Hier ook niet de rust ervoor.......quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:00 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, wilde nog niet echt. Misschien dat ik zo nog even ga liggen.

Nee, ach. Moet er vanavond toch vroeg in. Morgenochtend F1 kwali om hoe laat wel nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook niet de rust ervoor.......

Ga je daar echt serieus vroeg voor opstaan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ach. Moet er vanavond toch vroeg in. Morgenochtend F1 kwali om hoe laat wel niet

Kijk gewoon later terug manquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, ach. Moet er vanavond toch vroeg in. Morgenochtend F1 kwali om hoe laat wel niet

Zeker.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:07 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ga je daar echt serieus vroeg voor opstaan?

Welke site? Als ik nu gewoon naar npostart.nl/live ga, heb ik bij al die livestreams gewoon een 'scherm in scherm' optie.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het werkt niet met livestream van de nos

Zou ik ook worden van zulke begroeting.quote:

Rabbitgod is toch een mooie begroetingquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik ook worden van zulke begroeting.

Ik vind het een super begroeting!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Rabbitgod is toch een mooie begroeting

ging in dit geval om de parijs-nice stream, die is inmiddels uit de lucht, maar specifiek NOS dus, niet NPOquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:53 schreef I. het volgende:
[..]
Welke site? Als ik nu gewoon naar npostart.nl/live ga, heb ik bij al die livestreams gewoon een 'scherm in scherm' optie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |