Hier ook niet de rust ervoor.......quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, wilde nog niet echt. Misschien dat ik zo nog even ga liggen.
Nee, ach. Moet er vanavond toch vroeg in. Morgenochtend F1 kwali om hoe laat wel nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook niet de rust ervoor.......
Ga je daar echt serieus vroeg voor opstaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ach. Moet er vanavond toch vroeg in. Morgenochtend F1 kwali om hoe laat wel niet
Kijk gewoon later terug manquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ach. Moet er vanavond toch vroeg in. Morgenochtend F1 kwali om hoe laat wel niet
Zeker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga je daar echt serieus vroeg voor opstaan?
Welke site? Als ik nu gewoon naar npostart.nl/live ga, heb ik bij al die livestreams gewoon een 'scherm in scherm' optie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het werkt niet met livestream van de nos
Zou ik ook worden van zulke begroeting.quote:
Rabbitgod is toch een mooie begroetingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook worden van zulke begroeting.
Ik vind het een super begroeting!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rabbitgod is toch een mooie begroeting
ging in dit geval om de parijs-nice stream, die is inmiddels uit de lucht, maar specifiek NOS dus, niet NPOquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:53 schreef I. het volgende:
[..]
Welke site? Als ik nu gewoon naar npostart.nl/live ga, heb ik bij al die livestreams gewoon een 'scherm in scherm' optie.
Hm, hm. En als je nu NPO checkt, werkt het daar nu wel?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ging in dit geval om de parijs-nice stream, die is inmiddels uit de lucht, maar specifiek NOS dus, niet NPO
Ik ben er inmiddels al wel aan gewend geraaktquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je bent er nooit echt stil van.
jups, NPO start werkt welquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:58 schreef I. het volgende:
[..]
Hm, hm. En als je nu NPO checkt, werkt het daar nu wel?
Goed punt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels al wel aan gewend geraakt
ondertussen is wielrennen wel afgelopenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:59 schreef I. het volgende:
Ah, @:naatje_1
https://nos.nl/livestream/npo-nieuws.html
Hier werkt het ook niet. Komt omdat ze 'JWPlayer' gebruiken. Da's best crappy en outdated nog.
Kreeg ik maar wat meer puntjes in dtsquote:
jups, dat dusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:59 schreef I. het volgende:
Ah, @:naatje_1
https://nos.nl/livestream/npo-nieuws.html
Hier werkt het ook niet. Komt omdat ze 'JWPlayer' gebruiken. Da's best crappy en outdated nog.
Ja dan moet je het beter spelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kreeg ik maar wat meer puntjes in dts
Helaas, helaas.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ondertussen is wielrennen wel afgelopen
I shot the sherrifquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Benett gewonnen lees ik net.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bwoahh en hoe, demare echt hard afgemaaktquote:
Ik moet de samenvatting nog zien, heb niet kunnen kijken. Ben net pas thuis.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bwoahh en hoe, demare echt hard afgemaakt
Alhoewel ik aanneem dat Ewan had gewonnen als die niet was gevallen, schakelde te laat in om te wete nwat er met groenewegen was, maar dit parcours zal te zwaar voor hem zijn na zijn inspanningen de eerste dagen.
zag er niet al te heftig uitquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet de samenvatting nog zien, heb niet kunnen kijken. Ben net pas thuis.
Was het een heftige val van Ewan?
Nee valt gelukkig wel mee, was net in het begin van een afdaling na aankomst op een heuvel, dus was nog niet op volle snelheid.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet de samenvatting nog zien, heb niet kunnen kijken. Ben net pas thuis.
Was het een heftige val van Ewan?
Wel jammer, had het Ewan wel gegund eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee valt gelukkig wel mee, was net in het begin van een afdaling na aankomst op een heuvel, dus was nog niet op volle snelheid.
Wel flinke schaafwonden natuurlijk
Ewan had de derde rit gewonnen toch alquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel jammer, had het Ewan wel gegund eigenlijk
en maar weer eens tweede werdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel overmacht, leuk dat sagan meedeed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |