Ahhhlief zo'n surrogaat vrouwfiguurquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hele weekend met mijn hond knuffelen
Breng naar CEquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:17 schreef Allures het volgende:
Nu voel ik me schuldig dat ze een paar uur alleen is als ik ga shoppen
Mijn hond kan best 8 uur thuis blijven als het echt moet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ja hoe doe je dat als je weggaat overdag, want je kunt max vier uur weg ofzo.
Jezusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ene keer wel, de andere keer niet. Inderdaad weleens zo beroerd geweest dat ik moest kotsen. Of krampen, pijn in de rug en bovenbenen.
Was echt lachen.
En slecht slapen natuurlijk.
Alles overal doorlekken.
Tof.
Jij snaptquote:
Aah leukquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:01 schreef Allures het volgende:
Morgen lekker shoppen
Nu al de hele dag zin in
Niet dat deze dag al lang is of zo maar goed
Auwquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
Gisteren vergeten neutralisatiepil bij mijn lenzenvloeistof te doen en zat niet op te letten vanmorgen. Mijn oog is nog steeds rood van de waterstofperoxide
Thanks. Hoor ik wel vaker ja.quote:
Dan mag ik hopen dat je een luik hebt naar een buitenren oidquote:Op vrijdag 15 maart 2019 09:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn hond kan best 8 uur thuis blijven als het echt moet.
Nou nou, zo dik ben je nu ook weer niet.quote:
Wachten tot dinsdag, dan is de voorspelling dat het lenteweer wordt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
* Fem_LittleLady gooit er maar een zonnedansje tegenaan
[ afbeelding ]
Ben die regen nu wel zat
Mag het echt hopen, ga ik mooi stukjes met de motor wegquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wachten tot dinsdag, dan is de voorspelling dat het lenteweer wordt.
Bijna weer lente weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ben die regen nu wel zat
Hoezo? 's Nachts heeft een hond daar ook geen problemen mee.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan mag ik hopen dat je een luik hebt naar een buitenren oid
Neequote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ben die regen nu wel zat
Dit leest ZO anders in de gay-scenequote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:26 schreef Allures het volgende:
Ja als ik weg ben gaat dikkie ook gewoon tukken
Voor een schamele 5 dagen ja. Daarna weer regen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wachten tot dinsdag, dan is de voorspelling dat het lenteweer wordt.
Dit ziet er toch wel wat optimistischer uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor een schamele 5 dagen ja. Daarna weer regen.
Dat is dan net verandert, gisteren stond er nog regen na volgende week zondag.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:39 schreef STING het volgende:
[..]
Dit ziet er toch wel wat optimistischer uit.
https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Amsterdam/4058223
Maar we gaan het meemaken.
Hadden ze Piet Paulusma maar niet moeten ontslaanquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dan net verandert, gisteren stond er nog regen na volgende week zondag.
Oftewel: niemand weet welk weer het gaat worden.
Daar komt het zeker weten doorquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hadden ze Piet Paulusma maar niet moeten ontslaan
Sting boy, heb je die baan nou gekregen?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, 1 april mag ik beginnen, mits geen 1 april grap.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Sting boy, heb je die baan nou gekregen?
Paulusmaquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Hij was vast met fake news gevoedquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Paulusma
Die zei toch dat het ging horror-vriezen in februari/maart (1 van de 2)? Demente donderwolk
Nesteldrangquote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:12 schreef Allures het volgende:
Ik heb de hele tijd zin om dingen te maken...
Naaien, bakken, koken
Geen idee wat dit is
Omdat ie 's nachts slaapt ja. Overdag een hond 8 uur alleen laten vind ik echt niet kunnen. Als je de tijd niet kunt nemen voor een huisdier, neem hem dan niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoezo? 's Nachts heeft een hond daar ook geen problemen mee.
De keren dat hij zo lang alleen thuis is zijn komen ook niet echt vaak voor. Als ik zie wat hij de hele dag doet is het vooral slapen en nog meer slapen.
Waait wel weer over.quote:
Heb je dat bericht gezien van die man die dat huis met een shovel had vernield van z'n ex?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:36 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-verwacht~acf22bf0/
Kom je thuis na een werkdag is je huis weg.
quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
Inb4 'ik heb ook wel zin om te naaien'
Huehue
Succubus wil meer winkels uit gaan rollen door Nl hoorde ik, wie weet zijn er franchise opties? Kun je je afdankertjes tweedehands doorverkopen en je man kan je niet betrappen als het in je walk in closet eh winkel blijftquote:Op vrijdag 15 maart 2019 10:52 schreef Allures het volgende:
Ik wil ook een andere baan
Ik wil een eigen kledingwinkel
Yay Succubusquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Succubus wil meer winkels uit gaan rollen door Nl hoorde ik, wie weet zijn er franchise opties? Kun je je afdankertjes tweedehands doorverkopen en je man kan je niet betrappen als het in je walk in closet eh winkel blijft
Jumblowquote:
Lijkt me zo awesomequote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Succubus wil meer winkels uit gaan rollen door Nl hoorde ik, wie weet zijn er franchise opties? Kun je je afdankertjes tweedehands doorverkopen en je man kan je niet betrappen als het in je walk in closet eh winkel blijft
Waar las/hoorde je dat eigenlijk? Ik kan er zo snel niks over vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:07 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Overdag slaapt een hond net zo veel die keer dat hij alleen is.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 11:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat ie 's nachts slaapt ja. Overdag een hond 8 uur alleen laten vind ik echt niet kunnen. Als je de tijd niet kunt nemen voor een huisdier, neem hem dan niet.
Ook als ie niet alleen is. Ik ben de hele ochtend thuis, heb een lange wandeling gemaakt en de meneren liggen nu gewoon te pittenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Overdag slaapt een hond net zo veel die keer dat hij alleen is.
Watquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef STING het volgende:
Meanwhile in het Dating topic.
[ afbeelding ]
Die beesten slapen ook 12-14 uur per dag normaal gesproken; die van mij op een luie dag ook langer.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook als ie niet alleen is. Ik ben de hele ochtend thuis, heb een lange wandeling gemaakt en de meneren liggen nu gewoon te pitten.
Als ik de hele dag thuis ben, liggen ze nog ca 6 tot 8 uur te pitten, naast de nacht.
Is nep toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:35 schreef STING het volgende:
Meanwhile in het Dating topic.
[ afbeelding ]
Hoorde het in de winkel in Amsterdam van een medewerkster. Geen idee hoe ver die plannen gevorderd zijn..quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar las/hoorde je dat eigenlijk? Ik kan er zo snel niks over vinden.
Als het niet meer is, idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die beesten slapen ook 12-14 uur per dag normaal gesproken; die van mij op een luie dag ook langer.
Ah zo. Misschien eens een berichtje sturen erover.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:39 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Hoorde het in de winkel in Amsterdam van een medewerkster. Geen idee hoe ver die plannen gevorderd zijn..
Cavia-winkelquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou echt nooit een eigen winkel willen. No way.
Is leuk hoor, kut klanten waar je aardig tegen moet doenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
serieus ik zei dit vorige week tegen manquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met een theehoekje zodat je je baksels ook meteen kwijt kan
waarom niet? Praat dit even uit mijn hoofd...quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Omdat mensenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:44 schreef Allures het volgende:
[..]
waarom niet? Praat dit even uit mijn hoofd...
Vraag Elvi anders even naar d'r ervaringen.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vermoed dat ik nu meer mensen spreek op een dag
Sowieso een eigen zaak.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Zes à zeven dagen werken, hoop geld, zeikende klanten, zeikende leveranciers, zeikende en dure werknemers.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Met een beetje pech een werknemer die 'ziek' is en je helemaal uitzuigt.quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zes à zeven dagen werken, hoop geld, zeikende klanten, zeikende leveranciers, zeikende en dure werknemers.
Niet geschoten is altijd mis! En een echte winkel is voor een aantal mensen ook prettiger, omdat ze dan de bestelling daar kunnen laten afleveren en passen enzo. Dan zit je met toerisme en vlakbij België misschien wel interessantquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo. Misschien eens een berichtje sturen erover.
Zou hier wel markt voor zijn denk ik.
Toch zijn er meerdere winkels die dit hebben, dus dat valt wel mee denk ik. Zou me eerder zorgen maken over vlekkenquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:43 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus ik zei dit vorige week tegen man
Maar die vond het een dom idee
Hij had ergens wel een punt
Hij zei: als ze dat allemaal op hebben voelen ze zich dik en onaantrekkelijk en kopen ze niks
-pakt klapper vol ervaringen-quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag Elvi anders even naar d'r ervaringen.
Elvi aannemen als personal shopper voor de maatjes meer en voor de pindakaasafdeling van het menuquote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vraag Elvi anders even naar d'r ervaringen.
ja dat zei ik ook meteen! Omdat ze dan knoeien!quote:Op vrijdag 15 maart 2019 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toch zijn er meerdere winkels die dit hebben, dus dat valt wel mee denk ik. Zou me eerder zorgen maken over vlekkenDaarnaast zijn die retro kleedjes beter op rondingen gesneden, dus je kan zo een gevoel beter counteren dan in een Zara of Mango denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |