SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wilde ik brieven schrijven naar hem voor elke verjaardag, dat ik van hem houd, dat hij lief moet zijn voor zijn moeder enz... Maar ik ben 1) een slechte schrijver, 2) bij de eerste woordjes begin ik al te janken, en 3) zo ziek dat ik niet veel energie over heb mocht ik de computer al halen.
Ik weet dat het valsspelen is maar ik wilde vragen of jullie misschien zouden willen helpen met het schrijven van de brieven... Dan kan ik ze nog een beetje aanpassen en personalizeren. Hij heet Pascal en is op 20 mei jarig. Ik heb een PhD in de economie, hou ontzettend van hem en mijn vrouw, heb 3 domme katten, ben 13 jaar samen met mijn vrouw, heb lieve opa's en omas, tantes en ooms.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen een voorzetje te geven...
EDIT: Ik ga video's maken
[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 15-03-2019 18:32:21 ]I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
Dit. Heel veel sterkte TSquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie veel kracht toe, veel sterkte, en ik wens je een... Ja... Een 'fijne' reis naar boven.
Spreek uit je hart. Het hoeft niet mooi of perfect, maar spreek uit je hart. Jezus, ik ben er stil van.
Dit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef CoolGuy het volgende:
Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik wens jullie veel kracht toe, veel sterkte, en ik wens je een... Ja... Een 'fijne' reis naar boven.
Spreek uit je hart. Het hoeft niet mooi of perfect, maar spreek uit je hart. Jezus, ik ben er stil van.
Dit dus, gatverdamme...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:01 schreef MaGNeT het volgende:
Zith, ben hier wel even stil van. Ik zie je natuurlijk al een tijdje (ook als mod) voorbij komen in het crypto topic en wist wel één en ander maar niet dat het zo slecht ging...
Jullie allemaal sterkte voor de komende tijd...
Een video klinkt wel als een goed idee idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:50 schreef Rose_Red het volgende:
Ach Jezus wat erg.
Als je niet goed kunt schrijven kun je misschien korte filmpjes voor hem maken.
Mijn kind kijkt vaak naar de filmpjes die haar moeder maakte.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:10 schreef BoneThugss het volgende:
Inderdaad een prachtig kind! En die lach
Dit vind ik wel een hele goede.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme Zith..
Misschien wat filmpjes idd, wat miss_sly zegt.
Hoeven geen hele verhalen te zijn, maar misschien wat boekjes voorlezen? Inclusief gekke stemmen enzo als je dat kunt/doet? Als hij je mist kan je hem voor het slapengaan voorlezen....?
En godverdomme.
jazeker wel, vergeet niet dat je vrouw ook kan zorgen dat het af en toe op een andere/nieuwe stick kan worden gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
Bedankt allemaal. Misschien is bewegend beeld met geluid wel fijner ja.
Is USB veilig om lang op te slaan?
Zolang het op meerdere plekken is opgeslagen, op zich wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
En stop er ook wat berichten voor haar tussen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
jazeker wel, vergeet niet dat je vrouw ook kan zorgen dat het af en toe op een andere/nieuwe stick kan worden gezet.
Ik zou het op meerdere opslagmedia opslaan. Idd paar usb-sticks en eventueel cloud.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En stop er ook wat berichten voor haar tussen?
Iemand anders laten filmen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Zith het volgende:
En heel mooi advies allemaal, ik ga filmen dat we een boekje lezen, dat we met z'n allen ontbijten en lachen, dat ik met hem speel, liedjes zingen enz.
Hoe zouden jullie dat filmen?
quote:
Ik heb misschien een ideetje, TS... Ik snap het belang van brieven en dergelijke, maar ik vind het zo gek om dat vanuit jou te schrijven (wat oa murp dus wil gaan doen, wat op zich heel nobel is, hoor). Dat jij het vervolgens nog gaat personalizen om zo je kind een herinnering mee te geven. Jezusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:09 schreef murp het volgende:
Ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ikzelf kan echt niet schrijven maar het is wel het minste wat ik voor je kan doen even een paar opzetjes proberen te maken.![]()
![]()
Wat heb jij een mooi kind zeg!
Gewoon huis tuin en kneuterig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:28 schreef Zith het volgende:
En heel mooi advies allemaal, ik ga filmen dat we een boekje lezen, dat we met z'n allen ontbijten en lachen, dat ik met hem speel, liedjes zingen enz.
Hoe zouden jullie dat filmen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Op zich wel, maar je kunt het (ook) op iets als Dropbox of OneDrive zetten, waar je uiteraard je vrouw toegang toe geeft (of zij maakt een account natuurlijk). Dan staat het ook online in de cloud, mocht zo'n USB-stickje om wat voor lullige reden dan ook ineens niet meer werken/weg zijn/verbranden/weetjijveel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
Cloud is ook een goede. Als je hulp nodig hebt let me know.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:22 schreef Zith het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst voor jou en je geliefdenquote:http://www.beforeyouleave.nl/
Uit de faq: Waarom is Before you leave ontwikkeld? >>
Om naasten van mensen die ongeneeslijk ziek zijn emotioneel te ondersteunen. Uit vele gesprekken met mensen in deze situatie blijkt dat als iemand in je omgeving ernstig ziek is, de zorg vooral gericht is op de patiënt en op fysiek zorgen. Veel naasten gaven juist ook aan dat ze zelf ook behoefte hadden aan emotionele hulp en juist aan gesprekken met de zieke. Daarnaast vertelden mensen die iemand waren verloren ons hoeveel waarde ze hechten aan herinneringen in beeld en tekst. Juist ook van de moeilijke periode. Die combinatie leidde tot deze app.
Waarom zou ik Before you leave willen gebruiken? >>
Met deze app kun je samen herinneringen maken en vastleggen, onafhankelijk van plaats en tijd. Je krijgt handvatten om (soms moeilijke) onderwerpen te bespreken. Onderwerpen waar je het met elkaar wel graag over wilt hebben. Maar waar je zelf misschien niet altijd op was gekomen. Of de juiste manier voor had gevonden. Zie het als een inspiratiebron of een stok achter de deur. Samen met andere familieleden en vrienden die dichtbij staan ben je hiermee emotioneel nog meer betrokken. Zelfs al ben je fysiek misschien niet altijd bij elkaar.
Misschien idd dat je verschillende videos maakt die hij dan per levensfase kan bekijken met allerlei adviezen 'je bent nu 12 je gaat naar de middelbare school je zal vast nerveus zijn' en dan weer iets op zn 18e etcquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:42 schreef Moira. het volgende:
Ohja wel nog een idee!
Ook als videoboodschap ofzo, voor als hij in z'n tienerjaren komt. Samen met je moeder praten over jullie relatie/huwelijk. Wat jullie daarin hebben meegemaakt en hebben geleerd gaandeweg (voordat je 'de ware' vond). Liefdes-advies geven enzo.
Vaderlijk advies voor elke stap van z'n levenswegquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien idd dat je verschillende videos maakt die hij dan per levensfase kan bekijken met allerlei adviezen 'je bent nu 12 je gaat naar de middelbare school je zal vast nerveus zijn' en dan weer iets op zn 18e etc
Naast wat algemene fotos videos en herinneringen.
"je bent nu 16 en mag brommer rijden. Ik mocht al zuipen op die leeftijd, jij moet nog jaren wachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vaderlijk advies voor elke stap van z'n levensweg
In de tuin heb ik echter een biertje daar en daar begraven. Laat mama er niet achter komen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"je bent nu 16 en mag brommer rijden. Ik mocht al zuipen op die leeftijd, jij moet nog jaren wachten."
En ze wellicht eens gaan verhuizen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de tuin heb ik echter een biertje daar en daar begraven. Laat mama er niet achter komen.
(Alhoewel die dan enorm ver over de datum is)
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In de tuin heb ik echter een biertje daar en daar begraven. Laat mama er niet achter komen.
Crystal meth blijft langer goedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je zou ook instructies voor een drugslab kunnen maken ja, maar ja.quote:
quote:Lief kind
Vandaag is het je 6e verjaardag! Gefeliciteerd!
Dit jaar ga je ook naar de basisschool, heeft mamma al een leuke school voor je uitgekozen?
En gaan al je vriendjes en vriendinnetjes ook mee naar je nieuwe school? Ik hoop het wel.
Ik hoop dat mamma echt een reuzetaart voor je heb gebakken of een hele mooie taart heeft gekocht.
Pappa mist je enorm en houdt nog steeds van jou en elk jaartje hou ik weer een beetje meer van jou!
Hallo Kind!
Vandaag ben je alweer 7 jaar geworden. Wat een leeftijd!
Ik wilde toch even met dit kleine berichtje laten weten dat ik je heel erg mis en heel veel van je hou.
Doe je mamma ook nog even een kus geven?
Hallo Lieve Zoon.
8 jaar hee, jeetjemina. wat ben je toch alweer een grote knul geworden. Hoe gaat het op school? Volgens mij krijg je al huiswerk of niet soms?
En heb je al een vriendinnetje? Is ze een beetje lief? Ik hoop net zo lief als mamma voor pappa is geweest. Dan komt alles weer goed
Hé Kanjer
9 jaar! Gefeliciteerd!
Ik hoop dat je vandaag een heel groot kado krijgt! Mamma kennende zal het wel iets zijn wat je heeeeeeeeeel graag wilt hebben. Ga je vandaag
nog iets leuks doen? Toen ik 9 jaar was kreeg ik van opa en oma een hele mooie "ding"
10 Jaar geleden is het dat we elkaar voor het laatst zagen. Ik was ziek en mijn zieke lichaam kon niet meer goed werken. Ik was 10 jaar geleden ook actief op een forum ( vraag mamma maar wat dat was ) en ik had hulp nodig om iets liefs te verzinnen voor als ik er niet meer ben. Je kan samen met mamma even kijken op internet naar: OUD / Brieven aan mijn zoon die opgroeit zonder vader. Pappa was daar ook een tijd moderator. Dat is een soort politieagent op een stukje website.
Lieverd, ik hou van je.
11 Jaar.
Gefeliciteerd!
En hoe gaat het met jou nu? Hoe is het op school? Hoe is op je sport en hoe is het met je vriendinnetje? Ik wil alles weten![]()
Komt dit niet uit een film of iets? Het komt me zo bekend voor, leuk idee in elk geval.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 18:55 schreef Already_in_use het volgende:
Er schiet mij ook iets te binnen.
Misschien voor elk jaar (of een x aantal jaar) dat jullie zoontje jarig is een handgeschreven verjaardagskaart die je vrouw elk jaar aan je zoontje geeft als hij jarig is.
Ik zeg ook maar iets.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |