Ah dat was het ja, klinkt lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee gisteren was couscous met tempeh en groentes in ketjap.
Vandaag hetzelfde.
Eitje is op zijn tijd ook lekkerc

Ja haha dat doet Chris wel goed ansich.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
chris brown genot![]()
sommige nrs van hem zijn best ''explicit'' dat ik denk ja wtf is wel erg vunzig maar toch fijne nummers zoals deze![]()

Lekkah!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]Ik ga eind maart raven hoor
ga naar de rave ter ere van Flint in de melkweg

Het is ook lekker. En simpel om te maken of op te warmen dusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah dat was het ja, klinkt lekker

als de bestequote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja haha dat doet Chris wel goed ansich.

Maar dat is niet teveel.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik vind 2 drankjes wel lekkerder dan 1

klinkt mooiquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik dan op zoek voor altijd altijd
Jij hebt wat ik kwijt ben geraaaakt

Bazart ft Eefje de Visser - Onder Onsquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
klinkt mooi
van wie is dat
je moet toch wel smelten als iemand dat tegen je zegt

Dat zegt mijn opa ook altijdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dat is niet teveel.
Op 1 been kun je niet staan

even luisterenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bazart ft Eefje de Visser - Onder Ons

Je opa klinkt als een wijs man!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zegt mijn opa ook altijdIk was al vroeg wijs als het om alcohol gaat

Ik heb ook leren blackjack spelen door mijn opa. Al met al snap ik niet waarom ik goed terecht ben gekomen.quote:

sowquote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook leren blackjack spelen door mijn opa. Al met al snap ik niet waarom ik goed terecht ben gekomen.

quote:Op vrijdag 15 maart 2019 19:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb ook leren blackjack spelen door mijn opa. Al met al snap ik niet waarom ik goed terecht ben gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |