Ahhhlief zo'n surrogaat vrouwfiguurquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele weekend met mijn hond knuffelen
Breng naar CEquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:17 schreef Allures het volgende:
Nu voel ik me schuldig dat ze een paar uur alleen is als ik ga shoppen
Mijn hond kan best 8 uur thuis blijven als het echt moet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoe doe je dat als je weggaat overdag, want je kunt max vier uur weg ofzo.
Jezusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ene keer wel, de andere keer niet. Inderdaad weleens zo beroerd geweest dat ik moest kotsen. Of krampen, pijn in de rug en bovenbenen.
Was echt lachen.
En slecht slapen natuurlijk.
Alles overal doorlekken.
Tof.
Jij snaptquote:
Aah leukquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:01 schreef Allures het volgende:
Morgen lekker shoppen
Nu al de hele dag zin in
Niet dat deze dag al lang is of zo maar goed
Auwquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vergeten neutralisatiepil bij mijn lenzenvloeistof te doen en zat niet op te letten vanmorgen. Mijn oog is nog steeds rood van de waterstofperoxide
Thanks. Hoor ik wel vaker ja.quote:
Dan mag ik hopen dat je een luik hebt naar een buitenren oidquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond kan best 8 uur thuis blijven als het echt moet.
Nou nou, zo dik ben je nu ook weer niet.quote:
Wachten tot dinsdag, dan is de voorspelling dat het lenteweer wordt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
* Fem_LittleLady gooit er maar een zonnedansje tegenaan
[ afbeelding ]
Ben die regen nu wel zat
Mag het echt hopen, ga ik mooi stukjes met de motor wegquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wachten tot dinsdag, dan is de voorspelling dat het lenteweer wordt.
Bijna weer lente weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ben die regen nu wel zat
Hoezo? 's Nachts heeft een hond daar ook geen problemen mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je een luik hebt naar een buitenren oid
Neequote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ben die regen nu wel zat
Dit leest ZO anders in de gay-scenequote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:26 schreef Allures het volgende:
Ja als ik weg ben gaat dikkie ook gewoon tukken
Voor een schamele 5 dagen ja. Daarna weer regen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wachten tot dinsdag, dan is de voorspelling dat het lenteweer wordt.
Dit ziet er toch wel wat optimistischer uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor een schamele 5 dagen ja. Daarna weer regen.
Dat is dan net verandert, gisteren stond er nog regen na volgende week zondag.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel wat optimistischer uit.
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223
Maar we gaan het meemaken.
Hadden ze Piet Paulusma maar niet moeten ontslaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan net verandert, gisteren stond er nog regen na volgende week zondag.
Oftewel: niemand weet welk weer het gaat worden.
Daar komt het zeker weten doorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hadden ze Piet Paulusma maar niet moeten ontslaan
Sting boy, heb je die baan nou gekregen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, 1 april mag ik beginnen, mits geen 1 april grap.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Sting boy, heb je die baan nou gekregen?
Paulusmaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hij was vast met fake news gevoedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Paulusma
Die zei toch dat het ging horror-vriezen in februari/maart (1 van de 2)? Demente donderwolk
Nesteldrangquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
Ik heb de hele tijd zin om dingen te maken...
Naaien, bakken, koken
Geen idee wat dit is
Omdat ie 's nachts slaapt ja. Overdag een hond 8 uur alleen laten vind ik echt niet kunnen. Als je de tijd niet kunt nemen voor een huisdier, neem hem dan niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoezo? 's Nachts heeft een hond daar ook geen problemen mee.
De keren dat hij zo lang alleen thuis is zijn komen ook niet echt vaak voor. Als ik zie wat hij de hele dag doet is het vooral slapen en nog meer slapen.
Waait wel weer over.quote:
Heb je dat bericht gezien van die man die dat huis met een shovel had vernield van z'n ex?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-verwacht~acf22bf0/
Kom je thuis na een werkdag is je huis weg.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4 'ik heb ook wel zin om te naaien'
Huehue
Succubus wil meer winkels uit gaan rollen door Nl hoorde ik, wie weet zijn er franchise opties? Kun je je afdankertjes tweedehands doorverkopen en je man kan je niet betrappen als het in je walk in closet eh winkel blijftquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
Ik wil ook een andere baan
Ik wil een eigen kledingwinkel
Yay Succubusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Succubus wil meer winkels uit gaan rollen door Nl hoorde ik, wie weet zijn er franchise opties? Kun je je afdankertjes tweedehands doorverkopen en je man kan je niet betrappen als het in je walk in closet eh winkel blijft
Jumblowquote:
Lijkt me zo awesomequote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Succubus wil meer winkels uit gaan rollen door Nl hoorde ik, wie weet zijn er franchise opties? Kun je je afdankertjes tweedehands doorverkopen en je man kan je niet betrappen als het in je walk in closet eh winkel blijft
Waar las/hoorde je dat eigenlijk? Ik kan er zo snel niks over vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Overdag slaapt een hond net zo veel die keer dat hij alleen is.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ie 's nachts slaapt ja. Overdag een hond 8 uur alleen laten vind ik echt niet kunnen. Als je de tijd niet kunt nemen voor een huisdier, neem hem dan niet.
Ook als ie niet alleen is. Ik ben de hele ochtend thuis, heb een lange wandeling gemaakt en de meneren liggen nu gewoon te pittenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overdag slaapt een hond net zo veel die keer dat hij alleen is.
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef STING het volgende:
Meanwhile in het Dating topic.
[ afbeelding ]
Die beesten slapen ook 12-14 uur per dag normaal gesproken; die van mij op een luie dag ook langer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook als ie niet alleen is. Ik ben de hele ochtend thuis, heb een lange wandeling gemaakt en de meneren liggen nu gewoon te pitten.
Als ik de hele dag thuis ben, liggen ze nog ca 6 tot 8 uur te pitten, naast de nacht.
Is nep toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef STING het volgende:
Meanwhile in het Dating topic.
[ afbeelding ]
Hoorde het in de winkel in Amsterdam van een medewerkster. Geen idee hoe ver die plannen gevorderd zijn..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar las/hoorde je dat eigenlijk? Ik kan er zo snel niks over vinden.
Als het niet meer is, idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die beesten slapen ook 12-14 uur per dag normaal gesproken; die van mij op een luie dag ook langer.
Ah zo. Misschien eens een berichtje sturen erover.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoorde het in de winkel in Amsterdam van een medewerkster. Geen idee hoe ver die plannen gevorderd zijn..
Cavia-winkelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou echt nooit een eigen winkel willen. No way.
Is leuk hoor, kut klanten waar je aardig tegen moet doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
serieus ik zei dit vorige week tegen manquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met een theehoekje zodat je je baksels ook meteen kwijt kan
waarom niet? Praat dit even uit mijn hoofd...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Omdat mensenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:44 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom niet? Praat dit even uit mijn hoofd...
Vraag Elvi anders even naar d'r ervaringen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vermoed dat ik nu meer mensen spreek op een dag
Sowieso een eigen zaak.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Zes à zeven dagen werken, hoop geld, zeikende klanten, zeikende leveranciers, zeikende en dure werknemers.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Met een beetje pech een werknemer die 'ziek' is en je helemaal uitzuigt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zes à zeven dagen werken, hoop geld, zeikende klanten, zeikende leveranciers, zeikende en dure werknemers.
Niet geschoten is altijd mis! En een echte winkel is voor een aantal mensen ook prettiger, omdat ze dan de bestelling daar kunnen laten afleveren en passen enzo. Dan zit je met toerisme en vlakbij België misschien wel interessantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo. Misschien eens een berichtje sturen erover.
Zou hier wel markt voor zijn denk ik.
Toch zijn er meerdere winkels die dit hebben, dus dat valt wel mee denk ik. Zou me eerder zorgen maken over vlekkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus ik zei dit vorige week tegen man
Maar die vond het een dom idee
Hij had ergens wel een punt
Hij zei: als ze dat allemaal op hebben voelen ze zich dik en onaantrekkelijk en kopen ze niks
-pakt klapper vol ervaringen-quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag Elvi anders even naar d'r ervaringen.
Elvi aannemen als personal shopper voor de maatjes meer en voor de pindakaasafdeling van het menuquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag Elvi anders even naar d'r ervaringen.
ja dat zei ik ook meteen! Omdat ze dan knoeien!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch zijn er meerdere winkels die dit hebben, dus dat valt wel mee denk ik. Zou me eerder zorgen maken over vlekkenDaarnaast zijn die retro kleedjes beter op rondingen gesneden, dus je kan zo een gevoel beter counteren dan in een Zara of Mango denk ik
De negatieve natuurlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
-pakt klapper vol ervaringen-
Wat wil je weten? De positieve dingen? Als een klant heel blij is dat ze nu in leuke kleding rondloopt, dat ze het leuk vinden als je eerlijk bent en ze advies geeft, als ze speciaal voor jou komen om gaatjes te laten schieten, als je zelf eerste keus hebt bij nieuwe collectie en extra korting... Als je het goed hebt qua inkopen wat mensen leuk vinden is het ook altijd een meevaller
Maar ja dit waren maar een paar momenten. De rest is of gewoon afrekenen en fijne dag verder, of extreem kut dat ik het nu nog weet
Personal shopper vind ik wel leukquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Elvi aannemen als personal shopper voor de maatjes meer en voor de pindakaasafdeling van het menu
Opschalen en het eetgedeelte afsluiten van met van die warme gastendoekjes, voor die extra luxe feelzquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:59 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook meteen! Omdat ze dan knoeien!
goeie!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Opschalen en het eetgedeelte afsluiten van met van die warme gastendoekjes, voor die extra luxe feelz
Dat staat me nog bij ja en dat je eerder ook had vertelde over dat je goed outfits kon adviseren in die Ulla winkel ofzo. Hoop dat je in je huidige werk meer gewaardeerd wordt dan bij die toko daarvoorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Personal shopper vind ik wel leukik vond het ook leuk om toen met de fok kerstpakketten actie te winkelen
Ik denk dat het ook wel uitmaakt of je een kleine zaak bent of een grotere franchise. Mensen misdragen zich gewoon sneller bij een h&mquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:00 schreef Allures het volgende:
Ik zag het helemaal voor me
Jurkjes, hoekje voor thee, alle bordjes en kopjes ook te koop, mijn taartjes
Helaas ben ik een watje en geen doorzetter
Ja echt, genoten heb jequote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Personal shopper vind ik wel leukik vond het ook leuk om toen met de fok kerstpakketten actie te winkelen
GLUTENVRIJ!!~1quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel uitmaakt of je een kleine zaak bent of een grotere franchise. Mensen misdragen zich gewoon sneller bij een h&m
Aan de andere kant.. mensen zijn gewoon zeikerds en als er 1 draadje uitsteekt willen ze al 50% korting en maken ze je af op Social media "dat dit kan in Nederland, waarom zijn de spullen kapot, is het wel verantwoord, bij Ali express is het goedkoper, is het vegan?"
Ja ok maar het last minute gedoe was gewoon gehaast en zeker omdat ik toen ook net een nieuwe baan hadquote:
Bij de kringloop en bepaalde boekenwinkels gaat het goed voor zover ik kan beoordelen, maar die hebben wellicht iets minder dingen met room en frosting in het assortimentquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:03 schreef Allures het volgende:
[..]
goeie!
Naja zo veel zullen mensen toch niet knoeien?
De eerste kattencafé's zijn alweer dicht geloof ik. Daarnaast haar op je kledingassortiment, ain't nobody got time for thatquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:04 schreef Allures het volgende:
Verdomme nu wil ik een winkel
En lunch
En taart
En een kattencafe
En een andere baan
Kutsc
Wat is extreem kut dan?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
-pakt klapper vol ervaringen-
Wat wil je weten? De positieve dingen? Als een klant heel blij is dat ze nu in leuke kleding rondloopt, dat ze het leuk vinden als je eerlijk bent en ze advies geeft, als ze speciaal voor jou komen om gaatjes te laten schieten, als je zelf eerste keus hebt bij nieuwe collectie en extra korting... Als je het goed hebt qua inkopen wat mensen leuk vinden is het ook altijd een meevaller
Maar ja dit waren maar een paar momenten. De rest is of gewoon afrekenen en fijne dag verder, of extreem kut dat ik het nu nog weet
Haar op je kleding, kattenkots in hoekjes, katten die je hapjes opeten, katten die hem smeren en worden aangereden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De eerste kattencafé's zijn alweer dicht geloof ik. Daarnaast haar op je kledingassortiment, ain't nobody got time for that
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is extreem kut dan?
Als je iets doet waarmee je in 12 jaar binnen..bent ...
Ja en al die kattenpoepjes ruimen brrrquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De eerste kattencafé's zijn alweer dicht geloof ik. Daarnaast haar op je kledingassortiment, ain't nobody got time for that
H&M trekt dan ook wel echt paupervolk aanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel uitmaakt of je een kleine zaak bent of een grotere franchise. Mensen misdragen zich gewoon sneller bij een h&m
Aan de andere kant.. mensen zijn gewoon zeikerds en als er 1 draadje uitsteekt willen ze al 50% korting en maken ze je af op Social media "dat dit kan in Nederland, waarom zijn de spullen kapot, is het wel verantwoord, bij Ali express is het goedkoper, is het vegan?"
Welke is dat dan, want ze hebben meerdere soorten?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef Allures het volgende:
Hema heeft nog steeds beste oogpotlood ooit
Eyeliner nooit geprobeerd
Sowieso katten in het algemeen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar op je kleding, kattenkots in hoekjes, katten die je hapjes opeten, katten die hem smeren en worden aangereden.
Katten die je hapjes opeten zijn schattig en reclame. Tegen ontsnappende katten en tocht bouw je gewoon een sluis. Zal ook wat minder overvalgevoelig kunnen werken wellicht..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar op je kleding, kattenkots in hoekjes, katten die je hapjes opeten, katten die hem smeren en worden aangereden.
Ik kocht toen bij de v&d een bakboek (verrassing...) En die was niet afgeprijsd. Personeel helemaal verbaasd dat ik dat kochtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
H&M trekt dan ook wel echt paupervolk aanVond dat bij de laatste dagen van de V&D ook zo ontzettend treurig, zo weinig respect voor de waar enzo. Dan zit je in niche boetiekjes denk ik wel iets veiliger, maar zeikerds heb je helaas echt overal
euhm volgens mij gewoon een super basicquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Welke is dat dan, want ze hebben meerdere soorten?
Dat mis ik idd totaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Haar op je kleding, kattenkots in hoekjes
Ik heb CL een stapel eyeliners gegeven en er was er 1 die heel goed was maar t merk moet je even aan CL vragen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Welke is dat dan, want ze hebben meerdere soorten?
Ah gosquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik kocht toen bij de v&d een bakboek (verrassing...) En die was niet afgeprijsd. Personeel helemaal verbaasd dat ik dat kocht
Ja maar dan moet je uitkijken wat je erin stopt zodat die katten die gaan lopen nekken. En zelf zou ik het niet tof vinden als ik lekker gebakjes ga halen en die katten lopen overal overheen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Katten die je hapjes opeten zijn schattig en reclame. Tegen ontsnappende katten en tocht bouw je gewoon een sluis. Zal ook wat minder overvalgevoelig kunnen werken wellicht..
Ik heb nu zo een draaipotlood gekocht, in twee kleuren. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:12 schreef Allures het volgende:
[..]
euhm volgens mij gewoon een super basic
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je uitkijken wat je erin stopt zodat die katten die gaan lopen nekken. En zelf zou ik het niet tof vinden als ik lekker gebakjes ga halen en die katten lopen overal overheen.
Potlooddinges of liquids? CL?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb CL een stapel eyeliners gegeven en er was er 1 die heel goed was maar t merk moet je even aan CL vragen.
Ik vond de doucce (beetje raar leesbaar lettertype) het beste blijven zitten, maar dat was meer een potlood.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb CL een stapel eyeliners gegeven en er was er 1 die heel goed was maar t merk moet je even aan CL vragen.
ok ik heb hier helemaal geen beeld bijquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik heb nu zo een draaipotlood gekocht, in twee kleuren. Ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:17 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Potlooddinges of liquids? CL?
CL was jij trouwens niet jarig deze week?
Je bent er duidelijk nooit geweestquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je uitkijken wat je erin stopt zodat die katten die gaan lopen nekken. En zelf zou ik het niet tof vinden als ik lekker gebakjes ga halen en die katten lopen overal overheen.
Ik heb hem ook, die moet je uitdraaien als een soort lippenstiftje.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ok ik heb hier helemaal geen beeld bij
Ik ben wel in een kattencafé geweest, maar ik doel meer op het idee om een kledingzaakje/kattencafé/bakkerijtje tegelijkertijd te hebbenquote:
https://www.hema.nl/mooi-(...)rproof-11211002.htmlquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:17 schreef Allures het volgende:
[..]
ok ik heb hier helemaal geen beeld bij
Sowieso wordt het dan allemaal net niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel in een kattencafé geweest, maar ik doel meer op het idee om een kledingzaakje/kattencafé/bakkerijtje tegelijkertijd te hebben
Nog van harte gefeliciteerdquote:
Volgende weekquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nog van harte gefeliciteerd![]()
Heb je een leuke dag gehad? Of ga je van het weekend pas echt los met vieren?
Maar die katten eten je eten niet en lopen er niet overheen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben wel in een kattencafé geweest, maar ik doel meer op het idee om een kledingzaakje/kattencafé/bakkerijtje tegelijkertijd te hebben
In Japan was het allemaal zo steriel dat er sowieso geen kattenhaar te zien wasquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar die katten eten je eten niet en lopen er niet overheen.
Verder is de combi niet heel handig.
Laatste keer dat ik in de kroeg was, was het hondje van de eigenaren er ook. Ik had megaveel aanspraak van vrouwen ineens met dat dier op schootquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
Ooooh ik dacht draaien bij aanbrengen
Ik ben in 2 geweest en daar konden poesjes niet in de keuken of zo
En mocht je ze ook niet op schoot trekken
En poesjes zijn gemene autisten dus die kwamen ook niet aan tafel of zo. Lagen meer gewoon in de vensterbank te chillen en zo
In Nijmegen ook. Dik negerenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:20 schreef Allures het volgende:
Ooooh ik dacht draaien bij aanbrengen
Ik ben in 2 geweest en daar konden poesjes niet in de keuken of zo
En mocht je ze ook niet op schoot trekken
En poesjes zijn gemene autisten dus die kwamen ook niet aan tafel of zo. Lagen meer gewoon in de vensterbank te chillen en zo
Taart is wel het minste jaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende weekHeb gewoon gewerkt en 's avonds taart gegeten.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:46 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, 1 april mag ik beginnen, mits geen 1 april grap.
Ja of ze nemen gewoon kale poes.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Japan was het allemaal zo steriel dat er sowieso geen kattenhaar te zien was
Leuk, al die kinders mee naar het werk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:34 schreef DrMarten het volgende:
Geluid van spelende kinderen op kantoor door de onderwijsstaking
Goede oplossing wel om ze mee te nemen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:34 schreef DrMarten het volgende:
Neequote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk, al die kinders mee naar het werk.
Heb je ze al laten struikelen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:34 schreef DrMarten het volgende:
Tot nu toe heb il er 2 gezien van 1 collega, dus valt mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leuk, al die kinders mee naar het werk.
Mobiel in je handen houden en fok open laten staan dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier vanmiddag sollicitatiegesprekken; moet ik doen alsof ik aan het werk ben op deze locatie.
Lekker op alle knopjes drukken, kloten met de koffieautomaat, onder bureaus aan snoeren zitten, rond rennen, hoesten en rochelen, overal plakhandjes, keihard blèren als je in gesprek bent of je moet concentreren, of dat ze gewoon naar je zitten te kijken.quote:
Dez zijn een jaar of 7-9 gok ik en vooralsnog hoor ik ze verder alleen. Zitten op een andere verdieping.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker op alle knopjes drukken, kloten met de koffieautomaat, onder bureaus aan snoeren zitten, rond rennen, hoesten en rochelen, overal plakhandjes, keihard blèren als je in gesprek bent of je moet concentreren, of dat ze gewoon naar je zitten te kijken.
Ligt het aan mij of kijken al die naaktkatten alsof ze een global take over aan het plannen zijn?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat beest zit wel eens voor het raam. Eerst dacht ik dat het een beeldje was.
Yuk.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker op alle knopjes drukken, kloten met de koffieautomaat, onder bureaus aan snoeren zitten, rond rennen, hoesten en rochelen, overal plakhandjes, keihard blèren als je in gesprek bent of je moet concentreren, of dat ze gewoon naar je zitten te kijken.
Gister show van Ricky Gervais op Netflix gekeken, gaat hij ook even los over kindvrij zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuk.
Ik kwam op bol.com een boek tegen dat daarover gaat. Het anti-kinderen boek heet het geloof ik. Lijkt me wel leuk om te lezen.
Kijken waard?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gister show van Ricky Gervais op Netflix gekeken, gaat hij ook even los over kindvrij zijn.
Geen idee, vind ze er maar eng uit zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of kijken al die naaktkatten alsof ze een global take over aan het plannen zijn?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, vind ze er maar eng uit zien.
Extra hard typen op mijn toetsenbord zodat lijkt alsof er iets gebeurd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:36 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mobiel in je handen houden en fok open laten staan dus.
Kattencafé's zijn gewoon niet zo leuk als dat je verwacht. Ik wil de poezels kunnen aaien, maar ik ben nog geen enkele café tegen gekomen waar de poezels dat willen. Mijn moeder heeft 5 knuffelige katten en kookt ook lekker, dus dan ga ik liever bij haar katten lastigvallenquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
JEZUS JOZEF MARIA HIJ PAST
Ja ik schreeuw
Dat is nu 2 maten kleiner
Donderdag kan ik 'm ophalenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 13:55 schreef Scary_Mary het volgende:
Hoe gaat het met je autojacht trouwens Samzz?
Vind je t gek, zo'n beest wordt gallisch als ie de hele dag door door mensen aangehaald wordt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
[..]
Kattencafé's zijn gewoon niet zo leuk als dat je verwacht. Ik wil de poezels kunnen aaien, maar ik ben nog geen enkele café tegen gekomen waar de poezels dat willen. Mijn moeder heeft 5 knuffelige katten en kookt ook lekker, dus dan ga ik liever bij haar katten lastigvallen![]()
Misschien moet zij juist een kattencafé beginnen
Ik las het even als mannen en ik was er wel mee eensquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:09 schreef Allures het volgende:
Matten zijn gewoon een tegenvaller. Die van mij wil ook niet knuffelen
Lekkerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:05 schreef Allures het volgende:
JEZUS JOZEF MARIA HIJ PAST
Ja ik schreeuw
Dat is nu 2 maten kleiner
omg die zijn nog een grotere tegenvallerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:09 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik las het even als mannen en ik was er wel mee eens
Een nep-Mercedes uit 2000 met 160k op de teller, dealer onderhouden met autocard e.d., in top conditie voor een auto van 19 jaarquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een nep-Mercedes uit 2000 met 160k op de teller, dealer onderhouden met autocard e.d., in top conditie voor een auto van 19 jaar.
Ik ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]Hoop dat je er fijn en lang in kan rond rijden
Het is een A-klasse.quote:
March stirs its tail, jonguh!quote:
Of een Ray Berriequote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:14 schreef Allures het volgende:
Of zo'n tas met een spelfout in de merknaam
Dat ze veel content hosten nog die op YouTube allang verwijderd zou worden?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil even mijn waardering uitspreken voor Daily Motion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze veel content hosten nog die op YouTube allang verwijderd zou worden?JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
En is viesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb zin om Chinees te gaan halen; maar daar ben ik dan weer 2 dagen van aan het eten en het kost vrij veel geld.
Dat bedenk ik me achteraf ook best vaak.quote:
Heul nietquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ze veel content hosten nog die op YouTube allang verwijderd zou worden?Ik vraag me altijd af hoe dat werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want t is toch behoorlijk illegaal?
Of zijn er mazen van de wet en zo?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja. Maar ik noem dat een neppe, want kleinquote:Op vrijdag 15 maart 2019 14:16 schreef Allures het volgende:
Ooh maar dan is het toch gewoon een Mercedes?
als ie je maar van a naar b breng toch? Dan boeit het niet zoveel dat het eigenlijk een auto voor bejaarde mannetjes met een pet en een sigaar isquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar ik noem dat een neppe, want klein.
Preciesquote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
als ie je maar van a naar b breng toch? Dan boeit het niet zoveel dat het eigenlijk een auto voor bejaarde mannetjes met een pet en een sigaar is
In de regel wachten partijen tot rechthebbende een verzoek doen om content te verwijderen. Als dat verzoek volgens de voorwaarden is - en je aantoont dat de content van jou is - dan verwijderen ze de content. Je kunt dat ook vrij proactief doen tegenwoordig en automatisch detectie daarvoor doen. YouTube doet dat voor muziek in bepaalde gevallen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoe dat werkt.
Want t is toch behoorlijk illegaal?
Of zijn er mazen van de wet en zo?
Vage shizzlequote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de regel wachten partijen tot rechthebbende een verzoek doen om content te verwijderen. Als dat verzoek volgens de voorwaarden is - en je aantoont dat de content van jou is - dan verwijderen ze de content. Je kunt dat ook vrij proactief doen tegenwoordig en automatisch detectie daarvoor doen. YouTube doet dat voor muziek in bepaalde gevallen.
In sommige projecten werk ik met premium content providers (Disney; Warner; HBO) en die beschermen hun content graag, maar weten ook dat je altijd manieren hebt om de content te bemachtigen.
Excel Ik ziet een patroon in je voorkeur.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Bijna weekend![]()
Ga vandaag de vrijdagmiddagborrel in dit gebouw maar overslaan; of de receptioniste moet er ook staan
Disney wil dit jaar nog met Disney+ beginnen, die halen dus al hun films van Netflix af. Daarna zetten ze een eigen dienst op en gaan daar geld voor vragen. Andere partijen doen hetzelfde dus over een tijd krijgen we Amerikaanse taferelen waarbij je 3-4 abonnementen af moet sluiten om je favoriete films en series te kijken.quote:
Degenen waarmee ik afgelopen maanden ge-date heb waren allemaal geen receptioniste.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:17 schreef MCH het volgende:
[..]
Excel Ik ziet een patroon in je voorkeur.
Ik vind t totaal niet vreemdquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Disney wil dit jaar nog met Disney+ beginnen, die halen dus al hun films van Netflix af. Daarna zetten ze een eigen dienst op en gaan daar geld voor vragen. Andere partijen doen hetzelfde dus over een tijd krijgen we Amerikaanse taferelen waarbij je 3-4 abonnementen af moet sluiten om je favoriete films en series te kijken.
Films zoals Frozen die worden (tijdelijk) van Netflix gehaald als een andere partij in Nederland de rechten heeft om het op TV uit te zenden. Allemaal enorm onoverzichtelijk, zo ook de verschillen van distributie over verschillende landen. Zo ben ik ook bezig (geweest) met VPN-detectie om te blokkeren dat mensen net doen of ze uit land x komen om daar content te bekijken. Mijn menig is dat je beter energie kunt steken om te zorgen dat je content overal beschikbaar is.
Die partijen vinden het dan vreemd dat mensen naar andere bronnen gaan zoeken omdat ze geen zin hebben om 3-4x te betalen voor iets
Ik zal je niet aangeven.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind t totaal niet vreemdMaar t mag natuurlijk niet.
Ik downl.... dinges echt aanzienlijk minder sinds ik netflix heb, maar er zijn nog steeds dingen (hulu, HBO, Logo) die ik uh... dinges.
quote:
Adem in.quote:
WAS JIJ DATquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Disney wil dit jaar nog met Disney+ beginnen, die halen dus al hun films van Netflix af. Daarna zetten ze een eigen dienst op en gaan daar geld voor vragen. Andere partijen doen hetzelfde dus over een tijd krijgen we Amerikaanse taferelen waarbij je 3-4 abonnementen af moet sluiten om je favoriete films en series te kijken.
Films zoals Frozen die worden (tijdelijk) van Netflix gehaald als een andere partij in Nederland de rechten heeft om het op TV uit te zenden. Allemaal enorm onoverzichtelijk, zo ook de verschillen van distributie over verschillende landen. Zo ben ik ook bezig (geweest) met VPN-detectie om te blokkeren dat mensen net doen of ze uit land x komen om daar content te bekijken. Mijn menig is dat je beter energie kunt steken om te zorgen dat je content overal beschikbaar is.
Die partijen vinden het dan vreemd dat mensen naar andere bronnen gaan zoeken omdat ze geen zin hebben om 3-4x te betalen voor iets
Dat is voor de routers, ik hoef gelukkig niets te knopenquote:
Zelf totaal niet begrijpen wat de vraag van de klant is en dan gaan huilen omdat die klant andere manieren gaat zoeken. Echt te idioot voor woorden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sowieso.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil niet iets starten ofzo maar ik zou zijn hond kidnappen
Je bent er weerquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:28 schreef MissMSX het volgende:
De meeste mensen willen echt wel betalen voor dingen, maar inderdaad niet bij 10 verschillende partijen.
Maar vooral lekker in je eigen bubble blijven zitten
nu wil ik die ookquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:31 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb een zak met zure matjes, dus ik voel je met je mee
Rituals pakket, klaar.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
Iemand ideeën voor een last-minute verjaardagscadeau voor een vrouw?
Megaveel, maar iets meer hints zouden het wel net iets makkelijker kunnen maken. Waar houdt ze zoal van?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
Chocolaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
Ze heeft niet echt hobby's, drinkt geen alcohol, en daarbij is ze op dieet. Zoveel dingen vallen dan al afquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Megaveel, maar iets meer hints zouden het wel net iets makkelijker kunnen maken. Waar houdt ze zoal van?
Rituals of Body Shop dus.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt hobby's, drinkt geen alcohol, en daarbij is ze op dieet. Zoveel dingen vallen dan al af
Douglasbon of Ritualspakket idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
Is mijn go-to gift als ik t echt ff niet weet.quote:
Er is een make up topic in LIF, had je die al gezien?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ze heeft niet echt hobby's, drinkt geen alcohol, en daarbij is ze op dieet. Zoveel dingen vallen dan al af
Makeup vindt ze over het algemeen wel leuk. Misschien kan ik daar iets mee.
Ja, lastig is dat.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:44 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er is een make up topic in LIF, had je die al gezien?
Op dieet, moeilijk. Beter sushi en sashimi dan ipv chocola. Wat kan helpen bij dieet is misschien een leuke lunchbox, om de verleidingen van de kantine beter te kunnen weerstaan ofzo?
Dat is ook leuk, bedanktquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:47 schreef Scary_Mary het volgende:
Of een leuke theedoos gevuld met allerlei theetjes? Zie Simon Levelt bijvoorbeeld, daar kun je losse thee en theefilters halen. Hadden Xenos of Action niet van die onbehandelde blanco theedozen? Die kun je misschien nog een beetje personalizen met iets, dan heb je in ieder geval een uniek kado
Is er ook zoiets voor kerels?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is mijn go-to gift als ik t echt ff niet weet.
Het is maar wat je grappig vindtquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:46 schreef MCH het volgende:
Bianca liep 11 jaar rond met extreme menstruatiepijn, nu is ze onvruchtbaar - https://nos.nl/l/2276087
Sommige online toko's hebben ook pakketjes voor bepaalde gerechten of een startersbox ofzo.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, lastig is dat.
Dat is ook wel een idee. Misschien kan ik er een leuk combi pakketje van maken
Graag gedaan, benieuwd wat het uiteindelijk gaat wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is ook leuk, bedankt
Zal snel even naar de winkel gaan, want moet er vanavond al heen.
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 07:45 schreef MCH het volgende:
Nu gaat NOS weer allemaal vrouwen benaderen voor een ooggetuigenrapportage over ongesteldheid
Ipv een domme smiley, leg eens uit wat er zo grappig is aan dat artikel? Ik heb het gelezen namelijk en kan de lol er niet van inzien.quote:
Ja, ik ga eens even in de winkel kijken wat ze hebben. Zal er vast wel iets leuks van kunnen makenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Graag gedaan, benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden
Dat nieuws boeit me geen fuck, dat zal best zo zijn voor sommige vrouwen. Meer de voorspelbaarheid van werken bij de NOS.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mannen zijn wat minder relevant in dit item denk ik. Waarvan akte
Vertel, hoe zou jij zo een itempje invullen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat nieuws boeit me geen fuck, dat zal best zo zijn voor sommige vrouwen. Meer de voorspelbaarheid van werken bij de NOS.
Nee, best shitquote:
Een topic openen op het Viva forumquote:Op vrijdag 15 maart 2019 16:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vertel, hoe zou jij zo een itempje invullen?
Dat lijkt me echt een top optie voor de NOS ja, maar dat mag vast weer niet van de polletiek. Commercieel ditdat. Evengoed bedankt voor je bijdragequote:
Ga dan fietsenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
20 minuten file over een stukje van 10km
Aansteller.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door de stromende regen. Ben niet gek.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 17:15 schreef MissMSX het volgende:
Al die dorpelingen die nog in 1970 leven toen de auto nog een statusobject was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |