Ik ben nog in transitie op gebied van koffie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:28 schreef I. het volgende:
Stoppen met het drinken van koffie, is na het stoppen van drinken met frisdrank, wel m'n verstandigste drankconsumptie gerelateerde beslissing ooit geweest.
 Frisdrank meegepakt.
 Frisdrank meegepakt.

Wel één van de dingen die een grote impact kunnen hebben, en waar je eigenlijk niet heel veel aan mist.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja frisdrank ben ik ook veel minder gaan doen!
Eigemlijk helemaal niet meer, op heel soms een energy drankje na.
 Verstandig besluit.
 Verstandig besluit.  

Na het avondeten drink ik wel standaard altijd 1 kopje koffie evem omderuitgezakt op de bank hehequote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn ze makkelijk bij een slijterij te halen?[..]
Dacht al, anders ben ik wel jaloers. Want soms wil ik wel kopje koffie na een diner maar dan denk ik "dan slaap ik weer niet."
Ja daar ben ik ook ooit begonnen.

Nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
Voor de nodige cafeïne drink ik nog wel cola af en toe

Nicequote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog in transitie op gebied van koffie.Frisdrank meegepakt.

Pepquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet toch wakker blijven in sommige gevallen...

Meegekapt***quote:
Lekker hoor, beetje traditioneel wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na het avondeten drink ik wel standaard altijd 1 kopje koffie evem omderuitgezakt op de bank hehe
Maar jij gaat ook eerder slapen dan ik dus jij merkt het wellicht minder
Nu ik ook vroeg op moet heb ii het ook niet gedaan

Yes, ligt volgens mij al een paar jaar zelfs in supermarkten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zijn ze makkelijk bij een slijterij te halen?

Supermarktaanbod is vaak nog wel matig helaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, ligt volgens mij al een paar jaar zelfs in supermarkten.

ik heb het ook niet in huisquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:34 schreef I. het volgende:
Maakt het sporadisch drinken van frisdrank ergens op een feestje ofzo ook wel meteen lekkerder.
Gewoon niet in huis hebben is wel top.

In NL wel jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:37 schreef I. het volgende:
[..]
Supermarktaanbod is vaak nog wel matig helaas.

Ben aan energy wel echt verslaafd geweest, 2 of 3 per avondquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:31 schreef I. het volgende:
[..]
Wel één van de dingen die een grote impact kunnen hebben, en waar je eigenlijk niet heel veel aan mist.Verstandig besluit.

Vind AH XL wel vaak uitgebreid qua speciaalbieren, maar dat kan ook aan mij liggenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:37 schreef I. het volgende:
[..]
Supermarktaanbod is vaak nog wel matig helaas.

Die hebben op zich best wel wat lekkers jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind AH XL wel vaak uitgebreid qua speciaalbieren, maar dat kan ook aan mij liggen

Ik wil Namibië en ik noem het New Rhodesiaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:40 schreef Flippiee het volgende:
ONZ / Hedenavond verdelen we Afrika!
Stelletje spelletjes fans kijk eens naar dat topic.

Nicequote:

Jammer de bammerquote:

Oh ja, ik ook wel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben aan energy wel echt verslaafd geweest, 2 of 3 per avond
Werd er niet viesdik van maar ging je wel gwn merken aan je bloeddruk
 Middelbare schooltijdperk.
 Middelbare schooltijdperk. 
Dat hebben we hier in het buitenland toch nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind AH XL wel vaak uitgebreid qua speciaalbieren, maar dat kan ook aan mij liggen

flippie den pippieeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben nog in transitie op gebied van koffie.Frisdrank meegepakt.

Dacht ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die hebben op zich best wel wat lekkers ja
Waarom dan niet Zimbabwequote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:42 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik wil Namibië en ik noem het New Rhodesia
Ohhhhhhh zelfs in België hebben ze dat (dacht ik)quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:42 schreef I. het volgende:
[..]
Nice[..]
Jammer de bammer[..]
Oh ja, ik ook wel.Middelbare schooltijdperk.
[..]
Dat hebben we hier in het buitenland toch niet

goed gedacht.drink je speciaalbier?quote:

Ettooooooodepettoooooquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
flippie den pippieeeeeeeeeeeeeee

Soms. Maar dan neig ik toch naar de zoet/fruitbierquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed gedacht.drink je speciaalbier?
 Of iets met fruit iets erin.
 Of iets met fruit iets erin.

Of erwtenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms. Maar dan neig ik toch naar de zoet/fruitbierOf iets met fruit iets erin.

Rosébier of radler?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]

Kan ook lekker zijn. Er is heeeel veel keuzequote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]

Radler dan, maar had ook iets ooit met kersen en dat was niet eens zo zoet. Was wel van zelfde merk dat speciaalbieren maaktquote:

Ja dat maakt het ook wel leukquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan ook lekker zijn. Er is heeeel veel keuze

quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhhhhhh zelfs in België hebben ze dat (dacht ik)

Ik vind het wel vrij logischquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:51 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan wat een oneerlijke verdeling.

Ik kom wel in die van Assen, maar heel bijzonder is het verder nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:51 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Zelfs Kerkraden heeft er eentjequote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:51 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Ah zo, okéquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:51 schreef Flippiee het volgende:
Radler dan, maar had ook iets ooit met kersen en dat was niet eens zo zoet. Was wel van zelfde merk dat speciaalbieren maakt

Ah. Ik mis niks dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:52 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ik kom wel in die van Assen, maar heel bijzonder is het verder niet
Toch gek.quote:
 Evenveel inwoners als mijn woonplaats.
 Evenveel inwoners als mijn woonplaats. 

Omgeving.quote:
Daar hoef je het zeker niet voor te latenquote:

Valt I. er niet buitenquote:

Doet me aan chocolade denkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:55 schreef skysherrif het volgende:
Ben niet zo heel vam speciaalbier maar deze van leffe id erg lekker
[ afbeelding ]

Denk toch dat ik liever voor iets centralers ga.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar hoef je het zeker niet voor te laten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |