan komt.
Dat is raar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ook al. Ik onthoud er ook veel van. Laatst gedroomd dat ik van mijn broer uit een raam moest springen en toen beide benen brak, waarna ik zelf naar het ziekenhuis moest zien te komen
Ja, erg vreemd.quote:
Ja he. Terwijl mijn broer echt een hele aardige jongen is die zoiets nooit zou doen.quote:
wees blij dat ik het niet was want dan was het een nachtmerriequote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik droomde over jou. Waarom zit jij in mijn droom
?
Het was alsnog een rare droom. Ik was in het zwembad waar C.E gebeten werd door een hondsdolle zwerver en ik moest de wond verzorgen want ik was de enige met honingzalfquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij dat ik het niet was want dan was het een nachtmerrie
oke, opeens is de droom van chino nog best normaalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was alsnog een rare droom. Ik was in het zwembad waar C.E gebeten werd door een hondsdolle zwerver en ik moest de wond verzorgen want ik was de enige met honingzalf.
Ik weet niet wat jij gebruikt maar ik wil het ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was alsnog een rare droom. Ik was in het zwembad waar C.E gebeten werd door een hondsdolle zwerver en ik moest de wond verzorgen want ik was de enige met honingzalf.
Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, opeens is de droom van chino nog best normaal
Werd wakker met een erectie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:14 schreef Kopjechino het volgende:
Ben ook wakker geworden met een liedje en krijg 'm maar niet uit mijn hoofd
welk liedje?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:14 schreef Kopjechino het volgende:
Zusjequote:
ronnie flexquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zusje
Stond gisteren op bij mijn vriendin thuis, en ben er nu mee wakker geworden
Ja, dit is echt een misdaad tegen alle muziek die ik normaal gesproken luister.quote:
welke muziek is dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een misdaad tegen alle muziek die ik normaal gesproken luister.
Shalalie shalala?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:14 schreef Kopjechino het volgende:
David Bowie, Bueno vista social club, Ghost, Jimi Hendrix, The Doors, Metellica, Deep Purple, Black Sabbath, Cream, Depeche mode, Pixies, the Who, the Clash etc etc.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke muziek is dat?
Abbey Hoes in de clip maakt het wel een klein beetje goed
neequote:
Nicequote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee beste wakker worden. Goede leef.
En je kan niet per ongeluk uit bed rollenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee beste wakker worden. Goede leef.
dat is dan wel wat anders ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
David Bowie, Bueno vista social club, Ghost, Jimi Hendrix, The Doors, Metellica, Deep Purple, Black Sabbath, Cream, Depeche mode, Pixies, the Who, the Clash etc etc.[..]
nee
Elke dag jwzquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt jij nooit wakker met kloppende lichaamsdelen?
Nou moet zeggen, als ik roadtrip doe met een vriendin dan staat er vaak ook wel dat soort muziek op. Kraantje pappie, Sef, Broederliefde, French Montana etcquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is dan wel wat anders ja.
ach ja, ik kan er eigenlijk niks van zeggen. af en toe vind ik het ook wel leuk om te luisteren naar dat hele kliekje van Polska, jebroer, boaz van de beatz, ronnie flex enz
Foto?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:47 schreef Samzz het volgende:
Zo, mijn nieuwe tekening schiet mooi op.
Gewoon doenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:48 schreef Allures het volgende:
Door die liedjes zin om een schandalige jurk aan te doen maar iets semi praktisch is handiger
Niet zoals mij uitstappen he?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:48 schreef Faxie het volgende:
Lekker windjeZo maar eens de auto in duiken
Haha nee hoorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon doen
[..]
Niet zoals mij uitstappen he?
hoe stapte jij uit?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon doen
[..]
Kan het je niet aanraden in ieder gevalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nee hoorTenminste, ik hoop van niet
meh ik ga shoppen en schandalig is meestal lastig aan en uit doenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon doen
[..]
Ik gleed uit en toen stootte ik mijn hoofd heel hard tegen de autoquote:
is hier beeldmateriaal van?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik gleed uit en toen stootte ik mijn hoofd heel hard tegen de auto
ik was netjes op tijd wakker voor de kwalificatiequote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik lig nog in bedZo maar eens eruit anders heb ik weer de hele dag last van Mn rug
ha, bejaardequote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:52 schreef Vinniiee het volgende:
Ik lig nog in bedZo maar eens eruit anders heb ik weer de hele dag last van Mn rug
Alleen van het moment dat ik won met een glas bier leegdrinkenquote:
Heel veel plezier!quote:
ook belangrijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alleen van het moment dat ik won met een glas bier leegdrinken
25 gepasseerd, dan schijn je af te takelenquote:
Ik kijk geen F1. Wie heeft pole?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was netjes op tijd wakker voor de kwalificatie
niet?quote:
hamilton natuurlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
25 gepasseerd, dan schijn je af te takelen
[..]
Ik kijk geen F1. Wie heeft pole?
Kan dingen bedenken die belangrijker zijn. Maar, het was wel een gevoel van overwinning op dat moment.quote:
Nou, dan ben ik al afgetakeldquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
25 gepasseerd, dan schijn je af te takelen
[..]
Ik kijk geen F1. Wie heeft pole?
beeldmateriaal in dm dan maarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan dingen bedenken die belangrijker zijn. Maar, het was wel een gevoel van overwinning op dat moment.
Wekenlang gedoe en uiteindelijk is het gewoon weer MB - gat- SF & RBR - gat - restquote:
dan weer een heel groot gat, dan de safety car en een dag later komt williamsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wekenlang gedoe en uiteindelijk is het gewoon weer MB - gat- SF & RBR - gat - rest
38quote:
Wat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
38![]()
nog ff en ik ga net als ratelband proberen mijn leeftijd te verlagen
Nee joh, hij heeft wel weer een vrouw zwanger kunnen makenquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:08 schreef gianni61 het volgende:
nou, de digitale wachtrij voor pinkpop was lekker kort.
kaarten zijn al binnen, kan weer verder met mijn ochtend
Ik denk dat Kubica nog wel spijt krijgt van zijn rentreequote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan weer een heel groot gat, dan de safety car en een dag later komt williams
Ja die dacht natuurlijk ineens een geile jonge hond te hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft wel weer een vrouw zwanger kunnen maken
Als die op de eerste plek staat dan staat hij pas echt op Pool positionquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk dat Kubica nog wel spijt krijgt van zijn rentree
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga je hele weekend? of welke dag?quote:
alleen de maandag. Mn pa wil graag fleetwood mac zien, anders was ik ook niet gegaanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend, en jij dan?
Ik wil heel graag Dropkick Murphy's, Die Antwoord, the Cure en Tenacious D zien ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen de maandag. Mn pa wil graag fleetwood mac zien, anders was ik ook niet gegaan
Dropkick murphy's ga ik zeker ook kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wil heel graag Dropkick Murphy's, Die Antwoord, the Cure en Tenacious D zien ook.
Ja snap ik wel, maar ik wilde echt een keer gewoon een weekend gaanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dropkick murphy's ga ik zeker ook kijken.
Voor de nostalgie had ik graag krezip ook nog wel gezien, maar die spelen op zondag en daar vond ik de weekendkaart toch net wat duur voor
Ja, vast welquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:19 schreef gianni61 het volgende:
en eens kijken of ik mn pa zo ver krijg om mee te gaan naar Bring me the horizon
vaak genoeg een weekend daar gelegen, daar word ik te oud voorquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maar ik wilde echt een keer gewoon een weekend gaan
[..]
Ja, vast wel
Wil ook wel Jacin Trill zien
Hoe oud ben je danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vaak genoeg een weekend daar gelegen, daar word ik te oud voor
Jacin Trill zegt mij niks
36quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan
sowieso ken je dit nummer wel
Tijd voor een nieuwe, deze is duidelijk aan vervanging toequote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:28 schreef Allures het volgende:
Nou man heeft blijkbaar vannacht de voordeur open laten staan
Gelukkig is alles er nog
Dat is echt geluk hebben danquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:28 schreef Allures het volgende:
Gelukkig is alles er nog
Nee, die snap ikquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
36
ohw ja, die ken ik. daar ga ik dus niet heen
Dat is niet echt handig. Hond die slaap in een bench 's nachts?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:28 schreef Allures het volgende:
Gelukkig is alles er nog
Open openquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:28 schreef Allures het volgende:
Gelukkig is alles er nog
Ja gelukkig wel. Al vond ik die deze week ook al een keer met haar deur open, maar die was gewoon blijven liggenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig. Hond die slaap in een bench 's nachts?
Je man heeft dat gedaan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Godverdomme. En echt al sinds gisteren zin in mijn havermout en nu gooit ie letterlijk een hondenspeeltje er in
En het is op, dus ik kan niet bij maken
Ik ga terug naar bed.
En op tinder
Het zit je ook niet meequote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Godverdomme. En echt al sinds gisteren zin in mijn havermout en nu gooit ie letterlijk een hondenspeeltje er in
Ik ga terug naar bed.
En op tinder
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:42 schreef Allures het volgende:
Ik ga terug naar bed.
En op tinder
Nee ik niet volgens mijquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:53 schreef Samzz het volgende:
Straks werken en dan vanavond eens kijken naar de verzekering voor mijn auto.
Hebben jullie een inzittendenverzekering afgesloten?
nopequote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:53 schreef Samzz het volgende:
Straks werken en dan vanavond eens kijken naar de verzekering voor mijn auto.
Hebben jullie een inzittendenverzekering afgesloten?
nooit over nagedacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar niet voor gekozen?
Het klinkt als dubbelop verzekeren. Wat voegt het toe tov bijv een aansprakelijkheidsverzekering of de zorgverzekering van de inzittende?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:57 schreef Samzz het volgende:
Mijn vader raadt t aan. Maar ik vraag me af of het een goed idee is.
Ik rijd bijna nooit met passagiers. Maar zelf natuurlijk wel en dan ben ik zelf ook verzekerd. Ook voor schade aan spullen.
Ja, tell me about itquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:56 schreef Allures het volgende:
[..]
weet je hoeveel gedoe dat zoeken is
Ik weet niet of mijn verzekering ook schade in de auto uitkeert. Aan de andere kant, toen mijn hond een incident had is dat wel door de verzekering betaald.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het klinkt als dubbelop verzekeren. Wat voegt het toe tov bijv een aansprakelijkheidsverzekering of de zorgverzekering van de inzittende?
Je was okequote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:05 schreef Kopjechino het volgende:
De koffie is op. Nu sterf ik langzaam.
En ik kan vanmiddag pas boodschappen doen.
Zou voor mij niet moeten uitmaken of de schade dan is veroorzaakt door een hond of een inzittende. Tenzij die inzittende moedwillig wat molt, maar dan denk ik aan claimen via de aansprakelijkheid van de inzittende. Niet via een eigen inzittendeverzekering.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn verzekering ook schade in de auto uitkeert. Aan de andere kant, toen mijn hond een incident had is dat wel door de verzekering betaald.
Vanmiddag eens bellen of dat gedekt is.
Het gaat om schade aan spullen bij een ongeval. Maar dat zou dan onder de aansprakelijkheidsverzekering vallen idd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou voor mij niet moeten uitmaken of de schade dan is veroorzaakt door een hond of een inzittende. Tenzij die inzittende moedwillig wat molt, maar dan denk ik aan claimen via de aansprakelijkheid van de inzittende. Niet via een eigen inzittendeverzekering.
Ff kijken of ik het goed begrijp. Stel je hebt een ongeval en je inzittende remt met zijn kop tegen de voorruit zodat er een barst in zit, dan zou de autoverzekering die barst niet vergoeden als je geen inzittendeverzekering hebt?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om schade bij een ongeval. Maar dat zou dan onder de aansprakelijkheidsverzekering vallen idd.
Sorry.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wel leuk, iemand die nog niet alle lopende grappen kent hier.
Het gaat om schade aan de passagier en zijn/haar lijf en spullen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff kijken of ik het goed begrijp. Stel je hebt een ongeval en je inzittende remt met zijn kop tegen de voorruit zodat er een barst in zit, dan zou de autoverzekering die barst niet vergoeden als je geen inzittendeverzekering hebt?
Laatste zelfs nog cappuccino gedronkenquote:
Hehe, jawel héquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:13 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wel leuk, iemand die nog niet alle lopende grappen kent hier.
Misschien weet gcjoel hier meer over? Zij zat toch in de verzekeringen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om schade aan de passagier en zijn/haar lijf en spullen.
En voor de schade aan de ruit/auto die door het ongeval ontstaan is.
Ik vraag me af of een inzittendenverzekering dan nuttig is. En of die überhaupt uitkeert bij schade aan de auto.
Verzekeringen.
Ja zou kunnen. Maar volgens mij wordt dat allemaal al gedekt door aansprakelijkheidsverzekering en zorgverzekering...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien weet gcjoel hier meer over? Zij zat toch in de verzekeringen?
Een uitleg zou dan helpen. Of doen jullie daar hier niet aan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste zelfs nog cappuccino gedronken
[..]
Hehe, jawel héMaar heeft ze snel genoeg door denk ik
Ja, mijn probleem is echt groot hoor. I need me coffee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:16 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je hebt daadwerkelijk koffie nodig, je interpreteert alles net niet zoals het bedoeld is
Is ze nog wel actief hiero? Al tijden niet meer voorbij zien komenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien weet gcjoel hier meer over? Zij zat toch in de verzekeringen?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Een uitleg zou dan helpen. Of doen jullie daar hier niet aan?
Grapjes zijn niet leuk als je ze moet uitleggenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Herken hetquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, mijn probleem is echt groot hoor. I need me coffee.
Af en toequote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:18 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is ze nog wel actief hiero? Al tijden niet meer voorbij zien komen
Gewoon gelijk zwemmen, leer je het snelst van.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Doneer koffie aan mij.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:28 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens mijn bed uit en koffie pakken
Geen idee wat ik vandaag ga doen in dit deprimerende kutweer
Netflix & chillquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:28 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens mijn bed uit en koffie pakken
Geen idee wat ik vandaag ga doen in dit deprimerende kutweer
Ik zat voorzichtig te denken aan huis opruimen, maar jouw optie klinkt wel aantrekkelijkerquote:
Opruimenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat voorzichtig te denken aan huis opruimen, maar jouw optie klinkt wel aantrekkelijker
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Mogguh, bijna in Mestreech, op bezoek en vanmiddag met ex collegas biertjes drinken en daarna uiteten
Schade aan passagier is zijn/haar eigen zorgverzekering. Schade aan auto is autoverzekering. Kan mij hooguit voorstellen dat het een ander verhaal is als inzittende niet in gordel zit, maar dan kom je weer uit bij aansprakelijkheid.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het gaat om schade aan de passagier en zijn/haar lijf en spullen.
En voor de schade aan de ruit/auto die door het ongeval ontstaan is.
Ik vraag me af of een inzittendenverzekering dan nuttig is. En of die überhaupt uitkeert bij schade aan de auto.
Verzekeringen.
Zeker, we wilden eigenlijk wandelen st pietersberg, zuipen en eten, in januari al gepland, maar gezien 't weer hebben we 't wandelen geschraptquote:
Strak planquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeker, we wilden eigenlijk wandelen st pietersberg, zuipen en eten, in januari al gepland, maar gezien 't weer hebben we 't wandelen geschrapt
Ik heb al gestofzuigd en de planten water gegeven en er zit een was in de machinequote:
mooi, maar zal ook wel mooi kostenquote:
i feel your painquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:35 schreef DrMarten het volgende:
Vol mijn knie, net onder de knieschijf, tegen de hoek van de salontafel geparkeerd
Lees net dat ze aparte horloges maken per activiteit.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi, maar zal ook wel mooi kosten
Vooral de snelheid waarmee ze het uitbrengen is echt idioot.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Soms moet je gewoon even die ouwe shit uit Zwolle pompen als je hedendaagse Nederhop hoort. Mijn God wat een troep over het algemeen
Niet zo nostalgisch doen joh.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Soms moet je gewoon even die ouwe shit uit Zwolle pompen als je hedendaagse Nederhop hoort. Mijn God wat een troep over het algemeen
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wil heel graag Dropkick Murphy's, Die Antwoord, the Cure en Tenacious D zien ook.
dat is inderdaad wel domquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lees net dat ze aparte horloges maken per activiteit.Faal.
Ik hou het het liefst bij osdorpquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn neefje van 8....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, of blijf maar draaien, bloesjesman ofzoquote:
Dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dino heeft vast de vorige lijn in huis en wil nu weer geld uitgeven
Weekendquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:30 schreef Samzz het volgende:
Zo, nog twee uurtjes en klaar. Pffff.
Weekend.
Vandaag niks, morgen sowieso met de merrie rijden en ik hoop op goed weer want dan wordt t strand.quote:
Succes, het zal wel zwaar worden met alle modder.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond om 21:00 naar bed.![]()
Morgen om 4:00 eruit en 200km onverhard fietsen.
Is dat in het donker te doen die MTB paden? Moet je wel geluk hebben met het maanlicht lijkt me.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Vanavond om 21:00 naar bed.![]()
Morgen om 4:00 eruit en 200km onverhard fietsen.
Weinig plannen, dus lekker rustig aan doen vandaag. Net nog even met mijn hond gelopen en die ligt nu naast menig de bank te slapenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag niks, morgen sowieso met de merrie rijden en ik hoop op goed weer want dan wordt t strand.
En jij?
Je kan een lamp op je stuur of helm zetten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat in het donker te doen die MTB paden? Moet je wel geluk hebben met het maanlicht lijkt me.
Met alleen stuurlamp kijk je alsnog geen bochten door.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je kan een lamp op je stuur of helm zetten.
Als ik de mijne op de hoogste stand zet is het net dag
Wat voor soort stoel zoek je?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig plannen, dus lekker rustig aan doen vandaag. Net nog even met mijn hond gelopen en die ligt nu naast menig de bank te slapen![]()
Ben nog steeds opzoek maar een nieuwe stoel voor in mijn woonkamer, maar dat schiet niet echt op. Dus misschien nog een rondje over het internet maken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat voor soort stoel zoek je?
Vriendje heeft een hele toffe van een Nederlands design heruitgebracht
Fauteuil/Lounge chair. Hoop ergens nog een 2e hands artifort tegen te komen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat voor soort stoel zoek je?
Vriendje heeft een hele toffe van een Nederlands design heruitgebracht
Linkje in je dm.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Fauteuil/Lounge chair. Hoop ergens nog een 2e hands artifort tegen te komen.
Ook nog altijd opzoek naar nieuwe stoelen voor bij de eettafel maar dat kan ik nog wel even uitstellen.
Wat voort stoel heeft ie opnieuw uitgebracht?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:30 schreef gcjoel het volgende:
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Hier kwam mn vriend nog mee aan van de weekvooral om de naam.
Starten rond 6:00 maar het is 30min/45min donker, daarvoor idd een bak licht op de fiets.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Is dat in het donker te doen die MTB paden? Moet je wel geluk hebben met het maanlicht lijkt me.
Nee.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 15:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een geile bak de nieuwe 992.[ afbeelding ]
Heerlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weinig plannen, dus lekker rustig aan doen vandaag. Net nog even met mijn hond gelopen en die ligt nu naast menig de bank te slapen![]()
Ben nog steeds opzoek maar een nieuwe stoel voor in mijn woonkamer, maar dat schiet niet echt op. Dus misschien nog een rondje over het internet maken.
Ik heb nog een Artifort-bank voor je staanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Fauteuil/Lounge chair. Hoop ergens nog een 2e hands artifort tegen te komen.
Ook nog altijd opzoek naar nieuwe stoelen voor bij de eettafel maar dat kan ik nog wel even uitstellen.
Wat voort stoel heeft ie opnieuw uitgebracht?
Ja, nu wil ik het ook wetenquote:
Kwak wat lelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2019 14:30 schreef gcjoel het volgende:
http://link.marktplaats.n(...)&utm_content=app_ios
Hier kwam mn vriend nog mee aan van de weekvooral om de naam.
Nee, de klassieke 911 is daar koning.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben ze die niet in de farvella?
Ja? Gaat 'ie weg?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog een Artifort-bank voor je staan
De stoel blijft van mij
Liever nietquote:
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
Zelf ook even in slaap gevallen merkte ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik ben net wezen fietsen (stupid me
), ik bekaf, honden bekaf
.
Wat voor stoel zoek je?
Leuke stoelquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelf ook even in slaap gevallen merkte ik.
[ afbeelding ]
Artifort F510 vind ik mooi qua stijl; alleen die zijn vintage ook nog altijd vrij prijzig.
Die had ik kunnen hebbenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Artifort F510 vind ik mooi qua stijl; alleen die zijn vintage ook nog altijd vrij prijzig.
I know, daarom vroeg ik of je gingquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Open dag, dus zieke bottle list wat je normaal nooit krijgt.
Ik ben niet in slaap gevallen, ik was aan het tekenen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik was druk vandaag. Nu moe en ijskoudquote:
Klopt. En onstabieler.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 18:58 schreef Samzz het volgende:
De wind was vandaag volgens mij ook steviger dan gisteren. Echt niet leuk.
Fijnquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uh... knoop of 45 in de vlagen, 85km/u
wowquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Zwarte bonerburgers gemaakt, best lekker
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:01 schreef ElDinosaur het volgende:
Zwarte bonenburgers gemaakt, best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |