Ik vind een interlandonderbreking niet heel erg nuquote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk echt heel weinig voetbal meer.
 .
.

Missen wel een belangrijke linksback. Valencia v Getafe wordt ook interessant maar 1) waarschijnlijk niet om het voetbal; 2) ik weet niet of ik dan al thuis ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betis - Barcelona kan nog wel aardig worden.

Ga je er dan heen met Flippiee?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Regel volgend jaar even az ajax kaartjes bitte

Maar ook niet minder 😌😌quote:Op vrijdag 15 maart 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk echt heel weinig voetbal meer.

Dan is er vaak nog elke dag wel voetbal.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind een interlandonderbreking niet heel erg nu.
Vaak zet ik maar iets op de achtergrond aan maar kijk ik niet heel erg geconcentreerd. Of het moet Ajax of een Messi-show zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Missen wel een belangrijke linksback. Valencia v Getafe wordt ook interessant maar 1) waarschijnlijk niet om het voetbal; 2) ik weet niet of ik dan al thuis ben.

En je wil niet eens met mij naar Ajax.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ze me niet exposed als ajax fan

Jij bent geen lekker wijfquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je wil niet eens met mij naar Ajax.

Trustenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker m'n slaapmandje opzoeken...slaap lekker liefjes!

Wel wtfquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En je wil niet eens met mij naar Ajax.

Ik kijk alleen Spanje en Nederland aandachtig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dan is er vaak nog elke dag wel voetbal.

Slaaplekker lieve teamgenootquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik ga lekker m'n slaapmandje opzoeken...slaap lekker liefjes!

Maar wel heel leuk gezelschap!quote:
Ineens vet negerenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel wtf
Dat kwam allemaal door polletje
Nee maar echt wil wel

Had ik dit jaar ook kunnen doen hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Regel volgend jaar even az ajax kaartjes bitte
Wel gezellig ook denk ikquote:

Ik ga alleen de duels van Oranje kijken.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk alleen Spanje en Nederland aandachtig.

Had er niet aan gedacht, wordt nu voor morgen een beetje lastig denk ik 😌quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had ik dit jaar ook kunnen doen hoor[..]
Wel gezellig ook denk ik

Gevaarlijk. Voor de rest vermaak ik me toch wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga alleen de duels van Oranje kijken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |