Ongeveer 2 minuten. De scan auto is maar een keer langs gereden toen ik er net stond, motor draaide nog.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:31 schreef Aurelius het volgende:
Bij ons in de buurt wordt je 2x gescanned met minstens een kwartier verschil. Als je bij de tweede keer nog steeds niet hebt betaald krijg je een bon. Hoe lang zat je in je auto?
Dit dus. Anders is het een momentopname, moeilijk hard te maken met alleen een scan dat het parkeren is en wellicht aan te vechten.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:31 schreef Aurelius het volgende:
Bij ons in de buurt wordt je 2x gescanned met minstens een kwartier verschil. Als je bij de tweede keer nog steeds niet hebt betaald krijg je een bon. Hoe lang zat je in je auto?
Heb je een ticket gehaald voor die 2 minuten dat je er stond?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:33 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ongeveer 2 minuten. De scan auto is maar een keer langs gereden toen ik er net stond, motor draaide nog.
Ja maar ik ben maar een keer gescand, in dit artikel staat dat ze een nacontrole moeten doen. Dat is niet gebeurd want toen was ik alweer wegquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:37 schreef awiebo het volgende:
[..]
Dit dus. Anders is het een momentopname, moeilijk hard te maken met alleen een scan dat het parkeren is en wellicht aan te vechten.
Stilstaan is niet langer dan nodig stilstaan voor in en uitstappen van personen of lossen en laden van goederen.
Stond je er na laten we zeggen 2 minuten nog stond je wel degelijk geparkeerd.
Nee, ik ben m'n auto niet eens uitgeweest.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je een ticket gehaald voor die 2 minuten dat je er stond?
Waar lees je dat ik dat niet van plan was?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:44 schreef genakt het volgende:
oftewel je stond geparkeerd en hebt niet betaald
Heb zelf de ervaring 'parkeren = ticket halen/betalen' is.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:31 schreef Aurelius het volgende:
Dus je hebt geparkeerd en niet betaald.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:42 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee, ik ben m'n auto niet eens uitgeweest.
Je hebt het niet gedaan. Heb jij een kaartje een minuut na de scan zal je bewaar wel toegekend worden. Nu heb je gewoon niet betaald geparkeerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:45 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik dat niet van plan was?
Wat is dit nou weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:45 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Hier:quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:45 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik denk dat bezwaar maken alleen kans van slagen heeft als je daadwerkelijk kunt aantonen dat je een geldig parkeerkaartje (of transactie uit parkmobile ofzo) kunt tonen van net na de boete. Zonder enig bewijs dat je van plan was daar netjes betaald te parkeren heb je gewoon pech...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:42 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee, ik ben m'n auto niet eens uitgeweest.
Dit inderdaad, gewoon je transactie tonen van net na de boete. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hier:[..]
Ik denk dat bezwaar maken alleen kans van slagen heeft als je daadwerkelijk kunt aantonen dat je een geldig parkeerkaartje (of transactie uit parkmobile ofzo) kunt tonen van net na de boete. Zonder enig bewijs dat je van plan was daar netjes betaald te parkeren heb je gewoon pech...
Ja die heb ik maar die is wel pas van ongeveer een half uur later. Was op een parkeerplaats voor vergunninghouders.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:53 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dit inderdaad, gewoon je transactie tonen van net na de boete. Niks aan de hand.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar die is wel pas van ongeveer een half uur later. Was op een parkeerplaats voor vergunninghouders.
Ik ga dat inderdaad wel proberen ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:03 schreef zarGon het volgende:
[..].
Verhaal wordt alleen maar mooier.
Jaaa, dien een bezwaar in. Bezwaartekst: ik ben de auto niet uitgestapt.
Sarcasme, leer het herkennenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:04 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik ga dat inderdaad wel proberen ja.
Ik vind deze ook mooi:quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:24 schreef Rose_Red het volgende:
De auto stond netjes in een vak, dus niet ergens waar het niet mag, ik zat er zelf nog in.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja die heb ik maar die is wel pas van ongeveer een half uur later. Was op een parkeerplaats voor vergunninghouders.
M.a.w je stond op een plek waar je niet mocht staan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:57 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |