SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goeie..... ehh,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goeie..... ehh,Muts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow sorry, ik was afgeleid door die Nike-logo.![]()
ben bang van wel jaquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Muts?
Ow sorry, ik was afgeleid door die Nike-logo.
Fijne avond/weekendquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga hier afsluiten en nog even tv kijken. Fijne avond nog
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ok, dan ga ik niks klaarzettenquote:
Prettige avond Diaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:49 schreef ToT het volgende:
Hoewel ik best wel wil geloven dat ze een mooie muts heeft!![]()
in my mihihihindquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:53 schreef peaceman het volgende:
Bucketheads - The Bomb! (These Sounds Fall Into My Mind)
Ja, daarna een tijdje in een kartonnen doos geleefd, maar ze is toen weer aan een come-back begonnen.quote:
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:55 schreef asco het volgende:
[..]
Ram oud.
Ten tijde van dit was ik 21 ofzo.
WHUT....quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:56 schreef peaceman het volgende:
de planning is om nog ongeveer 5 nummers te draaien... en ja.. het gaat ook nog een andere kant op... tenslotte is het niet mijn stijl om ineens in 1 genre te blijven hangen..
Bijna 46.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
vind je? ik ben nog lang geen 46.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin ging een kwartier geleden naar bed en de bedoeling was dat ik mee ging.![]()
Achja, na 22 jaar wacht ze maar ff wat langer.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef asco het volgende:
Mijn vriendin ging een kwartier geleden naar bed en de bedoeling was dat ik mee ging.![]()
Achja, na 22 jaar wacht ze maar ff wat langer.![]()
voor de duidelijkheid... die komen na het nummer hierna.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:04 schreef peaceman het volgende:
Ik eindig dan wel toepasselijk met de laatste twee nummers asco
ja maar ik houd het echt bij nog 3 nummers hierna.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:06 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een lange toegift zo, peaceman. Niet dat ik klaag.
we want more, we want moooooooorequote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar ik houd het echt bij nog 3 nummers hierna.
Het is toch weekend en morgen is morgen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:09 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
we want more, we want moooooooore
Ik loop wat achter schijnbaar maar:quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:10 schreef Charlotte3 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
ja mijn wekker gaat weer om 7.15quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:10 schreef asco het volgende:
[..]
Het is toch weekend en morgen is morgen.
Ik vraag me wel af wat er op die 3e verdieping aan de hand is!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:11 schreef peaceman het volgende:
2 brothers on the 4th floor - Come take my hand
nee nance zat in twentefoursevenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:13 schreef asco het volgende:
Was dit nou Nance? Ik gooi dat altijd door elkaar.
nee hierna nog eentje... beetje inspirerende nummers wellicht voor als je zo naar je vriendin gaat.quote:
je gaat het echt niet radenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Thanks peacy!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:19 schreef peaceman het volgende:
Playlist:Heeee thx voor de tunes weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:20 schreef livelink het volgende:
Dank je wel peaceman. Ik heb besloten dat je toch niet hoeft te hangen
ik was weer eens ietwat laatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:20 schreef peaceman het volgende:
bedankt voor het luisteren en voor asco: kom vaker langs
Je echtelijke plicht?quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:04 schreef Rafeiro het volgende:
GVD, kwam het ineens ook vol door de speakers.
Hoi buurman![]()
Die lul liep al eens te klagen toen ik tot 05:00 muziek op had staanquote:
jammer wel, maar logisch.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik taai hem zo, 1 of 2 luisteraars, dan kan ik beter proberen te slapen.
Maandag huisarts weer even contacten, belooft ie me slaappillen, krijg ik ze niet (geen afhaal bericht bij de apotheek).quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maandag huisarts weer even contacten, belooft ie me slaappillen, krijg ik ze niet (geen afhaal bericht bij de apotheek).
Oh komt toch nog wat na deze
als je wil slapen ga je gewoon slapenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:24 schreef Rafeiro het volgende:
Ga verdorie dit uur ook vol maken, heb me er zelf opgezet.
Hierna een van mijn alltime fav, nummersquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je wil slapen ga je gewoon slapen
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:31 schreef Rafeiro het volgende:
De volgende wou ik als alarm op mijn scooter
Riep zij het nou het meest driewerfst?quote:
Bij het volgende nummer kan je aan Hiroshima denkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
ik maak het ook niet erg lang meerquote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:56 schreef Rafeiro het volgende:
Maar nok hem wel om 01:00. Wil braaf mn meds nemen en proberen een beetje te slapen
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 00:57 schreef Rafeiro het volgende:
Deze wil ik zo hard knallenZo fijn dit nummer
Voetbal gaat helaas door, ondanks de vele regen en dat ze op natuurgras spelen vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voetbal gaat helaas door, ondanks de vele regen en dat ze op natuurgras spelen vandaag.
Waarschijnlijk is het veld goed genoeg om op te voetballen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet.
Maar sterkte.
Dat zal niet blijven als je met dit weer gaat voetballen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het veld goed genoeg om op te voetballen.
Thnx!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:53 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
mijn golfles voor vanmiddag is wel afgelast.
Ik vind het wel jammer hoor, maar het is inderdaad geen weer om lekker buiten te zijn. Zo wel boodschappen doen als het droog is en vanavond naar De Staatquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wat ben je vroeg?
Wel fijn dat dat afgelast is vanwege het weer. Je wil er nu niet doorheen.
Zitten er allemaal VVD-ers vanavond?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, maar het is inderdaad geen weer om lekker buiten te zijn. Zo wel boodschappen doen als het droog is en vanavond naar De Staat
Tof!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer hoor, maar het is inderdaad geen weer om lekker buiten te zijn. Zo wel boodschappen doen als het droog is en vanavond naar De Staat
Ik weet niet of mijn partner voor vanavond een VVD-er isquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zitten er allemaal VVD-ers vanavond?
Ik ben wel toe aan iets gezelligsquote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof!![]()
![]()
![]()
Het nieuwe album is ook erg fijn.
Dan hebben wij de wedstrijd al gehad....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 07:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal niet blijven als je met dit weer gaat voetballen.
Snap ik.quote:
Holland zing Hazes volgende week is al geskipt dan maar genieten van De Staatquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar om dan naar De Staat te gaan....
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Holland zing Hazes volgende week is al geskipt dan maar genieten van De Staat
Dat kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vind Holland zingt Hazes wel iets voor jou anders.
Golf jij ook met bloed, zweet en tranen?quote:
Trots op je!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:02 schreef just me het volgende:
[..]
Holland zing Hazes volgende week is al geskipt...
Dan denk je maar even aan mequote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trots op je!
Ik ben vandaag bij je in de buurt, maar bent al druk zat.
Veel plezier!
Dat aan je denken deed ik net ook al...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:53 schreef just me het volgende:
[..]
Dan denk je maar even aan me
veel plezier
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat aan je denken deed ik net ook al...
Helaas ligt het treinverkeer tussen Schiphol en Den Haag er uit, dus moet ik met de auto en dat heeft zo z'n beperkingen qua actieve participatie vandaag. Het worden sowieso een hoop smerige smaken, de meest discutabele distilleerderij wordt vandaag behandeld...
Sterkte.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat aan je denken deed ik net ook al...
Helaas ligt het treinverkeer tussen Schiphol en Den Haag er uit, dus moet ik met de auto en dat heeft zo z'n beperkingen qua actieve participatie vandaag. Het worden sowieso een hoop smerige smaken, de meest discutabele distilleerderij wordt vandaag behandeld...
Absoluut, whisky is wat mij betreft niet altijd het belangrijkste.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Sterkte.
Is het dan wel de moeite om te gaan?
Is dat niet één van de oudere distilleerderijen ter wereld?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, whisky is wat mij betreft niet altijd het belangrijkste.
Ik heb nu al lol om de opmerkingen die we vanmiddag gaan horen bij sommige bocht die voorbij komt.
Deze is het, no joke:
[ afbeelding ]
Niet echt, deze versie van de distilleerderij is er pas sinds 1964, de voorganger werd wel in 1814 gestart.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dat niet één van de oudere distilleerderijen ter wereld?
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:47 schreef peaceman het volgende:
zo, dat was een fijne wedstrijd in de regen....1-7 verlies
ze speelden vooral heel slecht, maar ja hoort erbij...quote:
Toch jammer!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze speelden vooral heel slecht, maar ja hoort erbij...
Kuifje en de smerige whiskyquote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, whisky is wat mij betreft niet altijd het belangrijkste.
Ik heb nu al lol om de opmerkingen die we vanmiddag gaan horen bij sommige bocht die voorbij komt.
Deze is het, no joke:
[ afbeelding ]
In dit weer wil je je best toch ook niet doen?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ze speelden vooral heel slecht, maar ja hoort erbij...
nou dat zou voor de toeschouwers toch wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In dit weer wil je je best toch ook niet doen?
Goedemorgen
Die staan toch vaak te ouwehoeren, en niet op te letten.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nou dat zou voor de toeschouwers toch wel leuk zijn.
wij wel... voetbal is oorlogquote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Die staan toch vaak te ouwehoeren, en niet op te letten.
pas maar op, anders krijg je een ram!quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 10:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
pas maar op, anders krijg je een ram!
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:08 schreef MadMaster het volgende:
De moeder van een collega is hierbij omgekomen, hoor ik net...![]()
Dode en zwaargewonden bij frontale botsing op N242 in Heerhugowaard
Ow damn. Heftig zeg....quote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:08 schreef MadMaster het volgende:
Heftig zeg. We hoorden aardig wat sirenesquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:08 schreef MadMaster het volgende:
Absurd ja. De enige die ik ken die er heen zou willen hoeft niet na te denken of ze het er voor over zou hebben omdat ze dan zo ongeveer op het punt van bevallen zal zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:20 schreef peaceman het volgende:
Als Pearl Jam/Eddie Vedder fan word je ook flink genaaid zeg! 110 euro voor een kaartje in Afas Live...
Nog even en die fans kunnen alleen nog maar in gescheurde jeans, afgetrapte gympies en houthakkershemden lopenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:20 schreef peaceman het volgende:
Als Pearl Jam/Eddie Vedder fan word je ook flink genaaid zeg! 110 euro voor een kaartje in Afas Live...
Mehquote:Op zaterdag 16 maart 2019 12:08 schreef MadMaster het volgende:
Prachtige zaal toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:20 schreef peaceman het volgende:
Zeker mooie zaal.quote:
Is dat bij jullie in de buurt?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
![]()
We hoorden aan de sirenes dat het foute boel was....
10 ml coke oplossing toch weer meegekregen naar het buitenland...quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Beveiliging op Schiphol: "zijn uw broekzakken leeg?"
Ik, lacherig: "Alleen mijn brillenpoetsdoekje zit er nog in" en ik wil verder lopen.
Beveiliger, geïrriteerd: "Nee, uw zakken moeten leeg zijn!!"
Ik: wtf"Wat jij wil..
" en gooi het doekje van 10 bij 10 cm in een nieuwe bak (de andere was al weg).
Er komen dagelijks messen en andere leuke zaken door de beveiliging, maar gelukkig is mijn brillenpoetsdoekje terrorisme-vrij bevonden.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
10 ml coke oplossing toch weer meegekregen naar het buitenland...
De houding van die lui staat me vaak ook echt niet aan.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Beveiliging op Schiphol: "zijn uw broekzakken leeg?"
Ik, lacherig: "Alleen mijn brillenpoetsdoekje zit er nog in" en ik wil verder lopen.
Beveiliger, geïrriteerd: "Nee, uw zakken moeten leeg zijn!!"
Ik: wtf"Wat jij wil..
" en gooi het doekje van 10 bij 10 cm in een nieuwe bak (de andere was al weg).
Er komen dagelijks messen en andere leuke zaken door de beveiliging, maar gelukkig is mijn brillenpoetsdoekje terrorisme-vrij bevonden.
Ja hoor!quote:
Hemelsbreed is het hier niet zo heel ver vandaan, we konden de sirenes heel goed horen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat bij jullie in de buurt?
Altijd linke soep die binnenwegen in het donker...
Goede berichten, mooi zoquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoor!
Mevrouw ToT heeft afgelopen week 3 van de 5 inburgeringsexamens gedaan en voor 2 heeft ze al officieel te horen gekregen dat ze geslaagd is, en van eentje werd mondeling gezegd dat zij bij de absolute top hoorde die die examinator de afgelopen 10 jaar had meegemaakt en dat het echt wel goed zat met dat ze geslaagd zou zijn!Alleen moet een 2e persoon die opname van spreekvaardigheid ook nog beluisteren voordat die uitslag ook officieel is.
Na het 5e examen krijgt ze nog een soort sollicitatie-toets en dan is alles helemaal rond!
En hoestie daar?
Haha okee dan!quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede berichten, mooi zo![]()
Hier ook alles goed; weinig nieuws eigenlijk. Maar geen bericht is goed bericht in dit geval.
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond 19:00 uur een show ga uitzenden, trouwens
Ben er ook, maar kan zijn dat ik plotseling weg moet.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond 19:00 uur een show ga uitzenden, trouwens
Alle begrip; zie maarquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben er ook, maar kan zijn dat ik plotseling weg moet.
Veel plezierquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:43 schreef just me het volgende:
De Staat, ik kom eraan
Jullie ook fijne avond
Fijne avondquote:Op zaterdag 16 maart 2019 16:43 schreef just me het volgende:
De Staat, ik kom eraan
Jullie ook fijne avond
quote:Programma van vandaag
19:30 - 21:00 DJ11 - Nutcase
21:00 - 23:00 Melting - Golden oldies
kan ik me zomaar voorstellenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
Basement Jaxx vs. Metropole Orkest - Good Luck
Er is een heel album van, met sommige tracks in compleet verbouwde versies. Deze is dicht bij het origineel, maar dan met een live-orkest. Geweldige ervaring was dat.
Zeker. Helaas staan een paar nummers niet in live-uitvoering op het album, maar in instrumentale studio-uitvoering. Die versies missen toch iets van de atmosfeer van die avond. Het was in Eindhoven, trouwens, dat optreden.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dat zal een beste indruk gegeven hebben én achterlaten.
Wat een vreemde keuze om niet te kiezen voor de live versie.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker. Helaas staan een paar nummers niet in live-uitvoering op het album, maar in instrumentale studio-uitvoering. Die versies missen toch iets van de atmosfeer van die avond. Het was in Eindhoven, trouwens, dat optreden.
Misschienquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Volgens mij hoorde ik je daar fluiten op het eind, 11.
Wellicht een inspiratiebron geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vraag me niet waarom, maar bij dit nummer moest ik direct aan twenty one pilots: Stressed Out denken en níet om de titel. Er zit iets van zo'n zelfde sfeertje in.
Eén van de beste nummers van Hurtsquote:
Ik ga kijken.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Rzlz - Sixteen
Zou ik deze mogen aanvragen?
Ik heb de origineel hiervan gedraaid, maar kan het me niet enorm sterk meer voor de geest halenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga kijken.Nu: Icarus - Sirens (Denney remix)
Ik vind het stiekem heel goed gedaanquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
Je gooit de MadDisaster van vorige week nog even in de herhaling?
Ik vind het origineel dan toch beter.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem heel goed gedaanNiet verder vertellen hè...
Ik vind hem de 2e keer ook al leuker, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem heel goed gedaanNiet verder vertellen hè...
Ik kon deze week aan Eva Koreman appen dat ik dit nummer vorige maand al had gedraaid, terwijl het deze week de eerste airtime had op 3fmquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:06 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een verzoekje van de Nater dat ik niet ken....
quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kon deze week aan Eva Koreman appen dat ik dit nummer vorige maand al had gedraaid, terwijl het deze week de eerste airtime had op 3fm
https://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/42463
Is er iets met UB40 gebeurd dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
We krijgen zo nog antwoord op de vraag wat er met UB40 is gebeurd. Er komt nog veel andere, leuke muziek aan. En natuurlijk een Lucky's Law. Om 21:00 uur neemt Discjockey Person Melting het roer over.
Ze hebben eindelijk werk gekregenquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er iets met UB40 gebeurd dan?
Of zijn ze gestopt?
Geloof me, in het echt gaat het ook zo snel.quote:
moet je eerst langs de 18 ookquote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig weerstaat de verleiding om 19 van Paul Hardcastle ook nog te draaien.
Eerst Anthrax met I'm eightteen.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig weerstaat de verleiding om 19 van Paul Hardcastle ook nog te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |