DM mij je nummer, dan maken we het concreet.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
DM mij je nummer, dan maken we het concreet.
Jij mag ook je nummer DM'en hoor.quote:
Niet om te neuken hoor. Dat doe ik enkel met jou.quote:
Wellicht. Als je gehoorzaam bent.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dan ga je een dickpic sturen zeker?
Je hebt mij gequote nu hequote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet om te neuken hoor. Dat doe ik enkel met jou.
Dan gaat het goed.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar weer eens. Doodeng, dit
Het was weder gezellig, beste menschen![]()
Dag damequote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef Dqod het volgende:
Geef toe dat je gewoon jelly bentquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef Dqod het volgende:
Jellyquote:
Nee, het is weekendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moest jij niet eens op tijd naar bed?
Gelukkig dus ook voldoende tijd om te neuken.quote:
Doe er anders nog een schepje bovenopquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig dus ook voldoende tijd om te neuken.
Jij bent niet de enige die het voor jezelf verklootquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent niet de enige die het voor jezelf verkloot
Laat mij lekker een beetje tergen.quote:
Die moedigt mij aan. Krijg een carte blanche als ik een tettenpic weet te ritselen ergens vanavond.quote:
Je moet het toch een beetje spannend houden he.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die moedigt mij aan. Krijg een carte blanche als ik een tettenpic weet te ritselen ergens vanavond.
Precies. Tettenpic van jou staat zelfs een extra beloning op. Omdat Miss je zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet het toch een beetje spannend houden he.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Tettenpic van jou staat zelfs een extra beloning op. Omdat Miss je zo leuk vindt.
Schaarste houdt de prijs hoog.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Tettenpic van jou staat zelfs een extra beloning op. Omdat Miss je zo leuk vindt.
Ja, dat doe je goed. Als je nog tips hebt hoe eraan te komen dan houd ik mij aanbevolen.quote:
Klinkt als metalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:49 schreef Trashcanman het volgende:
J[..]
Dat is weinig.
Ik was bij spiritualised, dat was gaaf.
De naam klinkt bekend, maar ik heb geen idee wat ze spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je bent er niet mee bekend?
Is space rock/gospel/whatever.
Zelf noem ik het wholesome music
Lekker, waar?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
De naam klinkt bekend, maar ik heb geen idee wat ze spelen![]()
Misschien ga ik dinsdag naar Windhand
Patronaatquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:55 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Lekker, waar?
Ken je spaceman3? Zelfde gast.
Voor mij ook, hoor. Maar ik ga dan ook niet naar Patronaat. Vroeger kwam ik daar wel vaak. Dus.quote:
Beetje stonerpop ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:23 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wordt het toch tijd voor een heads up
Geef het maar een naampjequote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Beetje wel ja. Of gospelspacerock, of wholesomemusic..
Ja tot morgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef het maar een naampje![]()
Ik ga slapen, morgen lange dag
Mzl
Burgermannetjequote:
Ja ik ook al. Ik onthoud er ook veel van. Laatst gedroomd dat ik van mijn broer uit een raam moest springen en toen beide benen brak, waarna ik zelf naar het ziekenhuis moest zien te komenquote:
Uhm, oké..quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ook al. Ik onthoud er ook veel van. Laatst gedroomd dat ik van mijn broer uit een raam moest springen en toen beide benen brak, waarna ik zelf naar het ziekenhuis moest zien te komen
Ik droomde over jouquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik de laatste paar nachten ook en geen idee waar het.m vandaan komt.
Dat is raar.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ik ook al. Ik onthoud er ook veel van. Laatst gedroomd dat ik van mijn broer uit een raam moest springen en toen beide benen brak, waarna ik zelf naar het ziekenhuis moest zien te komen
Ja, erg vreemd.quote:
Ja he. Terwijl mijn broer echt een hele aardige jongen is die zoiets nooit zou doen.quote:
wees blij dat ik het niet was want dan was het een nachtmerriequote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik droomde over jou. Waarom zit jij in mijn droom
?
Het was alsnog een rare droom. Ik was in het zwembad waar C.E gebeten werd door een hondsdolle zwerver en ik moest de wond verzorgen want ik was de enige met honingzalfquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wees blij dat ik het niet was want dan was het een nachtmerrie
oke, opeens is de droom van chino nog best normaalquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was alsnog een rare droom. Ik was in het zwembad waar C.E gebeten werd door een hondsdolle zwerver en ik moest de wond verzorgen want ik was de enige met honingzalf.
Ik weet niet wat jij gebruikt maar ik wil het ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was alsnog een rare droom. Ik was in het zwembad waar C.E gebeten werd door een hondsdolle zwerver en ik moest de wond verzorgen want ik was de enige met honingzalf.
Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, opeens is de droom van chino nog best normaal
Werd wakker met een erectie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:14 schreef Kopjechino het volgende:
Ben ook wakker geworden met een liedje en krijg 'm maar niet uit mijn hoofd
welk liedje?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:14 schreef Kopjechino het volgende:
Zusjequote:
ronnie flexquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zusje
Stond gisteren op bij mijn vriendin thuis, en ben er nu mee wakker geworden
Ja, dit is echt een misdaad tegen alle muziek die ik normaal gesproken luister.quote:
welke muziek is dat?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dit is echt een misdaad tegen alle muziek die ik normaal gesproken luister.
Shalalie shalala?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:14 schreef Kopjechino het volgende:
David Bowie, Bueno vista social club, Ghost, Jimi Hendrix, The Doors, Metellica, Deep Purple, Black Sabbath, Cream, Depeche mode, Pixies, the Who, the Clash etc etc.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke muziek is dat?
Abbey Hoes in de clip maakt het wel een klein beetje goed
neequote:
Nicequote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee beste wakker worden. Goede leef.
En je kan niet per ongeluk uit bed rollenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee beste wakker worden. Goede leef.
dat is dan wel wat anders ja.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
David Bowie, Bueno vista social club, Ghost, Jimi Hendrix, The Doors, Metellica, Deep Purple, Black Sabbath, Cream, Depeche mode, Pixies, the Who, the Clash etc etc.[..]
nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |